- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #2095 üzenetére
simán.
ott vanpl az Malossi MHR Replica Team. az hozzá való kipuval 24Le és nincs 75 csak tán 68,9.
[Szerkesztve] -
-
e34cgk
csendes tag
válasz Topiccsendőr #2098 üzenetére
ha A) igen és B) de akkor miért kell gázthúzni mellé?
c) Nem hagytam figyelmen kívűl, hogy minden más is kell még (majdcsakhogynem egy új motort kell a robiba venni)
A 4ütemű mocik valóban rosszabb teljesítményűek?
Mert most kezd idegesíteni a 2 ütem magas, vonyító hangja!
A 4ütemű 50ccm-sek végsebessége mennyi??? -
Topiccsendőr
addikt
-
e34cgk
csendes tag
Úgy néz ki elsőre tényleg félreértettem!
NEked mennyi km van már benne?
Hol vettél piros színűt? (nem is gyártanak MÁR pirosat)
Én nagyon örültem neki mert a zip és közte gondolkodtam de megjártam! (csak azért nem zip mellett döntöttem mert nekem kicsi volt, nem fértem rá)
Hogy miért jártam meg? Hát elsőnek a sisaktartó nem záródott be mert rövid a bovden, most is úgy csukódik le hogy a srác hajlított kicsit a bovdentartón így bezáródik le kell nyomni kicsit!
Neked pöcre csukódik?
Aztán a másik probléma a gázbovdennel van feszt (beakad valahova) ha koppig meghúzom a gázkart akkor beakad a gázbovden és a gázkar holtjátéka megnő de az alapjárat nem módosúl tehűát nem értem de amint standerre felteszem, visszaugrik.
Amikor megvettem el se bírtam hozni a mocit mert ugy be volt akadva a bovden hogy 6000en pörgött a moci.
Nekem most van benne az első 1000km végre leveszik a folytást de ennek az ára 11500 a szervízzel együt.
Kicsit érdekes piaggioéknál a dolog de jó kis moci!
Jah a magyarnyelvűért 1 hónapja könyörgök és 4 szer hívtam őket!
1.Rendben hovaküldhetjük (NŐ)
2.Azért nem küldtük mert nyomtatás alatt van (FÉRFI)
3.Visszahívom adja meg a számát (NŐ) -->> nem hívtak
4.Visszahívom (NŐ) --->> Visszahívott és EMAILBAN!!!!! átküldték!
Lehet az én bajom hogy precíz vaqgyok de ezek az apróságok engem idegesítenek!!! mert azért 475ezer forint az nem kevés!
Ami a tervezést illeti a benzinbeöntő 6csavar veszi körűl amitől nagyon sportos de 3 műanyag ami cink sztem mert ha egy csavar 100ft lenne (0,5-6ft) akkor is 300ft ot nyomna
De összefoglalva szép moci és az aszisztance szolgáltatás miatt megéri piaggiot venni!
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #2105 üzenetére
szerintem meg nem csak befecskendezőshöz van. mert a nem team is 21 lóerős.
nme kell annak annyit pörögni 16000-rel beéri szerintem.
na mind 1 nme találok konkrét adatot. -
e34cgk
csendes tag
válasz Topiccsendőr #2107 üzenetére
Hát 130km-en fogyaszt átlagban (folytással) 5,5L-t. (egyenlőre sztem sok, reménykedek, hogy a folytás nélkül 5,5L több km megtételére lesz elég)
A 4 ütem nem olyan dinamikus? Ez pontosan hogy érted? nem olyan erőteljes?
zweitakt? -
pini1020
tag
válasz Topiccsendőr #2095 üzenetére
Jah lehet,hogy 22 de az 20+az tuti
A garanciát én sem áldoznám fül ez természetes!!De pl a Derbinke van gyári tuninghengere ami nagyobb ccm-is
[Szerkesztve]Life's a piece of shit, when u look at it, life's a laugh and death's a joke, it's true. U will see it's all a show.
-
-
pini1020
tag
A 2ütem dinamikusabb jobban gyorsul sobban reagál a gázadásra! Sztm ez magára a robbanásra vezethető vissza mivel 2 mozgás 1 robbanás addig 4ütemnél 4mozgás 1 robbanás!!
zweitakt=kétütem!Life's a piece of shit, when u look at it, life's a laugh and death's a joke, it's true. U will see it's all a show.
-
GodHeart
senior tag
meglett a mocim!
huh istenkirály! Végáttétel tuningal, meg 70-es hengerrel, most óra szerint mentem vele 100-at! Az olyan valós 93-94 körül van.. majd GPS-el le lesz mérve! Örülök neki.. és kegyetlenül húz.. legalábbis ahhoz képest, ahogy eddig mint. Minden kilett benne cserélve, olyan mintha 0 kilóméteres lenne! Mivel mindenhol törekedtem inkább a tartósság elvére, így DR henger mellé erősített RMS főtengely került, minőségi DR csapágyakkal.. A végáttétel pedig 22%-os! Szóval csak finomam, érzéssel. De most nagyon tetsziK! -
Topiccsendőr
addikt
Ez a sztenderes dolog akkor van, amikor rossz helyre rakják vissza a gázbowdent, és megnyomja a sztender. Ezért változik a holtjátékod, amikor kirakod sztenderre. valami miatt szét volt szedve és rosszul lett visszarakva, esetleg vissza sem lett rögzítve a váz aljához a bowdened.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #2120 üzenetére
nem a kipuff az még az eredeti. meg a légszűrő és a karbi is
Bár a légszűrő szívócsonkja, ha jól értettem ki lesz cserélve, mert eléggé vékonyka..
Kipuff az megin egy 30-as lenne.. most meg én is gondolkodok hova tegyem a pénzem.. Akorl jogsi és nagyobb motor, vagy vegyek egy kocsit valami hasonló árban..
Bár most nyakamon az érettségi azzal jobban elvagyok, szóval van időm dönteni -
e34cgk
csendes tag
válasz Topiccsendőr #2121 üzenetére
Nem, félgázzal!
Újonan vettem! -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #2130 üzenetére
vhol biztos van de ezek téáleg versenyhengerek...
én majd vmi erősebb vsat polinit vagy malossit vagy esetleg egy gyengébb alu-t olyan max 13Le-ig akarok mejd később.
egyelőre marad a gyári később majd kap egy kiput. -
etnies
senior tag
Enyemben 600 kilomter van, holnaptol ujra szorgosan rakom bele, naponta otvenet.
Eddig annyi bajom volt, hogy az aksirol lejott a gazelvezeto cso, levagtam a veget, rahuztam ujra es tekertem egy kort szigetelovel az aksin, hogy fix maradjon.
Nekem siman csukodik a sisaktarto ajto, csak ugye picit le kell nyomni a vegen, mert egy gumi vedi a becsapodastol.
Nalam a bowdennel se volt gond, szepen tudom adagolni a gaz
.
En mar folytas nelkul hoztam el, en jaratom be, faszsag, hogy 1000 kilomter. A lenyeg, hogy fokozatosan noveld a tempot es a kigyorsitasokat, az enyem kb 250 kilomternel jarodott be, de meg nem huztam nyelre soha, majd ha kicserelik a hajtomuben az olajat es vegre elfogy a gyari olaj, amit beleraktak uzembehelyezesnel, beleontom a 100%-os Repsolt.
Magyarnyelvut en kaptam a vasarlas utan harom hettel, en vettem az elso NRG-t 2006-ban itthon, nem volt meg kesz a forditas.
A piros az tenyleg furcsa. Tavalyi modellbol volt piros, minden verzioban, iden nem tudom miert, kivettek menet kozben.
Ha ellatogatsz az Olasz Piaggio oldalra, ott is csak a Purejet verziot lehet pirosba rendelni, de nincs rola kep. Csak arrol a tipusrol, az osszes tobbirol igen. A magyar es a mas kulfoldi Piaggio oldalon sehol nincs piros (vegigneztem az osszeset kivancsisagbol)
Tudomasom szerint ot darab piros van itthon (ebbol harom Budapesten, Sarkannyal egyutt), enyem volt az elso 2006-os rendeles, azt mondtak mar akkor, nem biztos, hogy tudnak szerezni, aztan vegul ami bejott az elso szallitmannyal, azt adtak el, azota se kaptak, de a vilagon sehol se. Teljesen erdekes dolog, kivancsi vagyok, mi lehet a hatterbe. Ezt a szint akarjak az Olasz piacra szant injektorosnak fenttartani?
Furcsa.
Ha jol sejtem, te is a Gyali uton vetted
En majusban fogom vinni az ezres szervizre, alig varom mar.
ui: az egyik piros a Raday utcaban egy futare, a masikat meg a TotalBike-n lattam."önmagam hite vagyok magamban"
-
e34cgk
csendes tag
válasz Topiccsendőr #2127 üzenetére
De megkérdeztem! Mert nem jó helyen vezették el a gázbovdent... És ezért volt szétszedve is...
-
e34cgk
csendes tag
Nekem azt mondták nem szedik ki 1000km-ig belőle a folytást de most benne van végre!
Az aksiról nekem is lecsúszott...
Mostmár a sisaktartót nekem is csak mkicsit kell megnyomnom és katt.
Honnan tudod, hogy 250kmnél járódott be?
Pontosan mikor vetted?
(én nem is tudtam, hogy van piros)
(így nem is bírtam kérni)
Én szolnokon vettem mert idevalósi vagyok... lehet ezért ilyen... nah meg a kiszolgálás.... -
Topiccsendőr
addikt
-
ToRR3nt3
senior tag
Szeretnék venni egy Gilera Runner rogogót. Az új lenne az igazi, de nincs 600000 forintom hobbira, úgyhogy egy használtban gondolkodom, 4-5 évesben, amit már 200-300000 forint közt meg lehet kapni.
Szerintetek jó választás? Van valami különösebb típushibája vagy gyengesége? Én kizárólag csak jókat olvastam a típusról....We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
Topiccsendőr
addikt
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz Topiccsendőr #2138 üzenetére
Szétnéztem a hirdetések közt, találtam olyat amit 10k ért árulnak, meg olyat is amit bőven 100 fölött, én olyan 80-100 közt tartom reálisnak. Meghirdetem 100-ért és 85-90 körül odaadom+ajándékba egy elég normális sisakot.
Új motorhoz új buksi dukál, GREX-eket néztem 15k-ért már eléggé normális zárt sisakok vannak.
És Te mint hozzáértő mit javasolsz, mit nézzek meg használt motor vásárlásánál. Mik lehetnek a buktatók?
[Szerkesztve]...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ToRR3nt3 #2139 üzenetére
Először is ellenőrizd az évjáratot. A nagy olaszokban a kerekek küllőiben szokott lenni az utolsó két szám. Esetleg a fékcsöveken. Az ülés alatti évszámot ellenőrizd egy idomon lévőn is, mert az ülést elég könnyű kicserélni. Elég, ha lecsavarsz valamilyen szervizablakot, annak a hátán is rajta van a gyártási év. Az a lényeg, hogy minél több helyen nézd meg. Ha öregebb, keményen alkudni. Utána nézd meg, hogy eredetiek-e a matricák rajta. Ha hiányosak/nem eredetiek, egyértelműen újra van fényezve. Alkudni keményen. Mindenféle utólag beszerelt tuningalkatrészektől óvakodj, főleg a légszűrőtől. A blokkot nézd végig, van-e bármilyen olajfolyás. A blokknak, a hajtóműnél csontszáraznak kell lennie, bármit mond a tulaj. Nézd meg mennyire kopottak a gumik, fékbetétek. Nem olyan jó dolog, ha 10 km után kezd el sikítani a tárcsád és máris költhetsz rá. Ha kopott, keményen alkudni. Sorolhatnám még, de ezek asszem az alapok, amit én szoktam nézni. A tulajnak sose higgy, bármit mond.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Kígyó
senior tag
Hi!
Mivel nem jön össze időre a pénz egy motorra, ezért úgy döntöttem erre az idényre én is veszek egy robogót. Ezek tetszenek: italjet formula, gilera runner, benelli velvet, aprilia sr, ill leonardo. Min 125-ös kéne és olyan 300-350ig nézelődöm. A probléma az, hogy most ahogy szétnéztem rájöttem, hogy csak kb minden huszadikon van csak rendszám. (Ez azért nem kicsit nevetséges, hogy engem megbüntetnek 20 ropira, plusz elveszik a rendszámomat, csak mert lejárt a műszakim a 25-ös tz-n, a kis 14 éves motorospalánták meg 180-as runnerekkel rohangálnak 140nel halál nyugadtan, a rendőr le se xarja.) Nekem ez elég lényeges lenne, de jó eséllyel nem fogok olyat találni ami közel is van, jó állapotban is van, jó áron is, plusz rendesen forgalomba van helyezve. A kérdésem az lenne, hogy ezeket hogy lehet forgalomba helyezni, mennyi idő, mennyi utánajárás, mennyi lóvé, és mondjuk egy kereskedő megcsinálja-e ezt nekem, ha netán kereskedésben venném, ill. ha van valakinek ilyen eladó (Szeged 100km-es körzetében), az jelezheti.
üdv,
Kígyó -
ToRR3nt3
senior tag
válasz Topiccsendőr #2140 üzenetére
Köszi. Ezek nagyon hasznos tanácsok.
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
Kígyó
senior tag
válasz Topiccsendőr #2142 üzenetére
Én is ettől félek.
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #2136 üzenetére
Haat, ebben a modern vilagban, ami nem kopik be ennyi ido alatt, az sose.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
2006.03.02-an vettem konkretan, mondom, tudomasom szerint ot darab piros jott be kishazankba, gyanakszom, hogy mindegyiket eladtak Budapesten azonnal.
Viszont az enyem volt a legeslegelso
Erzesre 250-nel jarodott be, mert onnantol ereztem, hogy van ereje a motornak.
Folytas mindig az adott orszag kressz-ehez van igazitva, finnbe pl 25-re van lefolytva...
Szoval a motort nem ugy terveztek, csak azert szoktak bennehagyni az elso ezren, hogy ne tortenhessen semmi baj, meg veletlenul se. Nekem is nagy fegyelem kellett az elso szazon 20-40 kozott kozlekedtem, semmi hirtelen gazadas, mas felig huzva."önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
Hát nem tudom, én olvastam egypár motorkerékpárhoz tartozó skönyvet, de ott részletesen leírták, hogy hogyan kell és meddig járatni, illetve azt, hogy hogyan kell fokozatosan terhelni, de egyikben sem olvastam azt, hogy az egynegyede elég lenne. Persze nem a legújabb könyvek, de még mindig benzint és olajat égetünk.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI Mobil
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...