Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz V.Stryker #15303 üzenetére

    Nem ismerem a Habanát, ezért ez csak egy tipp volt a tünetekre.
    (Nálam a Majesty-n valahogy így néz ki a benzincsap... Épp ma
    kerültem vele közelebbi kapcsolatba - mivel tegnap este szerelés
    közben véletlenül lehúztam róla a vákuumcsövet, ezt nem vettem
    észre, s ma reggel pöcc-röff után kb. 2-300 métert tudtam menni,
    majd leállt a gép, én meg csodálkoztam: na igen, benya nélkül...)

    Ha nálad is ilyesmi van, abba elvileg 2 cső kell menjen. Az egyik
    megy a karbiba (azon jön a nafta), a másikon meg a vákuum van,
    ha jár a motor, és ezzel nyitja a csapot... Azért gondoltam, hogy
    nálad ezzel lehet vmi gond, mert ha a motor jár, akkor "nagyobb"
    a vákuum, tehát nagyobb valséggel van nyitva* a csap, így át tud
    jönni rajta a benya akkor is, ha már kisebb a "nyomása" (a szint
    csökkenése miatt). Lehet, hogy meg kéne próbálni megszívni a
    vákuumcsövet, és megnézni, hogy jön-e benzin akkor is, ha már
    alacsony a szint a tankban. Kellene neki, és akkor indulna is.:DDD

    *: ha tökéletesen működik, akkor persze az indításkori "kisebb"
    vákuumnak is elegendőnek kellene lennie a nyitásához.:))

    Szerk: ja igen, ebben az esetben a csöveket is érdemes átnézni,
    nekem pl. kritikán aluli töredezett sz*rok voltak, mielőtt cserélve
    lettek, ami elég érdekes anomáliákat okozhat (már csak azon az
    egyszerű elven is, hogy ha nincs vákuum, akkor nincs benzin se).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák