- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
Hirdetés
-
Hi-Fi RUSH - Ismét felbukkant a Nintend Switch változat
gp Ezúttal az európai korhatár-besorolás oldalán találkozhattunk a játék adatlapjával, egyre esélyesebb hogy újabb platformra is befut a program.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
válasz stargazer #1550 üzenetére
En ugyan nem motoroztam meg olyan sokat, az elso motorm novemberben vettem meg, azota is csak kb 500 kilomter van a kezemben, forgalomban most kezdtem el igazan jarni.
En is a fokozatossag elvet javaslom, pedig egy tura motor biztonsagosabb 120-nal, mint egy robogo hetvennel. Ugyanis azoknal van futomu, mig robiknal nincs. Ebbol kifolyolag robival megtanulsz uton menni, figyelni az uthibakra es nem ernek majd varatlanul bizonyos helyzetek. En erzem magamon, hogy mennyi mindent tanultam, fejlodtem, minden motorozas utan vegiggondolok bizonyos szituaciokat, hogy legkozelebb kapasbol jhelyesen cselekedjek. Az elso szaz kilometeren meg a negyvenet is soknak ereztem, most ez az erzes 60 korul jon ram, gondolom a tudassal no a magabiztossagom is es a gyakorlottsagom. Az biztos, hogy ha elso nap bemegyek a Hungaria korutra, mint ahogy ma, megdoglom, eltaposnak.
Javaslom meg a robogot azert is, mert megtanulsz alap dolgokat, fizikatm, stb, es nem a draga nagymotort ''kurod'' szet. Raadasul nagymotoron adja magat a gepeszkedes, ami biztos, hogy nem kezdoknek valo
A mai otvenesek azert nem mennek annyit, mert a motorok 100 kilora meghiztak azota, az enyem szaraz tomege 95 kb. Erre jon meg 6,5 l benzin, 1,5l oladj, 1l hutoviz.
Azutan vannak meg Euro normak, az enyem mar Euro-2-es karosanyag kibocsajtasu, ezek se voltak regen. Ugyhogy egy mai jo otvenes, gyari allapotban, folytasok nelkul 65-85 km/h-t tud sik terepen, szel nelkul.
A fogyasztas azert rapszodikus, mert vannak a sima negyutemuek, jellemzoen 2 literrel, viszont nem mennek. Vannak az agyontunningol robik, 4-8 litert siman legyurnek. Utana vannak meg a kis tunningos es gyari robeszok, 2,5-4 literes fogyasztassal. Azutan vannak a ditech-ek (kozvetlen befecskendezesu motorok), ok 2 litert esznek. A vegsebesseg es a fogyasztas jellemzoen tipus fuggo, erdemes konkret tipusokat kivalasztanod es azokrol informalodni.
Az 5 km-es tavra egyertelmuen robi kell,a 20 kilomteres, foutas szakas egy bejaratott robival 70-80-as veggel (vizhutesest vegyel erre a sebessegre) megfelel, maximum elozgetnek majd, de az nem annyira veszes, kivetel, ha kaminon forgalom nagy.
A dontes a tied"önmagam hite vagyok magamban"
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A