- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- TCL LCD és LED TV-k
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Segítséget kérnék, hátha valaki okos lesz.
A lámpakapcsolót egyel balra kattintva kigyullad a helyzetjelző lámpám és a műszeregységen a zöld visszajelző lámpa (annak rendje és módja szerint).
Tovább kattintva balra a tompított lámpát kéne kapcsolja, de nem így történik. Elalszik a műszeregységen a kis zöld lámpácskám, kialszik a helyzetjelzőm is, és a tompított fényszóróm fel sem villan.Biztosítékok jók, égő jó.
Valakinek ötlete?
szerk: ja bocs. 2002, Runner, 180
[ Szerkesztve ]
-
Bling95
őstag
Eladtam a motrot , a biztosítás lenondásához mi kell? Meg nincs befizetve az eves csekk
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #24686 üzenetére
Nem tudom eldönteni, ez vagy a Morini Factory a rosszabb.
(#24685) Smani: ezt most mire véljem ?
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
De elfogadnék egy ilyent [link]
-
DigitXT
félisten
válasz Bling95 #24717 üzenetére
Menj be a biztosítódhoz, ugyanis be kell fizetned az időarányos díjat.
Azaz ahány napra biztosítva volt a motorod, annak ellenére, hogy nem
fizetted még be a csekket... (Fordítva: ha befizetnéd a teljes összeget,
akkor azzal kellene bemenned, hogy utalják vissza, ami visszajár...)[ Szerkesztve ]
-
-
Criton
veterán
válasz Bling95 #24720 üzenetére
Rémlik valami, hogy B-d még nincs vagy készülőben volt és közben volt a baleset
Sajnálom, azért a kedved ne vegye el.
Nekem az elmúlt két évben volt két autóbalesetem, ugyan avval a kocsival, mind a két esetben több mint egymillió forintos volt a kár és nem én voltam a hibás
Ahogy visszakaptam a kocsit rögtön vezettem is. Sokan nem merik... az első balesetnél még újra is élesztettek.. csoda hogy itt vagyok -
Bling95
őstag
válasz Criton #24721 üzenetére
még tart is a B, elvileg 3 hónap járművezetéstől való eltiltásom van, viszont úgy néz ki hogy meglehet oldani hogy nevesítsék M kategóriára hogy a már folyamatban lévő ( és befizetett) B kategóriámba ne zavarjon bele.
másik variáció hogy fellebbezéssel meg stb-el elhúzzuk addig a jogerőre emelkedést addig amíg meg nem szerzem a B-t és egyben leadom a jogsit.
kedvem nem vette el semmitől, viszont nagyon oda kell figyelni ezt legalább megtanultam.
a motorra meg nemes egyszerűséggel 3 hónapig tuti nincs szükségem most emiatt, meg egyébként is cserélni szerettem volna, így eladtam
-
Criton
veterán
Majd személyesen elmondhatom Itt hosszú lenne.
Bling95 :
Első balesetnél nekem is volt sajnos bajom a bírósággal ami tavaly szeptemberben zárult csak le (1évig tartott), akkor volt jogerős.Első három hónapon a rendőrség ült rajta (első fok) és utána kerül a bíróságra(másod fok)...sajnos nem lesz olyan gyorsan vége...Egyébként ilyen közlekedési baleseteknél ha már bíróság is van, "jól" jogerősen csak akkor jön ki az ember ha már van múltja (tiszta) vezetés szempontjából, nekem is ez volt jó.
Pedig a rendőrség be akarta volna vonni a jogosítványomat 6hónapra. Ha 5hónapon túl esik az elzárás akkor köteleznek téged továbbképzésre ami megint minden elölről. Persze az eredeti árak 50% drágábban lehet megcsinálni. Szerencsémre ez nem volt. Az eltiltás meg abban az időben lefutott míg felépültem. 2010 decemberében történt (havazás,jég stb...), sajnos nem egyedül ültem a kocsiban. A másik fél nem sérült meg én meg hááát... és saját és mások veszélyeztetése, nem megfelelő sebesség stb... amit többnyire mindig ráhúznak az emberre vették be a jogosítványomat. Nálam ugye az volt a brutál hogy újraélesztettek..8 napon túl stb.. még ha én is voltam a vezető.A második balesetem most április-májusban volt, mentem haza a munkából, dugó volt, dugó!!! és egy mögöttem haladó nő lemaradt, benézte a dolgokat és bőven volt annyi helye hogy felgyorsuljon és 70el beletolt engem az előttem lévőbe... ilyenkor adok hálát, hogy akkor ott nem robogóval voltam...
[ Szerkesztve ]
-
Bitpalace
senior tag
Nem jó a 8-as gyertya sem :@......
lehet az lesz, hogy meghírdetem neten vigye az aki amennyiért akarja, és 1x majd csak veszek valami tisztességes motort, amivel nem kell mókolni!
[ Szerkesztve ]
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz Criton #24682 üzenetére
Eleve telefont sem érdemel, szerintem ha megnézed az első lámpa nem gyári, km óra meg tekergetve volt, az tuti . Amúgy meg kereskedő . Mondjuk legalább én tudom hogy az enyémre kell egy új szíj, és görgő szett, de azon kívül nem kell vele foglalkozni, a km óra az tuti biztos, szervizelve folyamatosan volt, nem egy összetákolt gépezet .
Viszont erre az SR-re talán érdemes lenne ránézni... bár én nem vagyok oda értük, a furfangos elektronikájuk miatt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
vtechun
veterán
Azon filozok, hogy csak megis vissza kellene rakni a 70-es hengert (kymco agility) ha mar van elfekvoben szerintetek bonyolult felrakni? Vagy ha par dologra figyel az ember akkor meg lehet oldani?
Visszarakatnam en a szerelovel is, nem az anyagiak tartanak vissza, hanem, hogy nincs ideje ezzel szarakodni aztan gyakorlas vegett sem lenne rossz dolog.Ilyenkor jo a regi dugo, ahogy neztem kicsit piszkos teteju, vagy esetleg azt ujat kell venni?
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #24700 üzenetére
Ok, én elhiszem, h azt írja a könyv. Csak az okát nem értem.
..eleve, logikusan belegondolva a zsírnak kenési célja van. A robogók 90%-a (mai típusok 100%-a) száraz variátorral megy, mert ahogy írtam már, a mai görgők önkenőek.
Szóval, nem értem a logikát, h ők mi miatt ajánlják a zsírban tocsogó görgős megoldást.
Talán zörej? A normális méretű görgő szárazon sem zörög, tényleg passz.De, fátylat rá, ha azt ajánlották, akkor használd út.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Csinszki
csendes tag
Hello
Van egy Kymco Grand Dink-em 125cm3 4t amiben elektromos szivatót cseréltem. A csere előtt az alapjárat, amíg hideg volt a motor alacsony volt és ha gázt húztam mindig leállt. Honda szivató került bele most viszont felmegy 3500, 4000 körüli fordulatra és mikor már bemelegedett akkor is annyi marad. Ilyenkor az alapjárati csavarral állítsam be alapjáratot?
köszi Csinszki
-
runner 125
nagyúr
válasz Csinszki #24743 üzenetére
Miért nem vettél gyárit? Ez így kókány. Ahogy DigitXT írta, lehet végig rajta van a szívató. De, megpróbálhatsz állítani az alapjáraton.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Csinszki
csendes tag
válasz runner 125 #24744 üzenetére
A gyári 44+áfa lett volna. Eredetileg is ilyen sarus megoldás volt lehet hogy valaki már szerelte a szivatót? Akkor viszont állítok az alapjáraton. Köszi mindketőttöknek.
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #24740 üzenetére
Én megkérdeztem azt is, hogy miért kell minimális kenési szerepe van, de a por távol tartása miatt kell a kopás minimalizására mer ha nincs jobban kopik. Biztos hogy elmenne zsír nélkül is, de ha megnézed nem egy szokványos kialakítása van a variátornak mivel fedő is van rajta amit a 3csavar rögzít és körbe van egy gumi tömítés hogy ne jusson ki a zsír, ez gyárilag van így kialakítva pont ezért.
Én is először láttam ilyen variót amit kenni kellett idáig mind száraz volt amit láttam.
Ami még hogy 6000km-ként vagy 8havonta takarítani kell és újra zsírozni.Amúgy direkt toltam be a képet tudtam hogy fenn akadtok rajta.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Kolondrum #24747 üzenetére
A nyelezés azt jelenti, hogy teljes gázt adsz. Tehát olyankor nem a
fordulatszámot, meg a sebességet "nézegeted", hanem húzod neki,
ahogy a csövön kifér. Az hogy mennyi a fordulatszám ilyenkor, az
függ a motortól, aztán a görgők súlyától, meg a környezettől is. A
sebesség meg aztán pláne. Emelkedőn nyelezed: pörög, de lassabb.
(És ha már a motorok egyformák, és a variók is gyáriak, akkor jön a
képbe maga a pilóta, uis elég jelentősen számít a testtömege.)#24750: ha nem jó a műszer (nem arányos* a tank állapotával), akkor
abból semmilyen (használható) következtetést nem tudsz levonni. Ha
tankolod tele, na majd akkor kiszámíthatod, hogy mi, merre változott.*: nekem sem az. Amikor féltankot jelez, és benne van 150, tudom,
hogy nem jó: 300-at kéne elmenni full tankkal - az meg nem megy.
Viszont ha ""leesett a mutató, akkor tényleg kevés van benne, szóval
megbízhatónak teljesen megbízható, csak épp nem teljesen arányos.[ Szerkesztve ]
-
válasz SzlobiG #24748 üzenetére
Igaz, hogy nem kerek a nafta kijelzés, de se úgy se így, sehogy nem annyi mint régen, nem leszünk így jóban. 74km-t jöttem full tankolás óta és kevesebb mint félig van, ami azért gáz mert régen fél tank 100km.
DigitXT! Jaaa akkor jelentem én még soha nem nyeleztem! Pirosba nem engedem a mutatót. Régen a 7-8k csont max gáz körül jött képbe, most meg itt dolgozik a motor kizárólag, esetleg 9k ha nagyon meghúzom.
[ Szerkesztve ]