- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- Milyen monitort vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Az árnyak közül lépett spotfénybe az MSI 16 GB-os grafikus kártyája
- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Teljesen passzív, ipari célú MSI minigép a Tiger Lake-UP3 platformon
ph A két kijelzőt kezelő, többféleképp bővíthető vasat az Intel OpenVINO MI fejlesztőkörnyezethez ajánlják.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Miben segít Kevin O'Buckley az Intelnek?
it Igazi veteránnak számít a chipgyártó üzletágban Kevin O'Buckley, aki innentől kezdve az Intel Foundry Services részlegét vezeti.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #45319 üzenetére
Fék bírta? Örülnék, ha lassan nekem is egyben lenne a gépsárkány:
100-110-es tempóra szívesen benevezek, anno a 120 volt egy picit sok.
(Teszem hozzá, hogy most simábban gördül a gép, csak a fék sz*r.)Ja és ha már írtam, akkor egy kép, amit még pénteken hoztam össze.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz AndrewTdi #45381 üzenetére
Mikor nem hasznaljak eso vizet gyujt ossze?
Errol jut eszembe mikor az onjaros tuzerek avattak a kopaszokat, felengedtek a huto ventillator hazat ugy 100liter vizzel es a kopasszal felnyittatak a tetejet, egy kover gaz es uszott a fiucska a vizben
Majd kapott egy egyhetes helybe topogast, mert az uszosapka hasznalata kotelezo
Szarabbul a teli bevonulok jartak -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #45384 üzenetére
Nekem akkor a karbiban nem épült fel a nyomás gyenge akksival.
(Feltöltés után meg rögtön röffent.) Mérni azt mondják, hogy az akkusarun
kell, miközben rajta van az akksin. (Nélküle nem nagyon tudod, mert akku
nélkül berúgókar híján be sem indítható, utána meg már nem veszed le.)Ha nagyon furcsa értékeket mér az ember, akkor érdemes lenne valahogy
a fesszab előtt is megmérni, de arra meg azt írják, hogy picikét macerás...
Bár, még mindig egy korrekt mérés (akár oszcilloszkóppal), mint 20-30K-s
felesleges kiadás egy fesszabra, ha "csak" a generátor van megmakkanva.
(Inkább SirKero-nak szánom, mert neked VR hibád volt és ki is lett javítva.) -
SirKero
őstag
válasz AndrewTdi #45596 üzenetére
Ennyi 'pízé már kap ugyan ilyen évjáratú SWT-400 T -t ami azért csak két henger és 39LE ( mondom én Burgmanosként ami szintén bele férne a keretbe [link] )
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #45596 üzenetére
Hihető, még ha furának is tűnik. Lehet, hogy csak helyben
rohangál, arra meg túl nagy, nincs kihasználva. Láttam már
ezt a hirdetést régebben is és emlékeim szerint nem valami
"putriban" áll a gép, szóval ha a haverod ilyen árban ilyesmi
gépet keres, akkor el kellene menni megnézni. Szerintem. -
-Mosquito-
őstag
-
gabe_
őstag
válasz AndrewTdi #45635 üzenetére
Basszus, csak ne nagyon huligánkodjatok. Épp most kellett megállnom egy kb. 20 másodperccel előttem történt balesetnél, ahol egy motoros és egy utánfutós autós csattant össze. Szegény motoros srác csak hörgött a törött sisakban, a kérdésekre nem tudott válaszolni. Nagyon megrázott.
Segítettünk biztosítani a helyszínt, míg kiértek a mentők és a rendőrök, aztán még vártunk egy kicsit, de mivel konkrétan nem láttuk a balesetet, így megadtuk a címünket és eljöttünk.
Eddig sem voltam egy nagy duhaj az utakon, de azt hiszem, most egy kicsit át kell gondolnom a robogózást.[ Szerkesztve ]
Sovány szakácsban sose bízz!
-
-
canniball
nagyúr
válasz AndrewTdi #45656 üzenetére
ER6N-n vizsgáztam, azért nem egy Hal?Ja,Busa! az.
Amúgy most tavasszal én is bénázok olyanokat, hogy magam előtt is csak irulok-pirulok a bukó alatt. Bizony bőven elég az az egy-két hónap kihagyás hogy kiessen az ember a ritmusból...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #45667 üzenetére
Jah, láttam, amikor integetsz, csak épp telefonáltam, ha húzom neki, nehezebben hallottam volna. (Easy rider öcsém.) Amúgy nem zavart a Nexus, nem nagyon csumáztad: ha nem bírtam volna ki, mindenképp előre megyek. Jah, hát a Maja is csak relatíve halk.
canniball: igen, sokat tökölt, olyankor megelőzhettem volna (csak hát ő ment a felezőn, és az indexet nem használta), de amikor meg megindult rendesen, akkor elhúzott. Na ez lett volna a bosszantás, ha megelőzöm, visszaelőz, tököl, megelőzöm, stb. Nem rohantunk, belefért, na.
csongi: 6-os imbusz, amit remekül meg lehet toldani egy bitbefogóval, utána meg olyan nyelet raksz rá 1/2"-os hosszabbítókból, amit akarsz. (Kellett, mert a sima, rövid kulcs igen karcsú volt a csavar oldásához.)
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz AndrewTdi #46204 üzenetére
Nem is láttam még ezt a márkát.
Én most is maradtam a castrolnál.
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #46908 üzenetére
Árban qrvajó. Ha a papírokon kalibrációs tanúsítvány van, akkor még
minőségben sem lehet nagyon rossz, bár olcsó húsnak (általában)...Node házi használatra, néhány csavar meghúzására biztos elég egy
ilyen árú cucc is: szervizbe, gyakori használatra kéne csak vmi ipari.Szerk: 10-210-ig? Milyen meghajtással? Nekem 19-110, 3/8"-os van,
de épp akartam venni egy 5-25-ös 1/4"-ost, csak nem volt raktáron...
(Olajleeresztő csavaromat valami 11-re kellene csak meghúzni.)[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz AndrewTdi #46911 üzenetére
Gondolom ez az. A leírásban kerékcseréhez javasolják, tehát gondolom ilyen SOHO kategóriájú - otthonra bőven jó lehet szvsz.
-
DigitXT
félisten
-
Den
veterán
válasz AndrewTdi #54994 üzenetére
A 2 ütemű dízeleket nagyon rég használják kamionokban, harckocsikban, mozdonyokban, hajókban, de épp most kezdenek eltűnni. Csakhogy ott egyedül a szívóoldal résvezérlésű, a hengerfejben ugyanúgy szelepek vannak mint a négyüteműeknél, de csak kipufogást vezérlik. Ezért aztán létre lehet hozni a hengerben túlnyomást., sőtt a rendes öblítés miatt mindenképp kell rá valamilyen feltöltő.
A benzines kétüteműnél viszont a kipufogó is résvezérelt, és mivel korábban kell nyitnia mint a felömlőknek, ezért később is zár azoknál, így szívóoldalról nem lehet túlnyomás létrehozni a hengerben. Viszont kipufogóoldalról lehet, ezt csinálja a rezonátor, ami először egy negatív nyomáshullámmal keveréket ránt a kipufogóba, mikor még nyitva vannak a felömlők, majd egy pozitív nyomáshullámmal visszatolja a hengerbe a kipufogórés záródása előtt..
De egy turbó ezt lehetetlenné teszi, ráadásul még egy ihi rhb32-t sem tud rendesen meghajtani egy ilyen kis motor. Kb fojtásként működik mind szívó, mind kipufogó oldalon.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- Autós topik
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Elektromos autók - motorok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Politika
- Milyen monitort vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs