- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- E-book olvasók
- Magyarországra is megérkezik az LG új okosmonitora
- Samsung LCD és LED TV-k
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
wedlock
tag
Így kép alapján a Jog kisebbnek tűnik.Amúgy is elég kicsi,kb egy méretben van a Honda Dio-val.(Talán a Jog alacsonyabb és rövidebb is pár cm-el).Érdemes megnézned egyszer,tényleg nem nagytestü,és roppant igénytelen kis szerkezet.(Asszony már a másodikat nyúzza)
Csajokat a paplan fölé,éljenek a kezek!
-
Den
veterán
válasz Gergello #651 üzenetére
aham, engem az érdekelne hogy erről a ''koncepcióról'' mi a véleményed, tehát nagy kerék 110 kübcentis motor nem cvt, burkolt, de nem annyira mint egy robogó, gondolom nincs sisaktartó. tehát mi a jó benne mi a rossz, vennél e ilyet, miért igen miért nem, mennyiért...
Ami szerintem előnye, hogy nagykerekű, motorszerű futóműgeometriája van, kellő erejű motor, hétköznapi használatra jó mindenes közlekedési eszköznek tűnik.
Ami szvsz ellene szól, hogy a motortérfogat miatt a1 jogsi és rendszám kell rá, raktere nincswww.simson4t.hu
-
T. Almeida
senior tag
válasz Gergello #3673 üzenetére
70.000-ért nem nagyon kapsz mást.
Nekem Diom van (AF-18), semmi gond nincs vele...Imádom, nagyon frankó, megbízható moci. 50-nél már nagyon-nagyon pörög a motorja, szal inkább 40-45 az utazósebessége (nem tuningolt, minden gyári rajta). 50.000-ért vettem tavaly szeptemberben, 97-es évjárat. Ha ilyet veszel, szerintem nem bánod meg, pontosan arra jó, ami neked a lényeg: ''Városi rövidtávú szaladgálásra kéne nem trükközni ,meg keménykedni.''
Jog-gal kapcsolatosan nincs tapasztalatom. -
Balupapa
senior tag
válasz Gergello #3911 üzenetére
aha, fasza cucc, tecik retro moped
de 135 má nagyon sok nekem igy egyszerre Ugy h sztem marad a sephia vagy address
láttam egy nagyonszép 2001est 95ért és mikkellenek 1 robogó vásárláshoz? pénzen kivul ( meg jogsi...B kategoria van ) mi kell hozzá? az eladónak mit kell adnia?
[Szerkesztve]_-=*WheelWhores*=-_
-
golyani
addikt
válasz Gergello #3922 üzenetére
attól függ.
nekem 1000-es szervíz + folytáskivételre a helyi yamaha szervízben 6+12k-t mondtak.
Egerben ahol vettük ott 7800 volt cakli pakli.(úgy h vittük oda a gépet még úgy is olcsóbb volt...)
meg kell kérdezni.
most a 6k-s szervizem légyszűrőcserével 5800 anélkül 4800.
[Szerkesztve] -
etnies
senior tag
válasz Gergello #3985 üzenetére
A négyütemű lassabb mint a kétütemű, viszont tartósabb, nyomatékosabb és takarékosabb.
A kétüteműben van külön olajtartály, és ő keveri a benzinnel, általában 50:1 arányban.
Itt kell benzin, 2 ütemű motorolaj + hajtóműolaj.
Neked egyszerűbb a dolgot, mert csak benzin kell az égéshez + hajtóműolaj.
Ezt a hajtóműolajat kell leengedned 5.000 km-enként. Meg kell találnod a kézikönyvben, hogy merre van az olajleeresztő csavar. Járasd a motort egy ideig, míg meleg nem lesz az olaj =menj vele pár km-ert), majd állítsd le. Várj egy percet és teker ki a csavart, de előtte tegyél alá valamit, amivel felfogod a kifolyó olajat (pl. egy ásványvizes palack oldalára lukat vágsz).
Hagyd kifolyni, majd tekerd vissza és a beöntőben önts be annyit, amennyit előír a kézikönyv. Ezt pár km megtétele után ellenőrizd a nívópálcával, ha kevés, önts rá."önmagam hite vagyok magamban"
-
-
Atomgeszi
veterán
válasz Gergello #4190 üzenetére
Nem szabadna neki elállítódnia. Milyen moccod van? Nekem alaphelyzetbe ha ülök rajta, és jár a motor, akkor nekem középsztender csörög(yamaha jog next zone), a gyorsulás megmaradt?? Nézd meg, nem-e ragadt be a hátsó kerék, nekem volt már olyan, h. kereztbe állt a fékpofa és beragadt a hátsó kerék....
-
ett
aktív tag
válasz Gergello #4280 üzenetére
Mindkettő jó moci, az f12 világítása nem nagy durranás. Sr-ből viszont több változat van, azt hiszem ez a legrégebbi. Bármelyiket megveheted, persze ha olyan állapotú. Próbálj ki mindkét fajtából egy példányt.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- További aktív témák...