Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz DigitXT #26665 üzenetére

    Na most tettük tisztába a dolgokat, az melegszik túl, a varió és a kuplung, lomhul, csökken a teljesítménye a gépnek. Lentebb erre kitérek.

    Hazaestem! Teljesen máshogy megy a motor mint korábban. Ott indul, hogy ha nagy tempónál elengedem a gázt akkor gurulok tovább majdnem ugyan úgy és nem annyira fog a motor mintha homokba mennék és nem darabosan lassulok. A gyorsulása is full egyenletes. Most sokkal simább a futása, jobban gurul. Az alapjárat ráfekszik a kb 1800-ra és ott áll atomstabilan, pöccre indul, szinte csak ránézek és röffen. Sokkal halkabb amúgy a motor mint korábban. Szivatót nem ismeri, bár majd este ránézek mert nem full hidegen indultam vele haza.
    A 48k-ba a következő dolgok vannak benne, a papírról írom le:
    - Első fék javítása, fékfolyadék csere
    - Karmantyú és fékbetét csere
    - Hátsó fékbetétek csere +ápolás tisztítás
    - Hűtőfolyadék csere
    - Gyertya csere (régi: BP6HS >> új: BP7HS)
    - Meghajtó szíj csere, beépítés ápolás
    - Hajtómű olaj csere
    - Önindító szabadon futó javítása, csapágy csere (most is csilingelget, de ég és föld ami volt meg ami van)
    - Futópróbák, fék vasalás (?), beállítás

    A fékek még kissé nyekeregnek, de sokat javult mire hazaértem, fékhatás kiváló, valóban új baromi vastag van benne, sokkal kisebb távon mozog a fékkar is.

    Még ezekkel együtt is fennáll a hiba ami úgy jelentkezik, hogy nem pörög fel a motor és alig húz, majd ha elér egy X fordulatot hirtelen megindul. Ezt olyan 10km után kezdte el, de szóltak, hogy ilyen. Ezért várnak később, előre vetítették, hogy ha beleugrok max ilyen 20k körül lesz a vége (állapottól függ) és akkor 7.5 - 8k körül kezd majd húzni, ezt tartja is végig. Azt mondták ezt be kell állítani, ez nem csak úgy megy, hogy feldobjuk és mehetek.
    Motorikusan azt mondta jó a lelke, ez valóban ennyit ment! :DDD Kaptam címkét, hogy ott lett javítva, az orrára ragasztották.

    barack1997! Köszi mentettem! Akit érdekel amint hazaértem ránéztem infrással. Annyit érdemes tudni, hogy 30km-t jöttem kényelmesen nem csont maxon kb 25 fokban nem napon, így a motor felöli oldalán a dekli 60 fokos volt, onnan minden felé 50. DE a nagy melegben közelíteni nem lehet felé, nem hogy megfogom. Az tény, hogy a legmelegebb ott ahol a kolléga által linkelt cuccon a kivágás van, illetve minél hűvösebb van kint annál harapósabb a motor. Sztem azt meg fogom csináltatni. A szerelő szerint amúgy nagy hő érte/éri a gépet ott és az alkatrészek eldeformálódnak, jobban kopnak, a rugók elfáradnak. Azt mondta, még, hogy esélyes a kontrasztrugó csere is ott figyel majd megnézik. Azért jött ki hülyén mert nem értek el és vakon csinálták, napok óta tilitolizzák a motort.... :W Ami amúgy nem baj mert sokba került ez is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák