Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz r-chee #15700 üzenetére
A 8-9 ezer nem lesz egy kicsit sok, a miénk (vizes) 8-ezernél megy mint a barom és 9-10 ezerig leforog. De én úgy érzem hogy sok ez neki, én lejjebb állítanám, viszont az enyém most 5 ezertől nyit és onnan indul, bár ez lehet az új görgő hatása is. Hidegen 6 ezernél eljárkálok vele, míg be nem melegszik, azután egy 7 ezres fordulattal 70km/h fölé viszi, szóval szerintem elég.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
bela85
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget kérnék..
Édesapámnak van egy Honda Dio 4T robogója. (AF55-AF56 motorszámú), de sajnos elromlott a Feszültségszabályzója, így csak rúgásra megy és önindítóra nem..valamit az akkut se tölti így, és bizonyos időközönként újra kell tölteni az akkut, hogy újra menjen a motor, mivel elektromosan szívja a benzint!
Édesapámat műtötték csípőprotézissel, és így nem tudja berúgni a motort, és ha én nem vagyok otthon akkor nem tud menni vele.Tud esetleg valaki segíteni szerezni hozzá feszültségszabályzót? Hiába keresgélek nem találok.. bontott is jó, csak működjön!
Hátha van ismerőseitek körébe aki esetleg összetörte az ilyen motorját, vagy bármi más történt vele, és a feszültségszabályzója jó és működő és eladná!Köszönöm előre is segítségetek!
Amúgy el is adnám így a motort ,vagy cserélném másik 50cm3 motorra, aminek az önindítója jó
-
runner 125
nagyúr
válasz bela85 #15702 üzenetére
..nem vagyok szerelő, de ez számomra nem egészen tiszta. Majd talán persu is hozzászól.
Egy részből, ha elszáll a feszültségszabályozó, az menet közben is érződik, sőt, valszeg be sem indul. Vagy, ha be is indul, dadog, lebökköd, rángat, stb. Az-az, ha az lenne rossz, épp' úgy berúgás alatt is produkálna hibajelenségeket.
"mivel elektromosan szívja a benzint!"
Ez szerintem kizárt.
Az összes robogó benzinpumpája vákum alapon nyugszik, pont azért, h az esetleges akkuhalál esetén is tudjon menni a motor.- Az akku mennyi idős? Nem lehet, h egyszerűen az rossz?
- Önindító mindig jól teker?
- Mit csinál önindítózáskor? Csak tekeri és nem indul be?Otthoni hibadiagnosztizálás soha nem volt biztos, szerintem toljátok el egy szakihoz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
g@bo
nagyúr
lopás ellen, mi a véleményetek? va esetleg más??
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #15706 üzenetére
nane... már csak ez a bukó kell, és mehetek is. [link]
-
őstag
Sziasztok!
150-170k között robogót venne egy ismerősöm. 85 kiló, szeretne szabályosan (azaz csak 50 köbcentis jöhet szóba) de normális tempóval közlekedni (60-70km/h-t menjen a gép)
Mit érdemes ennyiért venni? Jó választás volna-e:
-Malaguti F12
-Malaguti F15
-Aprilia SR 50
-Gilera Runner 50
Pesti a srác, szeretne nem brutál messze utazni érte. Nyilván a 150-170k felső határ, nem fog sírni ha 130k-ért lehet korrektet kapni.
Ezekről mi a véleményetek: [link]
[link] -
Tothgera30
Ármester
válasz dave93 #15708 üzenetére
Az első egy Morinis Di-tech, inkább kerülni, ha nem Piaggio-s, bár Apriliában inkább kerülném mindet a túlbonyolított rendszer miatt. A második meg egy nagy kamugép, látszik hogy bontva volt már blokk, többször is, sőt. A fényezése se első, tehát felejtsd el. Annyi pénzért egy olcsóbb levegős robogó is megteszi neki főleg ha ha 60-70km/h elég neki akkor bőven, Yamaha BWS, Yamaha Neo's, Gilera Stalker, Piaggio Typhoon, stb.
#15709 barack1997: Látszik a kultúrád és az értelmiség szinted. Egyáltalán tudod mi van benne? Vagy volt DiTech-ed és megszívtad vele, mi volt baja, milyen blokkos volt? Szerintem egy karburátort nem tudnál beállítani, de hagyjuk, nem te fogod azt szerelni hanem a szerelő.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
r-chee
őstag
válasz Tothgera30 #15701 üzenetére
Szerelő srác azt mondta, hogy ezzel a hengerrel 12E-ig ki fog pörögni a motor, s mindenképp vegyek a mostani kuplung helyett valami jobbat (típusát nem mondta, nyilván a sarokból dobta be a gépbe, lévén, állítása szerint gyári kuplunggal nem tudta úgy beállítani a gépet, hogy az felmenjen a műhelye közeli emelkedőn, s ammá elég gáz), s lőjjem be 9E-re a nyitását.
Szerintem simán elpörög majd 12E-ig. Mikor hoztam haza lábán, sík terepen s dombon is odahúztam neki egyszer-egyszer 50-nél, s mintha rakétával lőttek volna ki, úgy meglódult, s fordulatszámmérő mutatója is megindult 9E-ről felfelé. Gyors vissza is vettem a gázt, de jó érzés volt az a pár másodperc .
Kuplungot megtekintettem felszerelt állapotban, már amennyire belátni odlalról, valami középen könnyített pofás, vékony(vagy már elkopott) ferrodol réteggel rendelkező kuplung.
Közben találtam egy cikket: LINK
üdv.
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
őstag
válasz Tothgera30 #15710 üzenetére
Értem. Hát 60-70km/h mindenképp kellene, de ha már ennyit rászán, lehetne vízhűtéses is. Az összes SR 50-es akkor felejtő? A runnerből nem találtam szépet ilyen áron, mi jöhetne akkor még szóba? Esetleg nincs valaki aki tud egy konkrét eladó, jónak tűnő vételt?
Pl ez? [link] Itt van a közelben
[ Szerkesztve ]
-
barack1997
senior tag
válasz Tothgera30 #15710 üzenetére
Azért válogasd meg a szavaidat légyszives, nem kocsmában vagy. Attól,hogy még 14 éves vagyok, nem kell úgy beszélni velem mint a kutyával. Haverom vett 2 éve egy SR Ditech-et, lehet Morini volt, azért volt szar, de kompresszor gondja volt és neki azt mondták 70k a javítás.Szerelőnél nem fogom szereltetni a motorom, majdnem minden dologban tudnak segíteni a haverok és faterom
-
Tothgera30
Ármester
válasz r-chee #15711 üzenetére
Értem, mondjuk akkor egész kemény lett.
#15712 dave93: Nem felejthető, csak ami már magasabb kategóriában utazik, az valószínűbb hogy egy felújított külföldről behozott, visszatekert km órás roncs. Tehát inkább egy jól kinéző, szép állapotú motort vegyél, mint egy nagyon jó bétlenek tűnő vizest. Amit felsoroltál mind jó motor, ha találsz megfelelő állapotút, de annyi pénzért, valami kereskedőtől hozott szart fognak rátukmálni, tehát csak óvatosan, én egy újabb évjáratú levegős motort vennék, annyiért, ha lenne 250k-m, akkor már jöhetne egy komolyabb gép.
#15713 barack1997: Én ezzel tisztában vagyok, általában a tisztelet is megadom aki megérdemli, de hát ne vitatkozzunk már, nem értesz hozzá és kész, csak mert Marka néni azt mondta, már rögtön szar. A Morni blokkos nem a legjobb, de szerintem csak egy kompresszor felújító készlet kellett volna neki, mert kompresszor gyűrű elkopott. Ezért máris szar lenne? A haverod meg nem igazán érthet hozzá ha ezt nem tudta kicserélni, a szerelő meg b@szik rá, őt nem érdekli, jól leszarozza és elkéri a szerelési díj és az alkatrész 2-3*-át!
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
barack1997
senior tag
válasz Tothgera30 #15714 üzenetére
Amúgy elmondom miért vetem Runner-t: pigi blokk, jó konstrukció, 17,5 dell orto, jól néz ki, és bírja a strapát
-
Debilon
addikt
tudom hogy nem lehet távgyógyítani, ezért csak kiindulási tippek lennének jók hogy mitől lehet, hogy megyek egy állandó tempóval, egyszercsak minden előjel nélkül elkezd befulladni a motor ugyanolyan gázállásnál, valamint rezonáló hangja van
alapjárat rendben van, pöccre indul, nincs morgó zúgó hangja a motornak
kis gázzal megy rendesen, 40-50 körüli tempónál csinálja vagy visszalassítás után nagyobb gázadásra, gyorsításkorfinoman húzva neki mintha nem jelentkezne olyan intenzíven a jelenség.
a kipufogó "oldaláról" hallom, de bukóban nem tudom eldöntenisztenderen kipörgetve nem csinálja
ma reggel mikor jöttem haza melóból akkor kezdte, most délután kipróbáltam és szintén csinálja
Kymco Super9S 50 léghűtéses a jószág
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Tothgera30
Ármester
válasz barack1997 #15715 üzenetére
Nekem nem kell magyaráznod. Faternak nem hiába vettünk NRG Power-t, bár ez PureJet és 15 ezer km-rel még semmi komoly baja nem volt, nem hogy még kompresszor gyűrű kopás vagy hasonló! Ez is Pigi blokk, vizes, 18mm-es torokátmérő, a többi szinte ugyan az, meg újabb.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
őstag
válasz Tothgera30 #15714 üzenetére
Ez meg nagyon lomha lenne igaz? [link]
Most elég tanácstalan vagyok, amiket felsoroltál levegősöket mindegyik elég csúnyácska
Yamaha Aeroxból is vagy nagyon szakadék az összes, vagy kegyetlen messze van -
mokus1
addikt
Ma elég balszerencsés voltam. Kicsit motoroztam a Runneral felhajtott plexivel beszállt egy darázs és arcon csípett a szemét elég kellemetlen. Még mindig úgy élvezem hogy a vácin gyorsult 2 autó odaálltam melléjük és simán elugrottam tölük ők meg csak viaskodtak az 1,6os csodákkal
-
Killing
addikt
válasz mokus1 #15720 üzenetére
Én ezért megyek mindenhol csukott plexivel, akár 40 fokban is. Idén 2 darázs a bukómba szállt be, egy meg a kabát alá, a rohadék, ez fájt a legjobban, vagy két napig sajgott.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
r-chee
őstag
válasz mokus1 #15720 üzenetére
Én nyitott bukós (no plexi, vagy már letört) embereket látok sokszor robogóval. Szemüveg nélkül natúrban. Mindig meg is jegyzem magamban, hogy "öreg, neked is majd belemegy valami a szemedbe, aztán vagy jobbra térsz le a sávodból, vagy balra". Utóbbi nem épp szerencsés, ha szemből jön valami.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
őstag
válasz Tothgera30 #15717 üzenetére
A ZZ menne 70km/h-t vagy Dio tempó? Az korrektnek tűnik, érdemes volna megnézni?
[ Szerkesztve ]
-
r-chee
őstag
Faxa, nemrég húztam ki egy 4cm-es szöget a hátsó gumiból. Holnap gumiszervíz. Jó, hogy itthon észrevettem, s nem kellett mondjuk 10km-ről hazatolnom a robeszt.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #15727 üzenetére
bizony. 30-40 ig úgy ahogy húz a zip, és 50 a vége sik terepen. majd 1000 km után...
nos, tudtok valami nyitott sisakot, ami nem aranyárban van?
-
-
róland
veterán
válasz runner 125 #15687 üzenetére
UP!
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
PLaci58
őstag
válasz r-chee #15728 üzenetére
Autópiacon ma két poén is volt.
1. egy krosszossá alakított (barkácsolt), számomra felismerhetetlen motorral "száguldozott" valaki. Már az első körben ledobta neki a láncot. Hamar befejezte a bőgetést.
2. egy nagy durranást hallottunk. Kerékpár kapott durrdefektet. Ebben az a röhej, hogy nem szög, nem üveg, hanem műfogsor volt a ludas, Vagyis a műfogsor fém váza állt bele a gumiba.Láttam már rendszámos nagymotoron a vezetőt rövidnadrág, póló, tornacipő összeállításban. Elég rendesen húzta neki. 40-50-nél is elég nagyot csattannak az emberen a bogarak. Gondolom 80-100-nál ez már nem olyan kellemes.
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
priti
addikt
Nemtok egyenletesen menni a robival. Vagy gyorsul, vagy lassul. Lehet leszűkült a fúvóka. Jajj de nagyon nincs kedvem karbit tisztítani. Kétüteműbe van értelme ilyen karbitisztítós magas oktánszámú Shell csoda üzemagyagot nyomni? Követett már el valaki ilyesmit? Mi lesz vajon abból amikor olajjal keveredik? Abban van valami adalék is, vagy csak magasabb az oktánszáma, mint a 98-asnak és ennyi? Ha baj nem lehet belőle lehet teszek egy kísérletet... ha megúszom és nem kell szétszedni a karbit annyit megér.
Hardverlesen
-
bela85
aktív tag
válasz runner 125 #15704 üzenetére
Szerelő nézte, és ő mondta hogy a feszültség szabályzó rossz..
És amúgy mivel nem tudja utántölteni az akkut- ezért amíg az jó, addig megy is szépen, de mikor merült az akku már ahogy írtad is dadog, stb..
Tehát berúgtuk és utána már nem nagyon akart menni mivel nem kapott elég anyagot.. és a szerelő mondta hogy az akku (energia) segítségével pumpálja fel a benzint, mivel alul van a tankja..Lehet használni a motort, csak bizonyos időközönként tölteni kell az akkut, hogy ismét erőre kapjon
Tudsz esetleg ilyen alkatrészt? AF55-AF56 alvázszámú a moci... sokan írtak hogy AF18-as meg másik motorjukból van ilyen, de hát sajna nem kompatibilis..
-
Killing
addikt
Egy időben nyomattam én is a 100-as benzint, jobban megy tőle egy kicsit. A tisztítós móka meg nem 1 tank alatt megy végbe, pár tankot el kell ahhoz motorozni hogy levigye az összes szutykot (már ha leviszi). Javaslom hogy használt 1-2 hónapig. De ha leszedte az összes szutykot a tankról, benzincsőről, karbiból, az mind a fúvókákat fogja eltömíteni, és egyszer csak megáll mint a szög, aztán lehet karbit pucolni.
És hogy kicsit csökkentsd a költségeket, javaslom az OMV maxxmotion benzint (régi carrera) amiből van 100-as és 95-ös is. A 95-ös maxxmotion olyan +5-10 Ft/liter, de a 100-as benyájuk is sokkal olcsóbb mint a Shellé, ráadásul ugyanolyan jó, attól is jobban húz a motor. Személy szerint én 95-ös maxxmotion-t használok és nagyon bevált eddig. Mindkettőben van ilyen motortisztító adalék, ráadásul több km-t mehetsz elvileg egy egy tankkal a jobb égés miatt (nem mértem, elvileg).
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
priti
addikt
válasz Killing #15739 üzenetére
Szerintem ez igazán a kútra megy ki, hogy hol milyen a lötty nem márkára. A legtöbb ugyanazt a MOL által importált cuccot kapja, gondolom azon a vajnyi adalékanyagon nem sok múlik, amit hozzákevernek itt-ott. Valszeg inkább azon múlik, hogy az adott töltőállomáson milyen dzsuvás a föld alatti tartály, milyen a szűrő a szivattyú előtt stb. 95-öst nyomtam bele a Shell-nél nem volt gáz, legutóbb máshogy jött ki a lépés és az Agip kútnál tankoltam, másnap alig akart beindulni, csak gázzal, pedig eddig mindig pöccre gáz nélkül, szóval már éreztem hogy valami gixer van... Azt mondod, hogy esélytelen, hogy kiviszi a fúvókából mi? Gyanítottam, ráadásul még van vagy 100km-nyi ebből az Agip-os löttyből a tankban. Isteni. A csöveken persze a leggagyibb gyorsbilincs van a karbinál, ha az elég akkor gondolom olyan a cső mérete, hogy úgy kell majd hosszában vágni a csonknál, hogy egyáltalán lejöjjön. Az egyik persze van olyan feszes, hogy ha levágom már rövid lesz a cső is.
Hardverlesen
-
runner 125
nagyúr
válasz bela85 #15738 üzenetére
Hm, érdekes.
..egyébként ezer meg egy robogó shop van, írj valamelyiknek, h mennyiért adnak újat.
Vagy nézz szét kepesmotor.hu-n, ott szoktak bontott alkatrészeket árulni. Illetve beregelhetsz Egü fórumra is, hátha.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
motorace
tag
Szeva srácok!
Volna egy nemrégiben beszerzett Italjet Formula 50 AC robim!
Egy Mikuni karburátor van rajta direkt szűrővel!Sajnos automata szívató van rajta!Addig eljutottam hogy kitakarítottam a karbit és a légszűrőt is!Hidegen nem akart indulni sehogy kicsit átalakítottam házilag a szívatót kézire és már indult is hidegen!Menet közbe szépen megy húz csak bő háromnegyed gázig utána még ha ráhúzok csak hangja van erő semmi!Na most ez miért is lehet?Egy 4 pólusú Bosch gyertya volt benne de kivettem és egy sima Izolatort raktam bele!Másodsorban a berugó hangjára lennék kíváncsi hogy miért ad olyan hangot mint a racsnis kulcs+ nem húz vissza rendesen mindig!Ja amit lefelejtettem hogy nem régiben lett fúrva+új dugó stb stb
Harmadkörben szépen meghegesztettem az idomokat elől de hirtelen el kellett szaladnom 30km-re arrébb és mire hazaértem újra szépen néztek ki az idomok!Valamiért elég jól lekoppan az eleje ha véletlen nagyobb gödörbe belemegyek!Az első telót nézegettem de sokra nem mentem vele esetleg erre nincs valakinek valami ötlete?
És utolsó sorban kellene nekem egy robbantott rajz a blokkról és a elektronikáról is ha lehetséges leírásokkal!Na és akkor nagy köszönet mindenkinek előre is!!!
motorace felhasználónak 19 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
bela85
aktív tag
válasz runner 125 #15743 üzenetére
Keresgélek, de nem nagyon találok ilyet.. mind régebbi Honda Dio-khoz való van.. AF18, Af34 stb motorszámúakhoz.. ez a 4T-s ritka..
De majd próbálkozom, hátha lesz valami.. vagy bontottan vagy ha nem akkor újonnan... szerintem nem lehet túl drága alkatrész..
-
Killing
addikt
Minden kút a MOL-tól kapja a naftát, még a Shell is, csak ők nagyon büszkék az adalékanyagukra. Amit én pont leszarok.
Az OMV a kakukktojás, mert ők valami osztrák olajfinomítóból hozzák a benyát, tán csak a nagyon keleti kutakon árulnak MOL-os benzint.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
róland
veterán
Worker bukósisakok milyenek? (Pl.: ez?)
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
szamovar
tag
Üdv mindenkinek. Gondoltam megosztom veletek gondolataimat, illetve a segítségetek sem jönne rosszul, ugyanis soha nem foglalkoztam motorokkal. Autóm van (vezetni tudok, műszaki részt nem tudok ), de mivel a legtöbbet egyedül közlekedek, és alapvetően Budapesten intézem a dolgaimat, ezért úgy döntöttem benevezek egy kis motorra, amivel a költségeimet is meg tudnám fogni, illetve könnyebb és gyorsabb mozgást eredményez a nyüzsgő belvárosban. Pesti gyerek vagyok, nincs semmi bajom a bkv-val, de egy sűrűn betáblázott napon jól jön az az innen-onnan elcsípett 10-20 perc, amit amúgy a közösségi közlekedésben töltök el valami kellemes muzsika társaságában. Sajnos ilyen chill out napokat egyre kevésbé fog ki az ember, így vissza is kanyarodunk a robogó kérdéskörhöz, az előbb leírtak miatt. Következő menüpont az ár. Legyen 100eft alatt és retro. Átfutottam a gugli által kidobott első néhány oldal használt motor kínálatát és beleszerettem a fórumban is sokszor felbukkanó Simson sr50-es rollerre. A külső egyből megfogott. Picit tovább böngészve pedig 2 típus (SR 50 CE (1986-1988), SR50/1CE (1989-1991)) mellett tettem le a voksom. Most sem teljesen világos hogy mi a különbség, talán a motorban lehet minimális eltérés. Gondoltam ha már veszek egy ilyen gépet, talán érdemes lenne egy lepukkantabbat választani és majd hobbi szinten költök még rá és úgy tuningolom ahogy az nekem megfelel (ez a nagyobb motor téma sem világos). Így első körben ezek a fő csapásirányok. Vélemény?
Alcatel One Touch Max DB - Nokia 3310 - Nokia Ngage - Samsung E900 - Samsung P850 - Se w800 - Nokia N91 - Eten m500 - Samsung I900 - BlackBerry 9000 - Motorola Defy - Nokia E52 - Nokia Lumia 1020 - Apple Iphone SE
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges intelligencia topik
- E-roller topik
- Hobby elektronika
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Ingatlanos topic!
- iPhone topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Diabetes - Cukorbetegség
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen