- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mocsanisi
senior tag
válasz Kolondrum #26693 üzenetére
Táboriék így hangolják. Mikor még megvolt az SR-em, én is meglepődtem hogy milyen magas tartományba nyit a kuplung, de persu mikor kipróbálta, azt mondta hogy jól be van ez hangolva
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
SirKero
őstag
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
mocsanisi
senior tag
válasz Kolondrum #26705 üzenetére
akos727: nyílván, csak furcsa volt akkor hogy teljesen másképp viselkedik a gép.
Symbian: Igazából nagyon értenek a motorokhoz, viszont képesek olyan dolgokat megcsinálni hogy mikor ránézett egy másik szerelő akkor kicsit anyázott. Gondolok itt arra hogy kipufogó tartócsavart beletörtek és úgyhagyták, bevittem azzal hogy durrog a kipufogó mikor felvan kapcsolva a lámpa, ergó valami elektronikai hiba lehet, erre belevertek egy új gyertyát és megmutatták hogy megy faszán (le volt kapcsolva a lámpa)... De hengerfúrásban, honolásban, hangolásban verhetetlenek.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
veterán
Mikor a Roxommal olyan gond volt hogy elindulásnál rángatott kicsit akkor elvittem egy Yamaha szervízbe, azért oda mert a szervízfőnököt ismertem. Pár nap múlva visszahozták a mocit, nagyon magas fordulaton akart elindulni, estére előjött ugyanaz a rángatós hiba.
Pár nap múlva ismerősöm itthon volt, és megnézte, a tengelyre a yamahánál egy csavart fordítva raktak vissza és elkezdte enni a menetet. Már nemtudom pontosan milyen csavart mire pontosan mert épp nemvoltam itthon mikor szerelte csak utólag telefonon mondta el hogy ennyit a Yamaha szervízről. 1 ft-ot se érnek és elkértek 27k-t javítás gyanánt, közbe meg rosszabb lett mint volt. THX
Szóval ezzel arra akarok célozni hogy nagyon nehéz jó szerelőt találni, ezért a legjobb ha az ember maga beletanul és saját maga megtud a mociján mindent csinálni
1F2X5 Igen ígyvan nekem volt
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
t1
addikt
Kész lett a motorom befigyelt még egy HF csere és így a végösszeg 37900ft. Holnap hozom el kíváncsi vagyok milyen lett....
-
1F2X5
csendes tag
Na. Hétvégén karbi pucolás/átnézés. Tököm kivan ezzel az 5.5Literes fogyival
28-ig külföldön vagyok. Ritkán/nem leszek net közelben.
-
runner 125
nagyúr
-
válasz runner 125 #26714 üzenetére
Neked is van egy stílusod, értem az avatarod. Nézz rá az enyémre is.
1F2X5! Kaméleon![ Szerkesztve ]
-
1F2X5
csendes tag
válasz runner 125 #26714 üzenetére
Mire kell számítani anyagilag? Illetve olyan, hogy mindent kicserél aztán tessék 40k-s számla vagy elmondja mit kell stb... A fő gondom az, hogy meg szeretném várni
Symbi:
Te meg az enyémre[ Szerkesztve ]
28-ig külföldön vagyok. Ritkán/nem leszek net közelben.
-
Brogyi
senior tag
Nekem is van egy gagyi infrás hőmérőm, és kedvet kaptam tőletek a mérésre.Leszögezem előre bármennyit mérek nem fogok szervízbe menni vele.Igazából a kipu érdekel mert baromira süt.
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #26715 üzenetére
H jön ide a "stílusom", vagy mit akarsz kihozni ebből?
1F2X5
Lövésem nincs. Privátban megadom a számát, ha kell, felhívod és megbeszéled vele.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz runner 125 #26718 üzenetére
Az, hogy célozgatsz. A táboriékat sem a kisujjamból szívtam, itt írta X, hogy "jók" úgymond.
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #26719 üzenetére
Most kivételesen eszem ágában nem állt, általánosságban írtam, hisz - ebben sem vagyok biztos - nem is egy helyre vittétek a két motort, nem? (Ráadásul pesti szervizt én tuti nem ajánlottam, mert egyet sem ismerek.)
Alapvető tény, ha megnézed, h minimum 35-tel leakasztanak egy "átnéző, hajtásnál kopóalkatrészeket cserélő" szervizzel is.
Ott van t1 Neo's-a is... Ennek töredékért csinál patika munkát a srác. Persze, lehet vinni hozzá mindent, de alapvetően Runner specifikus.mod.
Úgyhogy általános konklúzióként levonható, h "hivatalos", bolti szervizbe kb. mindegy melyikbe viszed, mert mindenhol ott hagyod a gatyádat is.
Valamiből meg kell élniük, adót kell fizetni, villanyszámlát, bérleti díjat, stb.-t, szal a hivatalos szervizt meg kell fizetni sajna.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz runner 125 #26720 üzenetére
-
őstag
Liberty 125 4T: Szívócsonk csere után ismét elmentem 100km-t, rettentő kíváncsian mentem a kútra tankolni: a fogyasztás 3,7 liter lett
Egyszerűen nem hiszem el... Mindezt úgy, hogy direkt rettentő óvatosan közlekedtem, ennél kímélőbben nem is lehet, kb 65km/h-s átlagsebesség, ki se volt használva a 125ccAmi volt már:
-Légszűrő tiszta
-Szívócsonk ugye most volt cserélve
-Volt Csabinál Ócsán, ahol 10.5g-os Malossi görgőket kapott a Malossi Multivar variátora, kuplung azt mondta okés, a szíj ugyan cserehatáros, de mivel nem gyári a variátor azt mondta ez még jó így...runner 125, korábban azt írtad, hogy még a karbit lehet megnézni, kitisztítani és a fúvókákat megnézni, hogy gyáriak-e... Ezen kívül bármi más ötlet /javaslat erre a rohadék fogyasztásra?
-
1F2X5
csendes tag
válasz dave93 #26722 üzenetére
Mennyit kéne ennie? Én 3.7-nek örülnék mint majom a farkának
Rendelek 2ilyet Egész jókat írnak róla.
[ Szerkesztve ]
28-ig külföldön vagyok. Ritkán/nem leszek net közelben.
-
őstag
-
SzlobiG
félisten
válasz dave93 #26722 üzenetére
Érdekes, de te pesten használod nagy forgalomba nem? Mer akkor szerintem érthető ez a fogyi simán. Nekem is tuti lenne ennyi ott, vagy még több is mivel én azért 90-100-al veretek.
Én még mindég a malossi variátort mondom.
De mindenképp megnézném a karbit én is, főleg hogy a varió se gyári lehet azt is piszkálták.
Olvasgass utána, hogy mennyit szoktak enni ezek más fórumokon, én olvastam olyat, hogy a leo 5litert is megevett, de átlagba 4litereket írnak erre is ugye pesti forgalomba, de mindenhol írják hogy nagyon függ a vezetési stílustól bár te meg most pont hogy kímélőbe mentél.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz SzlobiG #26725 üzenetére
Úgy mentem vele gyakorlatilag, mint egy 50es motorral Mondom, átlag 65km/h, és nem huzogattam neki Igen, Pest, de nem belváros... Szóval nem volt dugó meg ilyenek, egy-két piros lámpa, de totál átlagos... Ha Te 90-100km/h-s utazóval 125 4T motorral csinálsz 3,3as fogyit, akkor én ugyanilyen utazóval csinálnék 4 litert, ez nem normális Most írtam a Tutto Moto-nak kíváncsi vagyok mit mondanak...
Egyébként ami a variátort illeti: Okés, egyen ennyit ha jól húz és 9,5 grammos görgők vannak benne. Na de ebben 10,5grammosok vannak és abszolúte nem izmos a motor, teljesen átlagos. Ha meg "be van fojtva" , akkor nekem ne egyen ennyit[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz dave93 #26726 üzenetére
3.4-et evett nekem. Most több lesz szerintem mer csak egy hosszabb utam volt amúgy meg be városba meg ki haza napi 20km kb. Kíváncsi leszek így mennyit eszik, de nekem még ha a 4-et enne se érdekelne mert a suzuki után ez ég és föld arról nem beszélve, hogy sokkal jobb közlekedni vele mint azzal volt.
Amúgy utána néztem valami tuti nem oké nálad. [link]
"Vegyes használatban, szinte mindig csutkagázon közlekedve kb. 3 litert fogyasztott."
Te meg ugye közelében nem voltál csutkagázon.
-
őstag
-
Attila17
tag
Heló szerintetek mi lehet a gond ha a robogó (Aprilia leonardo 250 ST) beindul a fékkar behúzása nélkül? Folyamatosan világít a féklámpa is.
illetve a [képen] a bowden ahová csatlakozik nem áll vissza rendesen alapjáratra, tehát folyamatosan adja a gázt, viszont ha rajta ülök akkor viszont minden jó megállok vele , szépen vissza áll alapjáratra, ha leszállok a robogóról akkor felpörög és ha nem húzom be a féket akkor el is indul.
-
runner 125
nagyúr
válasz dave93 #26726 üzenetére
Guminyomás rendben van elől hátul?
Át kellene nézni minden benzincsövet, a tanktól a karbiig, h nem ereszt-e valahol. Nem szoktál benzinszagot érezni?
Főtengely szimeringek frankók? Néztétek?
Automata szívató rendben van?
Csabi szelephézagot beállította rajta?Olajfogyasztását figyeled? Nem eszi, nem? Végső esetben egy végnyomást lehetne mérni, 4t motornál pontos értéket ad.
Ennek a 125-ös Liberty-nek csutkázva tényleg ki kellene jönni 3 literből.
Itt vegyes használatban a jóval nagyobb külsejű, vastagabb gumis 125-ös Burgman-ok esznek 3,2 körül.Árajánlat erejéig megkérdezheted a Tutto Motot h mennyiért néznének rá erre a magas fogyasztásra.
Attila17
Szinte tuti, h valamelyik fékkarnál lévő féklámpa kapcsoló rossz, vagy be van korrodálva.
Szét kell szedni, esetleg WD40-net ráfújni, szépen kifújatni, hátha megjavul. Ha, nem cserés.Elképzelhető, h ki van már szőrösödve a bowden, így nem tud visszaállni alap helyzetbe, vagy szimplán valamiért feszül.
Ki kell szedni és meg kell nézni. Addig az alapjáraton nem kell állítani semmit.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
t1
addikt
[link]vegyétek vigyétek
[ Szerkesztve ]
-
-
SzlobiG
félisten
Ha viszek utast és nincs rajta bukó, akkor engem büntetnek meg vagy az utast? Gondolom engem...
-
őstag
válasz runner 125 #26730 üzenetére
Igen, előírtak szerint 2 bar van a gumikban. A benzincsöveket már néztem, illetve a szívócsonk mellett a légszűrő csöveit is, minden okés nincs benzinszag sem.
Csabival nem mentünk ilyen mély dolgokig, hogy főtengely szimering, szíjat, kuplungot, és görgőket néztük csak. Illetve annyi furcsaság volt, hogy a variótárcsát megfogva 1-2mm-t el tudott mozdulni ki-be, erre nem jöttünk rá, hogy mi...
Automata szívató okés, lehet hallani ahogy felmegy az alapjárat, majd le, szépen kikapcsol, legalábbis hang alapján, gondolom akkor működik.
Szelephézagot állított igen.
Olajfogyasztást még nem néztem, ránézek, köszi.És egyébként igen, én is ezekhez viszonyítva találom soknak, mint egy Leonardo, Burgman, stb.
Brogyi: No igen, lehetséges, de a többi motorhoz viszonyítva szerintem fél literrel lehetne kevesebb. Van aki 2,5-3 literes fogyasztást ír erre a motorra, na azt én sem hiszem
-
DigitXT
félisten
Egy észrevétel: ha épp olyankor kanyarodik ki egy autó az ember elé, és
perec lesz belőle, amit egy bukó simán kibírt volna, de az utas koponyája
nem, akkor hogyan számol el a lelkiismeretével? Az, hogy valaki egyedül
motorozva hogyan öltözik a kötelező (pl. bukó!!!) felszerelésen kívül az kb.
magánügy. De hogy utast vigyen mindenféle védelem nélkül? Az elég gáz.
Ahogy a full-bőrszerkós motoros mögött miniszoknyás csaj is az... Azért
bukót még azok is vesznek, de mindegy, mert a csúszáskor lejön a bőr...Az eredeti kérdéshez: régebben úgy volt, hogy a jármű vezetője a felelős.
Ahogy az autónál is, ha az utasnak nem volt becsatolva a biztonsági öve.
De ahogy olvasom ezt megváltoztatták: azóta elvileg az utas lett a felelős
ugyanúgy a biztonsági övért, mint ahogy a bukósisak használatáért is. -
t1
addikt
válasz Kolondrum #26734 üzenetére
Gumik teljesen jók , amiket írtam az mind most lett kicserélve most fizettem ki 2 órája, fékek jók rajta szóval most azért eléggé jó lett, fékek be lettek állítva , karbi kitisztítva új légszűrő ház stb... amúgy kaptam egy ajánlatot Tirolba szeptember - október elejei kezdéssel és ezért felesleges lenne megtartani 2 évre kéne aláírni. Amúgy ha meg nem csináltattam volna még eladni se tudtam volna most legalább megvan az esély, amíg nincs vevő addig használom
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #26736 üzenetére
Amúgy h jött a kérdés?
No offense, de amíg nem esik valaki kicsit komolyabbat, addig ilyen kérdések csak csak megfogalmazódnak az emberben.
Tök egyértelmű, h a bukósisakot nem azért kell hordani, h a rendőr ne basztasson, hanem azért, h esésnél ne loccsanjon szét az ember (jelen esetben az utasunk) feje.
Gyerekként minket is lemeszeltek párszor két személlyel, de 14-15 évesen már volt annyi eszünk, h sisak mindkettőnkön volt. Saját érdekében _muszáj_ h védje magát az ember.
Esésem után én többet soha nem fogok felülni térd és könyökvédő nélkül, de nagyon erősen gondolkodom a meleg nyári napokra valamilyen komplett testpáncélon."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #26743 üzenetére
Vita tárgya volt tegnap.
Amúgy meg rajtam mindég van bukó haver viszont itt a faluba nagyon ritkán húz tegnap este is úgy ment haza...aki meg akarja hogy vigyem az vagy hozzon bukót vagy nem ül fel mögém.
-
Colos1
őstag
Sziasztok!
Ma szétszedtem a Lead -em variátorát, és megnéztem a variátorgörgőket ... pontosabban a variátorsokszögeket
18X14 -esek, csak egy problémám van. Rátettem a mérlegre, és 15g. Ilyen nem létezik, csak 14,5 és 15,5g. Melyiket vegyem?
Most az új szíjjal 65 a végsebessége, de a 15x745 -ös helyett 16,1X741 -es szíj van benne, mert 15X745 -öset nem kaptam sehol, és azt mondták ez is jó bele
Mi lenne a különbség a menetteljesítményben a két görgő között?
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Értem, köszönöm. Igen, a görgőkön lévő műanyagburkolat csoda, hogy nem esett még le Az a kopás simán lehet 0,5 g.
És a gyertya mennyire befolyásolja a teljesítményt? Most találtam egy weboldalt, ahol írják, hogy ezek a gyertyák ajánlottak bele:
standard: BPR6HSA
coldclimate below 41F, 5C: BPR4HSA
High Speed riding: BPR8HSAJelenleg a fater 4 pólusú autógyertyája van benne
A fenti gyertyák még kaphatóak. Érdemesebb egy olyant vennem bele?
Mi a különbség a 3 fenti típus között?[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen