- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Chromecast topic
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- E-book olvasók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Multiversus - Így harcol Joker
gp A free-to-pay játék teljes kiadása a hónap végén startol minden platformon.
-
Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
it Parlamenti vizsgálatot kezdenek a közösségi média káros hatásai miatt.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz AndrewTdi #39459 üzenetére
A tiéd hangjával simán ellennék, már csak az emberek idegesítésért is. Aljasan csendben gurulnék le reggel 5-kor, csak ott indítanám be.
Sok BMW-t látok kardánnal, ők nagyon szerelmesek bele. A hétvégi is az volt, véletlenül sem kérdezett volna meg merre menjen, így hol én hol ő előzött ki közel 50km-en keresztül. -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #39753 üzenetére
A T-Max csomagtartója majdnem akkora mint egy Burgonyáé
Na, ez már mindjárt barátibban hangzik. Csak megnézem már...Mayába bele kéne rakni egy komplett nagyobb blokkot
Jaja, azt kéne csak úgy meg hogy a viharba vizsgázna le?úgy, ahogy bármi más is
Na jó, de ez már durva átépítés.* Én még a xenont is kivettem a
vizsgára, mert az sem teljesen legál. (A kipu maradt tompítóval.)*: lenne! Ha egyáltalán kivitelezhető lenne... Aztán oda lyukadnánk
ki, hogy akkor meg kevés az egyetlen féktárcsa, ratyi a futómű stb.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz AndrewTdi #39753 üzenetére
A majdnem az tág fogalom. De közelébe sincs a Tmax csomagtartó !Bármelyik! Burgihoz kb 55-60L. A Maja 400-as csomagtartója elég hülyén van megoldva. Egy sityak előre,egy sityak hátra az ülés alatt,közte lépcsőzetes elrendezés van. Szóval nincs egyben mit a Burginak.
DigiXT:
Hidd el fog érdekelni..
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #39794 üzenetére
Nem ajánlott túlhúzni. Viszont én meg olyan óvatosan húztam meg anno,
hogy a szerelő mondta, hogy azon azért még húzott picit. Azért szuszogott
néha a moci, mert kifújt a gyertya mellett... Vagy valami ilyesmi gond volt.
(Elvileg nyomatékkulccsal kéne meghúzni a gyárilag előírt nyomatékra.)[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AndrewTdi #39798 üzenetére
Es mi jokat olvastal rola, mert el nem tudom kepzelni, h barki ember fia jellemezzen egy olajat.
Szetszedte talan a motort, vagy megvizsgalta a leerezstett olajat h mik vannak benne?
Tribologiai vizsgalatok sorat elvegeztek a forumokon?
A masik h ipon olajrol es motul olajrol beszelsz. Markakrol.
Mindkettonek vannak szarabb es csucs olaja, teljesitmenyszinttol fuggoen. Egy markanak nem csak csucs olajai vannak. Nem ertem h lehet hinni forumoknak[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #39800 üzenetére
Ezt inkább ne akard kipróbálni szerintem... Sima csavarnál fel lehet fúrni
nagyobbra és utána menetvágóval új menetet vágni a fémbe, majd nagyobb,
az új menetbe illeszkedő csavarral használni, de egy gyertyánál? Passz.(Nekem az egyik kipuff-rögzítő csavarom "szakadt bele" a konzolba. Pedig
annyira nem erőlködtem vele. Szerencsére egy picivel nagyobb csavar már
megszorul benne kellőképpen... Sőt, gyanítom, hogy az új csavar is inkább
ugyanakkora: nem a menet ment szét, hanem a gyári csavar darálódott le.)persuader: köszi. Mindig tanul az ember.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #39819 üzenetére
Örömmel hallom! Akkor lehetne menni gurulni megint. Ha váltok gépet.
(Azt mondják, a Nexus 120 fölött lép el, addig simán "tartja" a Velvet, sőt.)Két dolog érdekelne. Megéri-e váltani? Ultimate városban rohangálós robi,
ami nem jön zavarba országúton sem, bár nyilván nem túramotor, de nem
is igényem az jelenleg... A másik, hogy mennyit érhet a Maja? Rákerestem
a hirdetésekre, 10-ből 2-nek ha van rendszáma, ezek 300K fölött vannak...
Mondjuk nem is nagyon viszik el őket ennyiért, mert régi hirdetések, sajna.Bocs, 3-nak van rendszáma, és 2 van 380-ra kiírva. Talán 300-ért vinnék?
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #39821 üzenetére
Képek alapján én sem mondtam volna meg a tutit. Megkérdeztem,
hogy egy üléspróbát megejthetek-e, ő meg rögtön mondta, persze,
menjünk el egy körre: furcsa elsőre, de emlékszem, hogy a Maja is
mennyire furcsa volt három évvel ezelőtt. Ezen valóban nem tudok
akkorát nyújtani a lábamon, mint a Maján, de a taposó elől nagyon
hiányzott a Nexusról, mondhatni ezen kevésbé kerestem a helyem.Gurulásra természetesen nem most hétvégén gondoltam. Majd!
Mosquito34: az irány az megvan, rá vagyok pörögve a témára.
Beszéljetek le róla, vagy beszéljetek rá? Meg tippeljetek árazásra.
(Tudom, minden annyit ér, amennyit adnak érte... Ha pl. 300 körül
vinnék a Maját, tuningcuccok nélkül, akkor nem kéne sokat rádobni
a Velvetre, és most sokkal inkább úgy érzem, hogy EZ KELL, mint 3
éve a Majánál! Szegényke olyan hülyén nézett ki a túraplexivel stb.)Ui: kicsit úgy érzem magam, mint Symbi érezhette az ER-6N után.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #39859 üzenetére
Füstbement terv
"Egész úton - hazafelé -,
Azon gondolkodám:
Miként fogom eloltani
Enyhén égő Majám?"Amúgy jó lett a hűtés, és köszi a díszkíséretet: durva, hogy hogyan menekülnek a Nexus elől kövér gázra. (Engem - tompítóval - le se sz*rtak.) Szerintem egy icipicit csendesebb lett, bár múltkor mintha nem lett volna bent a füldugó, amikor fájt a hangja! Nem emlékszem 100%-ban, hogy volt, de sanszos. Ha viszont így volt, akkor nem lett csendesebb, csak a füldugó teszi a dolgát.
devast: jobbulást. (Barna bőrre meg Fa testápolót...!)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #39868 üzenetére
Nagy a sansz, hogy a balos xenon trafója, ahogy diagnosztizáltuk.
Motorháztető nélkül olyan hűtése volt (plusz fél terhelésen ment), hogy
azonnal megfogható volt, semmi extra. Büdösnek persze büdös, LOL...
Ez már az a bizonyos sírvaröhögős. Az ijedtségen ugye már túl vagyok.Szoktak itt hülyéskedni, hogy ha besz*rik a gép, felgyújtják. Biztos?
"Befordúltam Kistarcsára,
Rágyujtottam a Majára...
Azaz rágyujtottam volna,
Hogyha már nem égett volna."Szerk: egy dologra kell vigyázni a Nexus-szal, hogy a gyilkos hang erősen gázállás függő. Magyarán (hihetetlennek hangzik, de) lehet vele kvázi-osonkodni. A Majával tompító nélkül kevéssé, mert nincs benne elég kraft, hogy pici gázzal is jó tempót tartson. Főleg akkor szoktam utálni, amikor emelkedőn kell menni, és se nem megyek gyorsan, se nem akarok előzni, aztán mégis üvölt, és én kérek elnézést...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #39868 üzenetére
írd meg mi nem működik tovább mert kijött belőle a füst ami hajtotta...
Szereltem ma este vagy 3 órát a garázsban. Kivettem a xenont, a SpeedoHealert, a fordulatszámmérőt, és a hőmérőt... Lélekben már felkészültem a motorka eladására. Gyakorlatban meg simán lehet, hogy megtartom tavaszig, és szezonra felkészítve, jobb árban adom el. Télen úgy sem jönne senki megvenni, hiszen ki sem tudja próbálni, meg ilyesmi. Ellenben a Velvettel NEM várhatok tavaszig: max. "leparkolom" a Maját, ha a Velvet beválik. Ha meg nem válna be, még mindig eladhatom, és marad a Maja, jövőre meg keresek mást. Sőt, simán benne van az is, hogy már most elkelt a Velvet, vagy bármi egyéb problem, szóval meglátjuk, hogy alakul: hétfőn elvileg kapok fizut, akkor tisztábban fogom látni, mi merre hány méter... (2 motort párhuzamosan fenntartani luxus, de mondjuk téli tárolásra elrakva már nem kér enni. Csak a biztosítása ketyeg, az meg nem pénz.)
Kicsit se nézett ki hülyén a Maja, amikor hazaértem péntek este. De így jobban látszott volna, ha valami (megint) füstöl... Az nagyon jó duma volt, amikor egy pirosnál megállapítottuk: "- Nem füstöl! - Nem füstöl? Akkor patika!"Sajnos, vagy sem, a fenti szerelgetős fáradozás "jutalmaként" betoltam egy Monstert, tehát alvás helyett írtam egy ilyen kis szösszenetet... Aki álmos, az most "ugorgyon"! Én szóltam.
- Figyelj, forr a vized! (???) FORR A VIZED!!!
DigitXT a hőmérőre néz: alig indultak a kúttól
60 fok sincs a víz, az nem lehet! De a szag...
Amit már néhány másodperce is érzékelt, de nem
tudta hova tenni. Na az mégsem petárda füstje,
a motor füstöl. Látszik. De mi éghet ott elől?- Ez nem a víz lesz, szerintem valami ég! ÉG?!
- Na akkor gyorsan álljunk félre oda szembe...Félregurulnak, át a járdára. A békés járókelők
megrökönyödve figyelik, és igyekeznek távolabb
húzódni. Az egyik motornak a hangjától félnek,
a másiknak meg a füstjétől. Ahol füst van, ott
tűz is van. Az meg nem jó ómen egy motornál...- A xenon lesz! (De nem is meleg a lámpatest?)
- Nyissuk ki, és nézzünk bele! (Van szerszám?)Közben a füst csendesedik: egyértelműen valami
elektromos oka volt. Nem szimpla túlmelegedés.- Te, ez a trafó rohadt forró - és elég büdös!
- Akkor biztos az lesz az. Húzzuk le a tápját.
- Néztem a tükörben, hogy csak az egyik lámpád
világít, akkor hát azért! Add rá a gyújtást...
- De vigyázz, azért az a 23000V meg ne rázzon!Az egyik ívfény lustán beröffen. A másik sötét
marad. Telibe találták a hiba forrását, és így
rögtön megoldották. Mert nem motor volt az ok,
és nem is egy rossz bekötés, vagy rövidzárlat:
egyszerűen a trafó halt meg 3 év többé-kevésbé
folyamatos üzem után. Mindössze ennyi történt.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #39984 üzenetére
Na igen, mondtad, hogy visszasírnám a Maja kényelmét is a Velvetről...
Igaz, hogy annak más más előnye van, pl. hogy megindul, mint a meszes.Amúgy kezd megtetszeni ez a Madison téma is - mondjuk olvastam, hogy
kicsit szomjas fajta, az meg azért annyira nem tetszene, ha 5-6 lityit enne. -
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #40001 üzenetére
[DEGEC ON]
fullra zoomoltam a S3at
Lehet ám közelebb is menni a géppel a fénykép készítéshez.
[DEGEC OFF]Bepöfögtem az "új" gépsárkánnyal... Alapjáratra tényleg ráférne még
100-200 rpm, mert így nagyon chopperes -> néha 1200-at is mutatott
a mérő, noha az előírás 1500+/-50. Tehát 1400 alatt már alacsony.
Amúgy érzésre 3-asra raktam a szívatót: pöcc-röff. Sőt, már indult is
volna, szóval még ez is "sok" volt. Gondolom az 5-ös a -10 fokra van.
Esetleg egy manuált nem tud valaki hozzá, honnan lehetne szerezni?Fogyira kíváncsi leszek. Mondjuk nem megyek vele eszetlenül, mert
még szokni kell a súlyát stb. De már picit kevésbé éreztem ladiknak.Maját leraktam szüleimnél a pincébe. Egyelőre nem hirdetem. De ami
késik, maga esik bele. 48199 km-nél áll a km számlálója... Esetleg
ha valaki ki akarná bérelni a szezon végéig, keressen meg PÜ-ben.
Az is egy pöcc-röff, megbízható* gép, 4L fogyasztással, és a Multivar
miatt még megy is, mint a disznó - legalábbis a kategóriájában (180).A KOSO hőmérőre, KOSO fordulatszámmérőre, és szvsz a jól ismert
SpeedoHealerre sem nagyon lesz szükségem a jövőben. Nyilván nem
pontos a Madison sebességmérője sem, viszont a megtett távolságot
tökéletesen méri, így nem akarok belenyúlni. Csak nem csal 15%-ot...
Arra van tippetek, hogy ilyen tuningalkatrészeket hol érdemes hirdetni?*: a múltkori kishiba a xenontrafó miatt volt - azt meg ugye kiszereltem
belőle, tehát így (ismét) teljesen "street-legal" a történet. Aki meg saját
felelősségre kiveszi a hangtompítót, hogy dübörögjön vele, hát így járt...
(350 körül gondoltam meghirdetni, aztán ha nagy az alku, nista 4Road.)[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz AndrewTdi #40026 üzenetére
Hát nem sok minden van egy mai nagyrobogón, ahová csavarozni lehetne. Az a tükörszárhoz rögzítő valami nem lenne rossz, persze ha kellően stabil, nem rezeg be menet közben. Ki kellene próbálni.
Egyébként meg marad a sziloplaszt és a lemezcsavarok....(#40019) AndrewTdi: valaki nagyon kreatív volt!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #40028 üzenetére
Egy ilyen esetleg? Szerk: már nem feltétlen a konkrét termék, mert azt nem vágom, hogy miért akkora, mint egy kisebb kézitáska, viszont maga a rögzítési megoldás barom egyszerűnek tűnik: heveder, szevasz.
runner 125: már a Nexuson. Értem. Madisonon nincs ott lámpa.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #40042 üzenetére
Givi S850 is 13K. Mondjuk használtan ki lehet fogni olcsóbban...
De 2600 HUF-fal még a levágott tépőzáras sem tud versenyezni.Engem mondjuk az is érdekelne, hogy a kesztyűtartóból hogyan
vezethető ki egy USB töltőkábel (biztonságosan) a kormányhoz.
Szerk: vagy éppenséggel vhova előre, a kulcstartókamerához.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #40089 üzenetére
A Madison már inkább fotel. Cserébe viszont jó nagy: a 400 ccm elkél bele.
Ettől függetlenül (ti. tud menni, van erőtartalék!) sebesséhajhászó "gurulásban"
biztos nem vagyok benne. Sem most, sem tavasszal. Azért mert egy gép viszi a
130-140-et, még nem tuti, hogy a pilótája biztonsággal kezeli akkora tempónál.
(Abba gyorsan bele lehet halni, ha "a motor viszi az embert" és nem fordítva.)Szóval nagyon más, ha én akarom 130-ig húzatni, mert épp az esik jól, vagy ha
azért kell ezt tennem, hogy ne maradjak le másoktól. Utóbbi nem begyere. -
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #40132 üzenetére
Úgy értettem, a motorkák egymás közt. Pilóta nélkül mondjuk nehéz.
Btw. a Nexus odaverné a Madisont, ahogy a Madison is odaveri a Maját.Mondjuk mehetne picit jobban! Közel sem nyomatékmaximumon próbál
operálni alacsonyabb sebességnél... (Bár sejtem, hogy ez valamennyire
szándékos, mert így "kezesbárány" érzését kelti - s talán kevesebbet is
fogyaszt valamivel, noha így is vészesen fogy a tankom a mérő szerint.)De majd ránéze(te)k a "hajtásra", hogy mi/merre/hány méter. Ha esetleg
mégsem szándékos lenne a dolog... Szépeket lehet vele előzni, és elég
élményszerű vele a motorozás. "Visszaülni" a Majára már most fura volt,
habár csak pincéből hoztam ki lemosni/fotózni, aztán oda raktam vissza.
(Egész más volt feltekerni a Madisonnal a baromi göcsörtös Németvölgyi
úton: bőven jó tempót mentem rajta és abszolút nem akart szétesni, úgy
kirugózott mindent, hogy öröm volt hajtani - a hátbavágás is kimaradt.)wolfnet: nem, még nem hirdetem, éppen azért lőttem róla képeket, hogy
azokból válogathassak a (közel)jövőben felrakandó hirdetésemhez.[ Szerkesztve ]
-
balazs1011
aktív tag
válasz AndrewTdi #40133 üzenetére
A blokkal nincs is gond,csak esetleg a futómű / motor eleje gyenge hozzá.
Kár hogy a teleszkópot nem két villakifli fogja.Na akkor lenne az igazi.
Legalábbis szerintem.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
wolfnet
tag
válasz AndrewTdi #40344 üzenetére
Jahm, fontos a szikra is. Nálam nagyon furán viselkedik az akku. 12 nap után tegnap kitoltam, kulcs be, elfordít "maxon" világítanak a lámpák, indítózok pöcc röff szépen gáz nélkül (~7°C volt kint). Ma reggel alig pislákol a lámpa, indítózásra kialszik a lámpa. (Nem tudom van valami biztosíték ami ilyenkor leold? Mert ilyen kattanás hang is hallatszik, utána hiába van elfordítva a kulcs nincs semmi fény. ) Rúgásra indul. ASD
Privátban érdeklődj! :)
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest