- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Gaming notebook topik
- HDMI topic
- Androidos tablet topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- TCL LCD és LED TV-k
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Az árnyak közül lépett spotfénybe az MSI 16 GB-os grafikus kártyája
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Komoly pénzekkel szólna bele az amerikai választásokba a kriptoipar
it Egy nonprofit kriptoszervezet új politikai akcióbizottság keretében gyűjt jelentős pénzösszegeket a tagjaitól azért, hogy kriptobarát politikusok kerüljenek fontos pozíciókba az USA-ban. Nem egyedüliként.
-
Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
ma A mikromobilitási eszköz nettó tömege és tervezési sebessége fogja eldönteni, hogy szükséges-e megkötni rá a felelősségbiztosítást.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz AndrewTdi #40603 üzenetére
Nem hiszem, a karburátor sem olyan rossz találmány. A végsebesség meg fölöttébb gyanús: ott valami nagyon el van cseszve, vagy elállítgatva! Túl van zabáltatva az a motor, vagy valami ilyesmi. Ekkora fogyinál füstölnie is kellene rendesen...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #40680 üzenetére
és ha az asszony elenged
Én is ettől félek...Mosquito34: én is lehúzhatom az egyik gyertyapipám.
Aztán attól még lehet száguldozás. Ha a Majáról húzom le.
De határozottan nem akarok 100 fölött "repeszteni". Előzni
persze oké, de utazóba országúton nem tolnám eszetlenül.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #40687 üzenetére
Neeem, ez volt már a Majába is belefaragva. Jó öreg, H4 bi-xenon.
Szerelgettem kicsit a gépsárkányt: feljebb "tekertem" a lámpát, mert
baromira lefelé világított, és lóf*szt nem láttam vele a sötétben, előre.
Közben, ha már szétkaptam, rápróbáltam a régi izzóra a megmaradt
trafóval... Az új még úton van. (Bár már hívott anyukám, hogy jött vmi
levél nekem Hong Kongból, de az még csak valamelyik LED izzó.)Van amúgy motorba való (6000K) izzóm, de az istennek sem találom
a H4-es adapterét: Majába BA20D-ként funkcionált, faragás nélkül.
Különbenis megmakkant egyikben az elektromágnes, tehát nuku refi. -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #40718 üzenetére
Van valami konkrét terv? Nyugat felé annyira nem kéne menni.
"...több lesz a napsütés, majd délutántól nyugaton, délnyugaton
megnövekszik a felhőzet és ott zápor, zivatar is kialakulhat." -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #40736 üzenetére
Hát igen, meglepett, hogy kiló negyvennél becsukódik a bal tükör.
Viszont a 4,7L/100 km fogyi nagyon korrekt volt a túlszívás ellenére!
Ahhoz képest a városban a "kigyorsok" miatt sokkal többet bekajált:
mindenképp megnézetem+beállíttatom a karbit, amint tudom.Én is köszönöm mindkettőtöknek, jó móka volt!
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #40766 üzenetére
Vidd el Tudjukkihez, ő imádja mosni. Amúgy passz. Viszont jó vicc: szegény
Madison is mennyi muslicát(?), meg ilyen-olyan bogarat szedett össze az este!
(Nem csodálom, hogy a Varaderora is ráfért egy mosás, noha nappal csillogott.)Az a sisaktisztító spray viszont nagyon nagy ötlet, ha az ember túrázni megy!
Bp-en 2 hét alatt nem szedek össze annyi bogarat, mint az erdős szakaszokon,
akár 2 óra alatt. Légszűrő témához: mondta a szerelőm, hogy mossam ki,
meg is fogom tenni, de olajozni is kell, úgyhogy egyrészt berendelek ilyen olajat,
másrészt egy új szivacsot is - tartalékba, meg amíg a másik szárad, vagy mi.Szerk: ha esetleg hozzászólás érkezne a fentiekhez (ne ilyet stb.), akkor még egy
kicsit várok. Addig meg egy kicsit OFF kérdés! Mosquito34: mikor előztél, kiraktad
balra a kezed (már előzés közben), mint amikor a bringások indexelnek. Elsőre én
ezt rohadtul félreértettem, azt hittem, hogy nekünk jelzel, hogy lehet menni utánad,
tiszta az út. Aztán rájöttem, hogy sajna nem (mert rögtön jöttek szembe).
Szóval a kérdés: ez mit jelez? (Utána már kétszer meggondoltam a dolgot, inkább
lemaradtam, ha úgy jött ki... Szerintem amikor először húztam ki 140-ig, az is egy
ilyen lemaradás miatt volt: beragadtam egy kamion mögé kb. 90-nel, záróvonal stb.
De aztán jött egy elég hosszú egyenes szakasz, nulla szembejövővel, ott mentem
el mellette 120-130-ig gyorsítva, aztán nem lassítottam, hogy utolérjelek titeket.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #40778 üzenetére
Úgy nem ér, hogy hozzáveszed a papis tempót, amit még egyedül ráraktál.
Egyszer már írtál fogyasztást a túráról, az 4,63 volt. Jó, nekem meg a 4,7 a
csalóka, mert a végén még tekertünk elég rendesen: ott biztos többet elkért...
(8000 fölött is pörgött szegény eleget: az M3-as bevezetőt ne is említsétek!)Előzéshez: nézzétek el nekem, most voltam először így túrázni, ráadásul 100
fölött tartósan nem hajtottam korábban a motoromat; csak 1 hónapja van meg.
Azt se tapasztalhattam ki, hogy mennyire indul meg magasabb tartományban:
amúgy nem volt vele gond (füstölésen kívül!), ha a Nexust is nyelezni kellett.Szerk: légszűrő témához senki többet harmadszor? Mert akkor megrendelem.
Szerk: csomagtartó témához meg elfelejtettem említeni, hogy azért csukódott
picit nehezen, mert be volt dobva a cucc alá egy pulóver és a téli kesztyű (just
in case): az megemelte a cuccot, így a protektor találkozott a lépcsős üléssel.
Amúgy egy Burgi tuti jobb lenne csomagtartó szempontból! (Majd megnézem,
milyen, ha esetleg el tudunk menni egy karikára SirKero-val együtt is. Jövőre?)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #40782 üzenetére
Ja úgy más, akkor azt meg feltolta az ereszd el a hajam rész: jogos!
Viszont azon gondolkodom, hogy ha átlag 4,08-ból eldöcögsz, akkor
mennyire kell meghajtani a 4,8-hoz?!? (Vagy az város + állatkodás?)Azt amúgy mondtam, hogy mennyire behallatszott a Nexus a házba?
Szerintem a szomszédok szívbajt kaptak, hogy ilyen motorom van.
Barátnőm nem hallotta, amikor én felértem. De a Nexust... Hajjaj.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #40797 üzenetére
Na jó, de gondolom épp esedékes volt, km szerint. Ha még nem, akkor?
Amúgy fogalmam sincs: ha szerzek szűrőt, lecserélem... Mert csak abban
lehetsz biztos, amit te magad csináltál. Az, hogy a kereskedő mit írt róla...
Szerk: a motor amúgy 3000-ről számol vissza. Szóval nullázva valóban volt.
Persze lehet, hogy tavasz lesz: ki tudja, hány km fér még idén bele...[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz AndrewTdi #40929 üzenetére
Erről az az eset jut eszembe amikor pár éve létrát akartam venni: tecsó, akció közepe, bebattyogok a boltba, áááá, már rég elfogyott; legközelebb gondoltam okosabb leszek, az akció első napján megyek, áááá, az még nem érkezett meg...
Kíváncsi leszek most mik lesznek a tapasztalatok.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
Brogyi
senior tag
válasz AndrewTdi #40929 üzenetére
Régen írtam magamnak egy szösszenetet a Lidl vs CTEK töltőkről. Olvasd el, de főleg nagyon érdekes néhány tudatlan tapasztalata, hozzászólása. Nagyon meglepett az érdeklődők, és az olvasók száma. Most itt nem vinném fére a topicot, de közeledik a tél és újra téma lesz.
-
maszekember
aktív tag
válasz AndrewTdi #40971 üzenetére
Az a másik,hogy így szezon végén,vagy télen többet is engednének belőle. Ha találnék egy jót,azt most lefoglalóznám,és amint meg van a rutin (hogy azért legyen vmi kevéske tapasztalat 400-as motorral) ,és lesz egy olyan nap,amikor száraz az idő,plusz fok van (tavaly télen is hányszor hittem azt,hogy tavasz van) már mennék is érte,és vinném el egy autószerelő műhelybe,zárt térbe (ahol az egyik barátom dolgozik) szezon kezdetig letárolni .
SirKero:
Ennél többet már nem szeretnék kiadni rá,2-3 évet kéne kibírnia,illetve mivel első gép lenne,így egy elcsúszás,eldőlés esélyét simán be lehet kalkulálni nálam. Az kevésbé fáj egy karcosabb,de műszakilag jó állapotú gépnél. RMC-nél is volt egy 330.000-ért, AN 250 (2004-es) ,pár csúnyább karccal az oldalán,illetve lehetett látni,hogy enyhébben,de csúszott is. Ennek ellenére pöccre indult,10 percet járattam,húztam rá pár kövéret,döntögettem jobbra-balra,sehol semmi zörgés,csörömpölés a blokkból.Olajfolt nuku. Kerekeket is megrángattam,végigtapogattam,hogy az idomokból hiányzik-e csavar,de nem. RMC-sek felajánlották,hogy ha szeretném,akkor előttem megbontják a blokkot,megnézhetem milyen állapotban van,ez már nekem elég garancia lenne arra,hogy komoly baja nincs. Csak hát 250 cc-s...
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #41040 üzenetére
Vagy csak lekaparta az 1-est. Ilyeneket láttam a szerelőnél: ohne rendszám.
Más: egész komolyságos lett a motorka kinézete a 4300K (?*) xenonnal.
Állítanom kellett rajta, mert először a mókusokra lőttem vele. Na letekertem
mint állat. Erre egy tök sötét részen láttam, hogy így meg már túl lentre világít:
kéne valami referenciapont, hogy mihez állítsam... Tudom, műszer is kéne stb.Mindenesetre: most belőttem kicsivel magasabbra, mint ami már túl lentre volt,
de jóval lejjebb, mint ami már mókusokra vadászott. Teszem hozzá, hogy nem
villogtak le mókusvakítós üzemmódban sem. (Szoktam nézni, "bevilágítok-e"
az előttem álló autó hátsó ablakán: ha igen, akkor vmi nagyon el van b*szva.
Nos, akkor SEM világítottam be, mikor már kevés jutott fényből az aszfaltra.)*: eredetileg az volt, de ahogy öregszik, elvileg mászik a kék felé: 2 évet futott,
szerintem már egy kicsit már érződik rajta, hogy kezd kékülni; amúgy szép.
Nappal is állat, ahogy láttam krómozott cuccokon tükröződni: látni és látszani.Szerk: ne üssetek nagyon a "professzionalista" beállításért. Tudom, hogy van
vmi otthoni módszer, hogy "x" méterre megállni a faltól, majd mérőszalagozni.
Régen autóknál le volt írva. Most nem kezdtem rákeresni, "szemre állítottam".
Amúgy műszerrel meg lehet, hogy a szórt fény verné ki a biztosítékot, bár azt
mondják, hogy még a legjobb választás (ilyenkor) a H4, mert a kitakarás segít.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz AndrewTdi #41046 üzenetére
Mito 50-es csak olaszba lett kiadva 97-98 között. Lényegében ugyan az mint a Prima, csak másik oldalon van a tárcsafék, ás a lánchajtás is megcserélődött. Természetesen replika fényezéssel adták ki. De a Prima valószínűbb, abból volt R verzió is, nagyobb karbival (gyári 14mm torok), és Gianelli kipufogóval.
Szerintem az 50-e váltós "régebbi" (gondolom még AM6 előtti, mint ha 5F-et olvastam volna) motorkákba ugyan az a heger-dugó-gyűrű van. Derbi GPR alkatrészeket nézted már?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Total Commander
- Autós topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Mobil flották
- E-roller topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Filmvilág
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest