Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SirKero

    őstag

    válasz Brogyi #43650 üzenetére

    :U :U

    (#43609) DigitXT Nem az mondom,hogy para hanem ,hogy más városban egy aránylag lassú forgalom mellett előzni és más amikor folyamatosan tartod a 90-110 km/h sebességet és akkor kezdenél bele. Azért hiába 33LE a Burgi 110-nél már nem olyan dinamikus a gyorsulása ( főleg két személlyel )
    Lehet előzni vele de oda kell figyelni. Tapasztalatom szerint úgy 145-150-ig gyorsul ( óra szerint ) és olyan 155-160 között van a vége. Én szándékosan nem akarok bele nyúlni semmi tuning témába nekem így megfelel a teljesítmény/fogyasztás .

    Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

  • DigitXT

    félisten

    válasz SirKero #43655 üzenetére

    Kétszer összeomlott ez a fos Dolphin Browser, mindkétszer vitte a HSZ-t.
    Nem írom meg harmadszor, sorry. Pontokba szedem. Hátha így rövidebb.

    1) egyetértek, nagy tempónál nő a légellenállás, az utas plusz súly: érezni
    2) nem hiszem, hogy a csuklós volán + kamion a városban volt: 10/11-es
    3) a pacikhoz a blokkot forgatni kell, normál használat esetén nincs 33 LE
    4) fogyasztásod pazar, ennek kárára lehetne sportosabbá tenni a motorod
    5) linkeltem a J. Costa + Burgi 400 vidit, sokat számíthat már ha érdekelne
    6) 110-zel kamion nem megy EU-ban, 90-ről azért utassal is lehagyható:K
    7) ha nagyon kell az erő nagyobb motor kell, de az nem 3-4L-t eszik majd.

    +1) odafigyelni mindig kell. De nem ugyanaz egy kamion előzése egy 125
    ccm motorkával országúton, mint ugyanez a 400-assal... Előbbivel szinte
    lehetetlen tud lenni*, utóbbival utas nélkül nem nagy cucc... Pláne, ha 500
    ccm dohog alattad, és esetleg nem is fogyasztásra optimalizálták a váltót.
    (Vö.: nagypapis tempó/sportos vezetés. Fokozatok leforgatása/dohogás.)

    *: 180 ccm + sportvarióval tapasztaltam. Akkor egy 125-ös (4T) már: ehh.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák