- TCL LCD és LED TV-k
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Gaming notebook topik
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Házimozi belépő szinten
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- DUNE médialejátszók topicja
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SirKero
őstag
válasz Brogyi #43650 üzenetére
(#43609) DigitXT Nem az mondom,hogy para hanem ,hogy más városban egy aránylag lassú forgalom mellett előzni és más amikor folyamatosan tartod a 90-110 km/h sebességet és akkor kezdenél bele. Azért hiába 33LE a Burgi 110-nél már nem olyan dinamikus a gyorsulása ( főleg két személlyel )
Lehet előzni vele de oda kell figyelni. Tapasztalatom szerint úgy 145-150-ig gyorsul ( óra szerint ) és olyan 155-160 között van a vége. Én szándékosan nem akarok bele nyúlni semmi tuning témába nekem így megfelel a teljesítmény/fogyasztás .Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
válasz SirKero #43655 üzenetére
Kétszer összeomlott ez a fos Dolphin Browser, mindkétszer vitte a HSZ-t.
Nem írom meg harmadszor, sorry. Pontokba szedem. Hátha így rövidebb.1) egyetértek, nagy tempónál nő a légellenállás, az utas plusz súly: érezni
2) nem hiszem, hogy a csuklós volán + kamion a városban volt: 10/11-es
3) a pacikhoz a blokkot forgatni kell, normál használat esetén nincs 33 LE
4) fogyasztásod pazar, ennek kárára lehetne sportosabbá tenni a motorod
5) linkeltem a J. Costa + Burgi 400 vidit, sokat számíthat már ha érdekelne
6) 110-zel kamion nem megy EU-ban, 90-ről azért utassal is lehagyható
7) ha nagyon kell az erő nagyobb motor kell, de az nem 3-4L-t eszik majd.+1) odafigyelni mindig kell. De nem ugyanaz egy kamion előzése egy 125
ccm motorkával országúton, mint ugyanez a 400-assal... Előbbivel szinte
lehetetlen tud lenni*, utóbbival utas nélkül nem nagy cucc... Pláne, ha 500
ccm dohog alattad, és esetleg nem is fogyasztásra optimalizálták a váltót.
(Vö.: nagypapis tempó/sportos vezetés. Fokozatok leforgatása/dohogás.)*: 180 ccm + sportvarióval tapasztaltam. Akkor egy 125-ös (4T) már: ehh.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Filmvilág
- Kerékpársportok
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Elektromos cigaretta 🔞
- Anime filmek és sorozatok
- Politika
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs