Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Apple MacBook
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen videókártyát?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Házimozi belépő szinten
- Home server / házi szerver építése
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
Viszem is vissza az opc-t a 6.0-jával a picsába.
Más, pénteken tanújelét adta az autó orrnehézségének, a budaörsi M1-M7 autópálya felhajtó (Auchan) kanyarja, ha valaki ismeri, na ott a 95 már a tapadáshatáron túl van, csúnyán bele kellett kormányozni, hogy ne álljon keresztbe. De hát ilyen is kell, hogy megtudja az ember, mik a gép korlátai szűk íven.
-
rbalint88
addikt
„Nézd, az autók csak a filmekben robbannak, de ahhoz akkor sok dinamit kell. Egy dízelkocsi meg pláne nem robban, maximum elég jól ég. Azt fogod látni, hogy a motorházfedél alól dől a vastag füst. Én gyorsan megállok, lelövöm a motort, előremegyek, és mivel buta emberből vagyok, nem fogom kibírni és kinyitom a motorháztetőt. Ekkor több oxigénhez jut az égő gázolaj, fellobban a láng. Ha mázlim van, hamar elfogy a kifröcsögött gázolaj, és elalszik. Ha nincs mázlim, a vezetékek szigetelése és a zajcsillapítás lángra kap, akkor az égés tovaterjed az utastérbe. Ez nem pillanatok kérdése, ne aggódj, bőven lesz időtök kimenteni tabletet, kispárnát, még cipőt is tudtok venni talán. Ha mázlink van, és az lesz, mivel az állólámpásnak tiszta lemez a hátsó ülése mögött a kaszni, a lángok csak sokára terjednek tovább a csomagtartóra, az alvázvédő meg nem valószínű, hogy gyorsan hátrahozza a lángokat, ezért szerintem a csomagok nagy részét is ki tudjuk még menteni. Utána szépen leülünk ide az árokpartra, meghámozunk egy szendvicset, és végignézzük, ahogy Foltos porrá ég” – szedtem össze, miközben lágyan ringatóztunk a duruzsoló autóval a bajor naplementében.
-
-
-v-
addikt
válasz
hurenzon #15785 üzenetére
Felhívnám figyelmed az első találatra, arra gondolsz? 2 mp volt berni a keresőbe, és a legelső találat.
Nem baszogatás, de te életképes vagy így a mai világban, hogy 1 óra alatt nem sikerült megtalálnod?Edit: ja nem ez 2011-es, én csak ezt ismerem ... gondolom hasonlóan nehéz megtalálni a mostanit is
-
hurenzon
senior tag
Volt pár hónapja egy cikk, hogy egy milliót alkudtak emalien az új autó árából. Totalcar vagy autonavigator volt.
Esetleg valaki tud küldeni linket? Mert nem találom. -
#03969024
törölt tag
válasz
EQMontoya #15753 üzenetére
"2.0 szarul megy"
Nem osztom a véleményedet. a 136 paci elég jól mozgatja az autót, lehet vele öregurasan, meg dinamikusan is autózni. Ne felejtsd el, durván 20 éves az a motor.
"Beltér kicsit nyomi"
Az tény, a Mitsubishi sohasem a fiatalos belteréről volt híres, de egy idő után már nem nézegetni, hanem használni fogod. A kivitele pedig egész jó, láttam már sokkal rosszabbat is.
A váltónak megfelelő használat során nem lehet baja, csak sokan elfelejtik az olajcserét, meg rajta pihentetik a kezüket a váltókaron. Igaz, az én Lanceremnek is szétesett a váltója egyszer, de az előző tulaj sajnálta a pénzt a belevaló 75W-s olajra. A 80W-st meg nem bírta, de erről nem a váltó tehet.Skillet Miért baj, hogy SOHC?
-
TaaT
nagyúr
Lexuszéknál valakit nagyon tarkón kéne b@szni egy péklapáttal. [link]
-
-
Rivaul
addikt
válasz
roberto211 #15773 üzenetére
Persze, valószínű hogy nem lenne baja de nem szívesen vágom már. Főleg nem ilyen extrém célból. Amúgy örülök hogy egy általános feltevésből felkapott téma lett hogy a rover mennyit gyorsul
Nem erre akartam rávilágítani a dologgal
-
Rivaul
addikt
válasz
EQMontoya #15769 üzenetére
Sajnos a hengerfejesedés hajlama miatt, nem pedig a teljesítményük hibályából
tomcsi23Áhh én nem kockáztatom hogy lenyúzzam a blokkot. Amúgy sincs gyorsulni pénzem, sokat enne.
És a váltóm sem bírja, most matekoztuk ki hogy valami nem stimmel vele, nem szereti ha erőltetve van és beleváltok, a többieké nem ilyen
-
Burt1793
veterán
válasz
roberto211 #15764 üzenetére
Mazda 6 és swift nagyon nem egy kategória, a pár tiezedes gyorsulásbeli különbség nem számít semmit.
-
mycso
veterán
válasz
Rivaul #15763 üzenetére
Hát én nem tudom pl.: 2T RS okti-nak 6,8s...a közel 200 lovas 2.0 clio sportnak 6,9s
Kizárt, hogy az 1.6-os rovered olyat menjen.Nekem 11,1-et ír gyárilag, valami olyasmi is volt amikor néztem. Ezek szerint elbénáskodtam, most este munkába menet odaverek neki, aztán megbüntetem a nagyvasakat egy 7s alatti gyorsulással
-
roberto211
őstag
válasz
Rivaul #15763 üzenetére
"Azt nézd mibe tudnád jól érezni magad, ha megnézed őket akkor mi az ami közel áll hozzád, úgy hogy akkor az értékeket már nem nézed."[/I
Akkor viszont az 1.5ös swift.. Kocka,"kompakt",kicsi de mégis elférek benne, jó a gyorsulása, minden van benne ami kell nekem,vvt,pörgős tehát ezt is pörgetni kell és fiatal...Ez áll hozzám a legközelebb ilyen szempontok alapján. Muteromnak ilyen van, nekem nagyon bejön csak ótomata így nem kéne nekem.. Igaz nincs vele semmi baj(pláne mikor kickdownolok vele, azóta nem adja oda.
) de automata nem az én pályám.. De persze megfogom nézni a hondát meg mazdát is viszont most prioritási sorrend szerint így van: 1.swift, 2.honda 3. mazda
-
Rivaul
addikt
válasz
tomcsi23 #15760 üzenetére
Gondolom a gyárba egy optimális átlag szintet néznek ez meg a szemét kinyomva széthajtás. Nézd meg youtube-on az 1.6 45 gyorsulás videókat. Mindbe eltapossák 7-re. Persze emelt fordulatról indulnak, a gyár lehet hogy a váltó egybe tételétől számolja? Gondolom a mutató is csal egy ötöst de akkor is jóval 10,3 alá van lőve. Ugyan úgy mint a végsebességnél. Azt is pakolva két személlyel nézik úgy tudom. Üresen egy fő ezért tud lényegesen jobbakat repeszteni sokszor. és talán gyáranként is változik. Lehet van olyan ahol már a szemét kinyomott adatokat írják ki.
roberto211Személyiség. Nem kinézet
Nekem kinézet alapján nem is tudom mi kéne. Közepes magasságú, vékonyan sportos srác vagyok (lehet a yaris
). Azt nézd mibe tudnád jól érezni magad, ha megnézed őket akkor mi az ami közel áll hozzád, úgy hogy akkor az értékeket már nem nézed.
-
roberto211
őstag
válasz
Rivaul #15759 üzenetére
Pár tizedet lehet csalni persze, egyes tipusoknál pár mp-et is de azért ritka.. Én asszondom' ami 10 alatt van az már bőven jó... Tegnap lemértem stopperrel literesnek a 0-100 idejét.. 14s körül van
Azt hittem kib@szom a körforgalomba az iPhonet mikor beértem,hogy ennyit mutat.
Mi illik a személyiségemhez? Mivel nagydarab, meg magas vagyok mások azt mondják,hogy minél nagyobb autót.
De nagy autó ritkán tetszik nekem.. Inkább a kicsi vagy közepes méretűek.. Mazda6 az erős kivétel mert ugye ez nagy is, de tetszik is..
Nehéz lesz nagyon a választás.. Yaris női alapverzióban szerintem is, de azért a t-sport 110 le majdnem ehhez a kis kasztnihoz.. 9mp a 0-100. Tehát itt már elviselném,hogy női viszont ez tetszik a legkevésbé így szerintem kifog esni a listából..
Marad a másik 3: Civic 1.6,Mazda 6 2.0, Swift 1.5vvt
Ezek közül swiftnek van a legjobb gyorsulási ideje gondolom a súly meg a változó szelepvezérlés miatt illetve ez a legfiatalabb, mazda a legnagyobb meg szerintem ez lesz a leg"kényelmesebb" illetve minőségibb,, civic sport meg a legsportosabb meg stabilabb a futómű meg az ülés miatt.
És itt van az hogy na akkor melyik lesz?
Nehéz lesz nagyon de szerintem vagy swift vagy mazda lesz... Ha most kéne döntenem fogalmam sincs melyiket mondanám..
Majd úgy is zaklatom még itt a népet ha aktuál lesz.
Mindenesetre a kiválasztottak megvannak..
Viszont roverednél szerintem elírtál valamit.
6,9 s még jóval nagyobb motorral rendelkező autóknál is durva...
-
Rivaul
addikt
válasz
roberto211 #15754 üzenetére
Merőben jó irányba mérséklődött az érdeklődésed. Korrekt találatok. Szerintem bőven jókat néztél. Ezek élhető autók és fenntarthatók is. A yaris nekem kicsit női autó ha sport ha nem. A többi korrekt. Azt nézd melyik illene a személyiségedhez. A gyári gyorsulás az csak egy adat. A roverem 6.9 alatt lehet feltaposni százra (gyári 10.3), persze mehetek hengereztetni hamar de nem az a lényeg, hanem hogy lehet azon javítani amit írnak
Azt is nézni kell ha ilyenek a kritériumaid hogy hol adja le a nyomatékot. Nekem csak 4500-nál így folyton pörgetni kell ha dinamikusan akar menni az ember.
-
Skillet
addikt
válasz
#03969024 #15752 üzenetére
ez a beszéd. Nekem is 8g galant van.
Igazából mind a 2.0 sor4, mind a 2.5 V6 butácskának számít, mert sohc mindkettő. Ha ez nem zavar valakit, akkor jó választás lehet.
Gdi felejtős.Igazi nagy váltó problémákról én nem tudok. 300e km környékén már némelyiknél le kell cserélni a szinkrongyűrűket... de más nem nagyon van. Megbízható váltók ezek.
-
roberto211
őstag
Na ma rászántam pár órát és összeszedtem mik lesznek azok a modellek amik közül választani szeretnék ha majd aktuális lesz az ügy(Remélem minél hamarabb
)...
Tehát a következőket néztem ki:
-Mazda 6 sport 2.0 , sedane,benzin 2002-2004
- Honda Civic 1.4/1.6 sport, benzin, 3d 2002-2004 szintén
- Swift II(mk4) 1.5vvt, 2005-2007
- És az utolsó az a Yaris 1.5 t-sport...Végsebesség annyira nem érdekel mivel 190-eket úgy sem fogok menni , de viszont annál inkább a gyorsulás 0-100ra mivel szerintem ez határozza meg a dinamikát.
Amit írnak a neten(műszaki adatok) meg teszteken a következő, ami meg is lepett engem kicsit.
1 . Yaris 1.5 t-sport 0-100 9s
2. Swift II 1.5 vvt ,manual 9,5s (ez lepett meg leginkább)
3. 2004 körüli FL-es mazda 6 9,7s
4. 2002 körüli mazda 6 és civic 1.6 sport 9,9 s
5. Civic 1.4 sport 11,8sSikerült leszűkítenem ennyire.. Dízelt egyelőre nem tervezem mégse.. Tudom,hogy nehéz a kérdés de ezek közül legésszerűbb/jobb választás melyik lenne?
Yaris t-sportot abszolút nem ismerem de hallottam róla jókat.
Swift II 1.5 vvt tetszik is kívül belül,formára is,ismerem is, van is ilyen a családban csak automataba, de manualba ez a gyorsulási adat nagyon vonzó számomra tehát ezen nagyon gondolkozok.
Mazda 6 ról rozsdásodáson kívül szintén jókat hallani, ami tetszik benne,hogy nagy ,formára is szép szvsz, gazdagon felszerelt és szerintem ez a legminőségibb az 5 közül illetve ehhez a nagy kasztnihoz a 9,9s szerintem abszolút jó.. Illetve írják,hogy hihetetlen milyen kanyarsebességre képes tehát gondolom elég stabil is..
Hondadak mindig is tetszettek, 3ajtósnál a váltó elrendezése különösképpen tetszik, pereg-pörög, 1.4 nek nem valami kiemelkedő de 1.6 nak egész jó a 9,9s ,formára is tetszik eléggé,van alatta sportfutómű, jó ülések, megfelelő szinten extrázott..
Tehát ezek a modellek közül szeretnék majd választani..Megnézem kint is majd, itt is Magyarországon ,hogy hol lenne jobb a vétel...
Mi róla a véleményetek?
Lancerboy: Elhiszem,hogy jó a galant meg megy, stb de ránéztem valahogy az nekem se kívűlrúl se belűlről nem nyeri el az én tetszésemet sajna..
Mitsuból evo VIII ami bejön..
-
#03969024
törölt tag
válasz
roberto211 #15725 üzenetére
2004-ig nézz rá a Galantokra is. Kevésbé rohad, mint a Mazda6, olcsóbb is, tágas, kényelmes, főleg az eleje brutál szép még ma is. Már a 2.0 is szépen lépeget, klímával is elvan 7-8 literrel, de van 2.5 V6 is. Ja, és nem sok fog szembejönni veled!
-
raczger
őstag
válasz
roberto211 #15749 üzenetére
Semennyire, eszi az olajat, aztán sokan nem nézik elég gyakran a szintet (nincs a műszerfalon visszajelző) és hamar motorfelújítás lesz a vége.
-
Henker2
addikt
Üdv! Van egy Skoda Fabia 1.4 mpi sedan-unk! Autohifit szeretnék beépiteni és az lenne a kérdésem, hogy az erősitőnek a tápkábelt hol tudom behúzni a motortérből?
Köszi -
rhonin
senior tag
Sziasztok!
Első szériás Mazda 6-oshoz keresnék megbízható, hozzáértő szerelőt Zalában vagy környékén.
Valószínűleg lengéscsillapitó cserés lesz hátul mivel rossz úton csörgést hallok bal hátulról, nagyobb sebességnél pedig furcsa surogó hangot.
Viszont jó lenne ha át tudnám már valakivel nézetni normálisan a futóművet/fékeket is....Előre is köszönöm,
üdv.
-
EQMontoya
veterán
válasz
roberto211 #15711 üzenetére
E39 530d pl. Az csak rohad, de olcsóbb lakatolni, mint egy fel motort cserélni...
-
trassher
addikt
válasz
roberto211 #15725 üzenetére
Amit az autóra költesz akár csak egyszer is az mind a fenntartáshoz tartozik.
Amúgy a4 b5 1.8t, a3 1.8t, clio sport, leon 1.8t vagy cupra?
-
raczger
őstag
válasz
roberto211 #15741 üzenetére
Kényelmes, 12 órát levezettem, az utolsó 2 órában kezdtem csak el fészkelődni. Mondjuk nekem a faceliftes van, de elvileg az ülés (alakja) ugyanaz benne, csak az üléshuzat más.
Itthon szerintem korai évjáratból mondjuk olyan 1.2-ért lehetne találni normálisat, de lehet, hogy alatta is. Én 2005-öset (6 gangos 2 literes) 1.57-ért vettem 1 éve.
Ha pörgeted jól megy, főleg üresen. Sose félek vele előzni.
(#15742) [rvilike]: nem keveset nézelődtem a neten de még sosem találtam, ezért gondoltam, hogy valószínűleg nem is volt ott opció
-
roberto211
őstag
válasz
raczger #15740 üzenetére
És kényelemre milyen ? Gondolok itt üléstartás-szélesség ,ülőlapra.
Illetve dinamikara mennyire jó ez a 141ló a kasztni alá ?
0-100 nem annyira izgat hanem inkább az h például 40 vagy 50ről 100,stb.
Tehát a rugalmassága.
Tetszik eléggé aztan ezért kérdezgetem mert ugye akkor könnyebb lesz a választásIlletve milyen árban van kb azok amik jó műszaki állapotba vannak ? Te mennyiért jutottál végül hozza ha szabad tudni ?
-
raczger
őstag
válasz
roberto211 #15725 üzenetére
Németben ugyanannyiért adják a jó autókat, Mazdára ez különösen igaz. Ami mobilén képről ígéretesnek tűnik, annyiért már jót itthon is kapsz. Nem hinném, hogy ebbe az árkategóriában értelme lenne kintről hozni, max ha amúgy is szoktál kint járni, tehát nem kerülne semmibe körbenézned.
141 ló teljesen jó az alá a bódé alá. Mondjuk nekem egy 3 literes v6-os motor kellene hozzá, de azt Európában nem forgalmazták sajnos és abból csak automata van.
-
Skillet
addikt
válasz
roberto211 #15730 üzenetére
itt a szórás tényleg elég nagy
ha a mazda 6 méretet tartanád, akkor pl honda accord. de a primerákat sem hagynám ki. ott is van 2 lityis 140 ló körüli.
ha swift/civic méret... akkor pl civicpassz. de ott melyik? 1.6 sport, 110 ló?
de így tényleg nehéz. igaz, hogy a méretet kellene előbb tudni.
nekem anno könnyebb dolgom volt, a galantokba voltam szerelmes és pont -
MunezXBK
nagyúr
válasz
roberto211 #15725 üzenetére
1x ki kell csengetni akkor is, tehát fenntartás. 2.5 V6-nál ez 200k+ összeg.
-
Rivaul
addikt
válasz
roberto211 #15730 üzenetére
Millió körül akarsz erőt és élményt? 2.5 v6 190hp kell neked
-
Richard!
addikt
válasz
roberto211 #15730 üzenetére
Akkor először inkább a méretet kellene belőni...
-
Richard!
addikt
válasz
roberto211 #15730 üzenetére
2000 körüli A3 1.8 benya?
-
roberto211
őstag
válasz
Skillet #15729 üzenetére
Ha aktuális lesz majd pár hó múlva (most csak nézelődök még) akkor térjünk vissza rá
Akkor megkoszonom majd ha pár dolgot megkerdezel róla.
Összegyűjtök pár auto típust es akkor itteni tanácsok alapján (nagyreszben) fogok választani.
Ami biztos benne lesz :
Mazda 6 2.0 benya
Swift II 1.5vvt
Civic 1.6 (7g)Ezek mellé turkálok még. 2.5 tdi től fèlek h felugrok a szopórollerre pedig jo lenne. Benzines sokat fogyaszt ami megy is. 320-23 coupetol nem félnék annyira benzinesbe. Tehát ezért mondom hogy gyujtom meg a modelleket
. Lancer meg Impreza wrx sti nagyon tetszik de hat ezek nem mennek millió körül sajna :S
Richie: Karikás golf?
Nem rossz pláne turbósba, de ha már Audi akkor a4 alatt nem vennék.
-
Skillet
addikt
válasz
roberto211 #15725 üzenetére
unokabátyámnak van ilyen mazdája. előtte 626 volt neki. meg volt vele elégedve, amiatt maradt ennél a "szériánál". rohad, sokat fogyaszt (pedig nála lomhábban vezetőt se sokszor látni)... ha nagyon kell, megkérdezhetek még dolgokat róla.
a vezérlés: helyes, nem játék, azonnal cserélni kell, tökmindegy ki mit mondott.
és ha mazda, akkor érdemes valami mazda guruhoz vinni, mert a mindenhez értők sokszor semmihez sem értenek, tapasztalat. -
roberto211
őstag
válasz
AMD Power #15727 üzenetére
Vezérlésre írod ? Ha igen akkr persze hogy cserélni kell.
Eddig minden autón vétel után az volt az első hogy csere. De ettől függetlenül szerintem nem tartozik az auto fenntartasahoz mivel nem havonta vagy 10k km-enként cseréled hanem jóval több.
Amúgy en a számlákba se hiszek nagyon használtnál. Az a biztos mikor Te vagy a szerelőd előtted cseréli ki a cuccokat.
Valakinek megsincs eddig a kocsi amíg csere érett lesz a vezérlés.
-
AMD Power
titán
válasz
roberto211 #15725 üzenetére
De ha megveszel egy autót, amiről nincs számla ,hogy ezelőtt x ,y helyen gipsz Józsi csinálta x km állaskor stb.... akkor azt cserélni kell. Feltéve ha nem ismerős vagy havertól vetted.
-
-v-
addikt
válasz
roberto211 #15725 üzenetére
a belsejevel nem tudnék megbarátkozni
Ezzel nem tudok vitatkozni.
-
roberto211
őstag
Megvan !
Most jutott eszembe erről amúgy ez a focus se rossz de ennyiért a belsejevel nem tudnék megbarátkozni .
Tehát amit nézegettem most : Mazda 6 sport 2.0 16v benya. 2002 körüli.
140ló szerintem elég mindenre ,nagy,sedane ,jól is néz ki sztem.
Tehát ilyet fogok nézegetni. Viszont ahogy olvasgattam topicot látom több kevesebb sikerrel tudnak venni itthon 6-ot így lehet kimegyek nemetbe ott nézegetni mazdakat.
Munez: miért tartozna a fenntartásához? Minden hónapba kell talán cserélni ? Vagy 2 havonta? Nem hiszem. Ez egy kicsit túlozva egyszeri dolog használt autónál aztan kész. En a vezérlést nem sorolnám fenntartahoz szerintem.
-
Skillet
addikt
válasz
gyenesmartin #15723 üzenetére
Gyárival pedig jobban járnál. Mire azt a Nuniverzálisat bekontárkodod, hogy valahogyan kinézzen és még működjön is... azt a 10-est inkább költsd rá, ha tényleg kell. Ha nem kell, akkor hagyjad... szerintem.
-
raczger
őstag
válasz
gyenesmartin #15721 üzenetére
Esetleg ez?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
roberto211 #15717 üzenetére
Szerintem meg nem.
Esetleg a vezérléscsere nem a fenntartáshoz tartozik?
-
-v-
addikt
válasz
roberto211 #15717 üzenetére
-
raczger
őstag
válasz
gyenesmartin #15716 üzenetére
Biztos? 8. kép
-
roberto211
őstag
válasz
MunezXBK #15712 üzenetére
Szerintem válaszoltam rá csak valamiert nem érted meg.
Rivaul: Ha sikerül most bekerülnöm egy jobb helyre akkor a fenntartastol nem felek. Nyilván ha tudok majd akkor se akarok többszáz ezret rakolteni ha erre esik a választás de remelem nem vmi bontószökevènyt fognék ki. Mire gondolsz 110koruli lovas sedane alatt? Ami tetszene benzinesbe az a civic 1.6vti,vagy lancer,corolla.. Jovoheten derül ki hogy megengedhetek magamnak ilyesmi fele kocsikat amivel nagy a rizikó (Audi tdi) vagy sem. Esetleg e46 coupe 2l körüli benzines jo választás lehet ?Ez 140ló ha jól emlékszem Szerintem kintről hoznam.
-
válasz
gyenesmartin #15714 üzenetére
Esetleg bontobol fordulatszammeros gyari oraegyseg?
-
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
2003-as benzines daewoo lanosba szeretnék fordulatszámmérőt venni. Ezt néztem ki szerintetek be lehetne kötni? -
Rivaul
addikt
válasz
roberto211 #15711 üzenetére
Sajnos az ember közel se tudja felmérni mi az amit fen tud tartani általában. Amúgy meg 50 akárhány lóból és kis vasból egyből 170 kombiba akarsz ülni? Ha már az elején céltudatos voltál és suziba ültél akkor ezt megtarthatnád most is és olyan 110 paci normál sedan környékére kéne belőni az elvárásokat szerintem egy középkategóriás jószágba.
-
roberto211
őstag
válasz
MunezXBK #15709 üzenetére
Arra értettem esetleg ,hogy nehezebb fenntartani mint megvenni.
De ha ilyenre kerülne a sor akkor gondolhatod hogy ugy vennem meg hogy belefér a fenntartás is es nem ugy h megveszem oszt lesz ami lesz.Mágus : köszi.
Eqmontoya: elolvastam. Akkor helyette mit ajánlanál ami hasonló árban van es hasonlóan erős.
-
EQMontoya
veterán
válasz
roberto211 #15707 üzenetére
Olvasd el, amit linkeltem. 2.5 v6 tdi kerülendő.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
roberto211 #15707 üzenetére
A " gondolom a fenntartása neccesebb " mondatot nem Te írtad?
Esetleg ismét nem akarod megérteni a mondandóm?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
roberto211 #15703 üzenetére
B6
-
roberto211
őstag
válasz
MunezXBK #15706 üzenetére
Ez csak kezdőautó amit vásárláskor is tudtam h max 1-1,5 évig lesz meg tanulóautónak.
Nem azért vettem mert nem tudtam volna venni akkor jobbat hanem azért mert ezt láttam legjobb ötletnek kezdesnek.
Ha netán ilyet fogok venni (2003 körüli a4 avant)akkor valószínűleg jól átgondoltan fogom tenni.
De amúgy nem ez volt a kérdés audimester
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
roberto211 #15703 üzenetére
A Suzukid ára pont elég lenne vezérléscserére.
-
Rivaul
addikt
válasz
rbalint88 #15697 üzenetére
A sípot a vadparaszt úgy is kiköti. A vízre is van mutató mégis egy csomóan megfőzik a gépet mert rá se néznek. .Az a baj hogy hülye biztossá nem lehet tenni az autókat. Tolatóradar, guminyomás ellenőrző, olaj minőség ellenőrző, izzó kiégés jelzés stb... Rakhatsz bármit a gépbe ha ostoba a tulaj.
-
EQMontoya
veterán
válasz
roberto211 #15703 üzenetére
-
roberto211
őstag
Ez melyik Audi ? B5ös? 2002-2005 közöttiek mind b5-ek?
Azt nézem nem is olyan drágák,ha veszek új verdát megnézem ezeket is
163le azért mar csábít
. És nem is annyira veszesek vételárba
Gondolom fenntartása neccesebb.
-
Elemental
addikt
Ma volt egy női utasom. Anyósülésen keresztbe tett lábbal ült
Hiába, egy nő az mindig nő marad
-
-
426os
őstag
válasz
tboy93 #15690 üzenetére
Sokszor még a 20k is sok. Egyik barátom kocsija is megsínylette ezt. Xsara II, újkora óta a családban, 250k gyilkos budapesti km után már elkezdte eszegetni az olajat, illetve a szerelő elmondása alapján a hengerek/dugattyúk is eléggé megkoptak már. Soha semmi nem volt elspórolva a kocsin, de ehhez az igénybevételhez sok volt a 20k (gyári) csereperiódus...
-
Más, múltkori Vito-s sztori a főnökömmel még megvan? Mondtam neki hogy nem 60k km után kéne olajat cserélni, lehülyézett. Pár hete hazafele a pályán csúnya hangok a motortérből nagy füst aztán feladta a harcot a motor. Az egyik hengernél az olajvisszavezető furat kissé el volt kokszosodva. Sebaj, komplett motorfelújítás, 700k HUF
Egy 2005-ös viton-n
-
-v-
addikt
válasz
Skillet #15687 üzenetére
Szerintem csak annyi, hogy vegsebesseget szelcsendben, vizszintes uton merik, nyilvan gps szerinti valos sebessegre, es tuti van valami limit, hogy ha x ideje mar nem gyorsul tovabb akkor az a vege ennyi ... valosagban meg jon egy kis lejto, hatszel befuj, meg jobban belendulsz, ha sokaig allsz a gazon...ora is tobbet mutat. En is mentem mar joval tobbet az enyemmel mint a gyari adat, de igazabol pont ott van vege ahol irjak, folotte az mar nem megy erobol.
-
Skillet
addikt
válasz
roberto211 #15681 üzenetére
szerintem fura, mert vannak olyan adatok, amiben ferdítenek és vannak, amelyekben nem. a gyorsulási adatok szerintem helytállóak szoktak lenni. vagy azoknál volt az, amiket eddig mértünk?
de ha van mért adatod mindkét autóra, mondhatodnekem a galantok 0-100 adatai stimmeltek. az 1.6 swift II sedan-ra valami 11mp körül írtak, lemértük, annyi volt.
viszont a végsebességgel szinte mindig fukarkodnak. az 1.6 swift is ment jóval többet a gyári adatnál, de ez itt tabu téma, már tudom -
Melack
veterán
Bp13 es környéke: Vki tud nekem cca 2 hétre egy autóemelőt kölcsönadni? Nagyon szépen köszönöm előre is!
-
tresh
veterán
válasz
MunezXBK #15684 üzenetére
Szerintem inkább kapaszkodott a kormányba hogy a menetszél be ne rántsa utánam az árokba
A figura az 70és a halál között volt de inkább a másik felé kacsintott. kb 50nel toporgót én meg adtam neki egy kövér gázt azt mire lassultam már egész szép fotót csináltak rólam kicsit drágállom de legalább a minőség jó lett
-
roberto211
őstag
válasz
Skillet #15678 üzenetére
Netes adatokat sose szoktam nézni csak enyhe viszonyítási alapnak maximum. Minden autónál eltúloznak negatív irányba. Kikell próbálni az a biztos.
Amúgy ha megfigyeled kisköbcentis autónál azért szokták tolni ami itt mar szemkinyomasnak számít mivel alul semmit nem csinál. 3000ig utálom mint a szart. Mert alig mozdul meg. 3000 alatt(de inkább 3500) belekezdenek egy elozesbe akkor nagy eséllyel az lenne az utolsó elozesem. Ezért inkább forgatom
Többet eszik de szvsz biztonságosabb. 3000alatt nyomok egy padlót kb olyan mintha épphogy hozzaertem volna. Ha lenne olyan 140le vagy 100 akkor valószínű nem tolnam neki mert menne alul is.
Renaultot mondjuk ezért szerettem. Az alul nyomatékos volt húzottEnd.
-
trassher
addikt
-
Skillet
addikt
válasz
roberto211 #15675 üzenetére
evo-k nem tetszenek, nem azért mert azok még engem is elkennek
hanem, mert eleve a lancer nem jön be
ettől függetlenül az evo-k nagyon tudják. veszedelmes jószágok. beteg 2 literes vas.
a galantot nem is akartam hozzájuk (astra/swift) hasonlítani... gyorsulásban. amúgy ha a gyorsulás számított volna, az 5 ajtós c20xe lett volna a jobb választás, de a 7gen galant isten volt. végre minden elektromos, hatalmas, kényelmes. a 9.6 0-100 annyira nem volt bajnok, de városban és pályán is kényelmesen lehetett vele autózni.swift vs astra
akkor passz. lehet valamelyikünk autója volt lomha, vagy túl gyorsde a netes adatok (már több helyen is néztem) is ugyanazt mutatják. 16mp mindkettő.
(#15676) tresh : enyémben is van kajak, mégis 99%-ban simogatom a pedált.
van, aki kinyomja egy 1 literes suzuki szemét is (feleslegesen, úgy sem megy sehova) és van, aki egy 500 lóerős vassal sem megy folyamatosan sodrósan. ember függő. de ha ő az ezrest is keni, akkor egyértelmű... -
tresh
veterán
válasz
roberto211 #15670 üzenetére
Nézd ha a popód alatt van egy 200+ lóerős gép ne mond nekem hogy simogatni fogod a gázpedált
Főleg hogy az ezres suzukinak is kibököd a szemét
-
roberto211
őstag
válasz
Skillet #15672 üzenetére
Nem tudom en nem így vettem észre h ugyanazt lepi. De ettől függetlenül 80folott tény h nem valami bajnokok. Eddig elgurulgatnak. Galanthoz képest meg persze hogy lomhak
Most itt utcánkban szokott járkálni egy Lancer Evo Metalfeketebe... Az aztan auto. Néha itt elrugja neki a srác. Lép rendesen az biztos
-
shaggy
aktív tag
Valaki tudna nekem adni egy vw transporter T4-hez bontási ábrát a bal első sárvédőt hogy kell eszednem hol vannak a csavarók a lögháítőt is le kell venni stb?
-
Skillet
addikt
válasz
roberto211 #15662 üzenetére
Anno tudtuk próbálni mindkét autót, ugyanazt tudja. Talán a váltáson múlhat, hogy épp melyik lesz 1 centivel előrébb, de ennyi.
lomha mindkettő... astra kényelmesebb.
Ha nem lenne más, egy fullosat elfogadnék belőle. Enyémben annó semmi sem volt, se riasztó, se centrál zár, se szervo, se villanyos ablakok... volt benne egy kormány meg 3 pedál, mint extra
Haver viszont akkoriban vett egy 150 lovas gsi-t belőle. Azok komolyak voltak. Enyém után majdnem én is beleugrottam egy 5 ajtós c20xe-be... de szerencsére nem tettem... akkor jött a galantozás, nem bántam megtboy93: akkor lehet haver 1.0-ja volt kehes... de ahogy most nézem őket, papíron mindkettő kemény 16 mp (inkább év) alatt van 100-on. Akkor lehet a ti astrátok a kehes
-
-
tresh
veterán
válasz
roberto211 #15667 üzenetére
Nem szeretnél szerintem meghalni
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Rivaul #15605 üzenetére
ne meséljük már el azt az élethelyzetet, ahol ferdén berakott izzóval meg mocskos szélvédővel kell közlekedni.
meg ahol elzavarnak a pumpától mert csak kétezerért tankoltál.
Istenem, akkora demagóg itt mindenki...
szerk: ne vedd magadra, kb. mindenki elmehet a p.ba, senkinek nincs igaza.
(ofc rajtam kívül
)
-
(#15660) tresh Nekem sajnos, (tudom hogy sok embernek ez halálos kín
) sokat kell váltogatnom, mivel alul semmi nyomaték nincs, 3000 körül érdemes tartani a normális közlekedéshez, onnan ha akarok akkor odaléphetek és megy 6000-ig, aztán már csak hangja nagy
Uh bizonyos esetekben a lassú tempó + 2-es fokozat szenvedős, 1200-es fordulatról meg se moccan a vas.
(#15661) Skillet Pedig hidd el, rohadt nagy különbség van az 1.0 swift és az 1.4 60le astra között. Nekünk van otthon mindkettő, az astra sokkal lomhább. 50-ig szépet lép (
) a swift, nagyon könnyű az autó, ezért is mondom, hogy only városba untig elég.
-
DeFranco
nagyúr
vicc akart lenni, tudom hogy arra laksz, csak hozzátettem még valamit, amit kitöröltem, és ezzel töröltem véletlenül az ördögös smiely-t is.
fogalmazzunk úgy hogy nem esik útba, és mivel tömegközlekedek, ezért elég necc lenne oda elcsorogni, főleg nyitvatartási időben. egy szombati napon elmehetnék kocsival, igen, ez tény.
-
roberto211
őstag
válasz
Skillet #15661 üzenetére
Nem en írtam en csak idéztem. Egyszer nem teszem doltbe mar félreolvassák
Amúgy nem hiszem h ugyanolyant megy. Swift 745kg es alapból 55, astra 1100+kg ha jól emlékszem es 60ló alapból. Swiftnel jóval gyorsabban lehet váltani/kuplungolni ..illetve könnyebben ,közvetlenebben is indul.
1-2x mentem ilyen fastrakkal egyet swiftemmel de 80-90 alatt nem hagytak azért ott pont a súly meg a váltás miatt.
Autópályán tuti jobbat megy az astra viszont. 10-30al.
-
Skillet
addikt
válasz
roberto211 #15658 üzenetére
Szerintem pont semmi különbség nincs a literes swift és az 1.4 astra között. 0-100 mindkettőben egy örökkévalóság +1. Viccet félretéve, szerintem ugyanolyat mehet mindkettő. Ettől függetlenül biztosan az astrát választanám.
Méregzsák?vannak kis méregzsák vasak, a literest swift pont nem az. Nekem amúgy semmi bajom vele, városba ideális bármire... de a méregzsák azért kissé túlzó.
Csak ne védd magad, egyetértettél vele
akkor tboy93-nak van címezve. -
válasz
roberto211 #15656 üzenetére
Én is csak nagyon finoman, lassú tempóban szoktam néha visszarakni egyesbe. Suzi nekem se tolerálta annyira, barátnőmék aygoya meg csak akkor veszi be ha konkrétan állóra fékezek vele...
Egyébként Fastra vs. swift témához, nekünk is van otthon mind a kettő, de valahogy a stift közelebb áll a szívemhez, az 1.0 kis méregzsák városban, a 60 lovas astra elég döglött nekem. Kényelemre viszont jobb és biztonságosabb is (sajnos tapasztalat).
-
roberto211
őstag
válasz
Skillet #15657 üzenetére
"Vagy csak úgy a kényelemre, fílingre gondolsz?"
Erre gondolok.Kb ugyanaz volt az érzés mint egy b6 fullos passatban. De vezetésnél szerintem előjönne. Gyorsulást azért érezni jobb1ben is. Sőt... Szerintem jobban mint bal1 be bimmereknél is
Tboy: " 1.0 kis méregzsák városban, a 60 lovas astra elég döglött nekem. Kényelemre viszont jobb és biztonságosabb is (sajnos tapasztalat)." Ezzel egyetértek. Ezért mondtam attól függ kinek mire kell. Viszont mivel az előbbi nekem fontosabb így jobban szeretem ezt
-
Skillet
addikt
válasz
roberto211 #15625 üzenetére
Várj, úgy érted, anyós ülésben kevésbé érzed a gyorsulást, mint vezetve?
Vagy csak úgy a kényelemre, fílingre gondolsz?
Gyorsulástól én pl nem vagyok már elájulva a saját autómban. Az ember hozzászokik, meg tudod, mire számíthatsz amikor letaposod. De anyósban szeretem bármikor (saját vasat)persze jó sofőr is kell hozzá.
-
válasz
roberto211 #15653 üzenetére
Én 5-ösből is simán visszarakom 2-esbe, vagy kettesből 1esbe ha kell, nem ettől megy az tönkre. Hanem pl attól hogy anyós a toyotán a szétesett kuplungszerkezettel váltogatott
Jó hangja volt
Vagy ha nem cserélsz olajat időben, azt valahogy sokan elfelejtik.
-
tresh
veterán
válasz
roberto211 #15653 üzenetére
Mindent le lehet gyilkolni
Jaja avval van baj
De ameddig 20-30k ból veszek hozzá váltót nem fogom szerelni
-
roberto211
őstag
En nem értem 200ezer km nel hogy lehet szetbarmolni egy váltót
Nekem is kb ennyi van benne,nem sajnálom ,néha van 4ből 2be váltás is,tehát kapja a kiképzést de semmi baja
2es swiftnel asszem nyelestengely csapagy a típusprobléma de ez is csak m13 motoroknal.
Ha csere után is hullós akkor ott valami gond van -
AMD Power
titán
válasz
roberto211 #15649 üzenetére
Nem kell persze. De én is tavaly alapból Swiftet akartam venni. Ki is lett próbálva kb 15-20db. Azt ráuntam. Utána adtak egy tippet ,hogy F Astra. Az első után tudtam ,hogy nekem ez kell.
-
-
roberto211
őstag
Hat akkor az mar nagyon fos váltó lehetett. Enyem szinten vajsima,nem kattogós, minden sebességet szépen gyorsan bevesz,ami a tipusbetegseg ugye maga a rukverc de ilyenkor szinkronsebesseggel vagy ujrakuplungolassal megoldható.
Punto1 et amúgy ismerem. Fateromnak olyan volt ,vágom milyen a váltójaSose tetszett amekkora utak voltak a sebességek között
Amdpower: Attól függ miben ,es mi az embernek az "elvárása ". Azért elájulni nem kell tőle..
-
Declare
őstag
válasz
focvis #15639 üzenetére
Allitolag minden motor mashogy reagal ezekre. En a Liquy Molly adalekait szoktam hasznalni. Igaz ez ugye dizel. Nekem azzal egyenletesebb lett a motor jarasa, kevesebb vibracio es talan a fogyi is picit lejjebb ment....bar ez lehet placebo
de nem is a fogyasztasert szoktam hasznalni, hanem a lerakodasok ellen, meg talan a jobb kenes miatt.
-
tresh
veterán
válasz
tboy93 #15643 üzenetére
& roberto211: Persze jó az a váltó nem azt mondtam hogy rossz de tényleg múltkor hullott szét egy amit szétszedtünk haverral hát mondtam hogy ezt így visszük a méhbe
Olyan illesztései voltak hogy életbe nem rakom össze normálisan.. ettől függetlenül a váltó pontos amúgy de tényleg kicsit lekvár keverős. a4-em váltója 320ezernél is olyan mint a vaj és pontos a sebességek jól vannak kiosztva egy újjal lehet pakolgatni
Apám lagunája pedig japán váltó van alatta sokkal keményebb parasztosabb de pontos és szépen veszi az is a sebességet csak nekem kicsit röviden jár váltóút ahhoz képest hogy diesel. Amúgy ha sz*r váltós autót akarsz ülj be egy puntóba (m1) huh héten jött egy hozzám kis szervizre bazz tuti én voltam a láma de még be/ki álltam vele annyi kavargatással 2 adag befőttnek valót megcsináltam volna a konyhába
Mondom havernak hogy ülj már be én vagyok a hülye ehhez vagy mi ? Aztán mondta neki is volt puntója ugyan ilyen szar volt új korában is.
-
Viszont normális használat és megfelelő váltóolaj periódus mellett nagyon sokáig bírja
Az enyém 150k km-nél még olyan volt mint az új. Viszont a hondáéhoz nem lehet hasonlítani, ahhoz képest a swifté olyan mint ha fakanállal kevergetnél egy kondérban. A toyota aygoé is botrány
(#15644) roberto211 anyuéba 140k van, nyelestengely már szól rendesen
mondjuk nem tudom mikor cseréltek benne olajat
Nagyon felhasználó függő, hogy mennyit bír.
-
-
Elemental
addikt
Leteszteltem asszony gépét. 2011-es 1.4 100 lovas jazz. 1. 50km/h, 2. 100km/h, 3. 140km/h, 4. 175km/h. Utána feltettem ötösbe, de már nem volt megfelelő az út, csak 185-ig tudtam neki húzni. De elég durván imbolyog már azon a sebességen, kicsit kanyarodott az út, dülöngélt minden irányba.
-
-
trassher
addikt
válasz
roberto211 #15637 üzenetére
Na a váltó még az ami jobb a régi swift-ben. Sokkal simábban jár mint az opelé.
-
roberto211
őstag
válasz
trassher #15636 üzenetére
Deee, azért 6e ig húzza magát rendesen magához képest ,6000 fölött kezd esni a görbe. Legalábbis az enyém
7000nél áll meg teljesen mintha tempomat lenne kb
7nél mutató egy helyben es nem sokára hallani tiltást.
Régebben próbáltam ki párszor. Most a méggyorsabb valtasokat gyakorlom
Mod
15638: Pont ezt mondom
Váltó az nagyon nem tetszett nekem opelbe. Mire itt váltok egy 2est ,stiftbe mar 3x oda vissza váltok
De valszeg ez vmi Opel jellemző mert zafiran is ilyen illetve régen nekünk volt a vectra azon is.
-
trassher
addikt
válasz
roberto211 #15634 üzenetére
A swift se megy már 5000 körül csak úgy érzed mert hangos.
Nekem kellett a nagyobb kocsi mivel hetente megyek vissza egyetemre 4 utassal és a suzukiban már kevés volt a hely. Táskák plafonig, nem is volt a kocsiban kalaptartó sosem.A g-be belefér minden úgy hogy még a kalaptartó sem áll el.
-
smallmer
őstag
a spuri benzinadalékról tudtok mondani véleményeket? esetleg más ilyen terméket ajánlani tudtok?
-
roberto211
őstag
válasz
trassher #15633 üzenetére
Hosszabb távra en is inkább a gastrát választanám az tény.
Mondjuk amiket felsoroltál az enyémben is van mind,direkt a legfelszereltebbet választottam.
Ülés valóban kényelmesebb g astraban. Mondjuk stift Gti üléssel már kibékülnékHely az nekem olyan szempontból számít egyelőre h férjek el bal1 be aztan csókolom
. Egyelőre nagy autót nem fogok venni amíg nem hozza ugy a sors h kell.
1.4 16v volt, motorkódról fogalmam sincs.
Kb addig tart amit mondasz de 4 felett ugy fogy el hogy azért érzed h kezd lefelé menni a görbe
Na swifthez képest nekem fura. Itt megindul 3500nal es a vége olyan 6500 nal van
-
trassher
addikt
válasz
roberto211 #15629 üzenetére
Tudom mire gondolsz. Hozzám is nagyon hozzámnőtt és a mai napig szeretem hogy nyers és kb kéri hogy forgassa az ember. Hosszútávon viszont a g kényelmesebb, van benne szervó, villanyablak, klíma amivel már 2 hónapja szopok, több hely, nagyobb csomagtartó. Nekem az ülése is kényelmesebb mivel hosszabb az ülőlap és van oldaltartás is pedig a suzuki glx/c felszereltségű limitált színben.
4000 felett elfogy? Milyet vezettél?Az enyém x14xe és 3000-től megindul és tart a kraft kb 5000-ig.
-
roberto211
őstag
válasz
Rivaul #15630 üzenetére
Pld ez is amit mondasz. Fordulekonyabb,furgebb,nyersebb,jobban pörög.
Cserébe nem annyira kényelmes mint gastra nem olyan halk illetve nincs akkora hely benne.
Ami gastraba nem tetszett nekem legfőképpen a kilometeres kuplungút,illetve az hogy 4000 fölött szinte már vége van azaz felül elfogy , meg a gazreakcioja mintha lassabb/lomhabb lenne kicsivel.
Nekem ezek kellenek/tetszenek ezért is fogok ezután is Japánt venni ,nem mindenkinek tetszhet ugyanaz
Majd 30+ évesen veszek egy dízel németet mikor mar nyugovora akarok térni es csak kényelemben nyelni a kilometereket egy kombiban
-
Skillet
addikt
válasz
roberto211 #15629 üzenetére
Biztos az, hogy megszeretted. Az lehet az a plusz. Más tényleg nem. A G Astrát ma is bevállalnám, ha úgy hozná a sors.
-
Rivaul
addikt
válasz
roberto211 #15629 üzenetére
Mi az ami van a suziba de g-be nincs? Egyedül az hogy kisebb és jobban lehet vele lavírozni azt aláírom de itt ki is fújt szerintem. Suzi 1.0 volt nekem is g-t csak vezettem de alap csere lenne ma is.
-
roberto211
őstag
válasz
trassher #15628 üzenetére
Nem vagyunk egyformák es ez így a jó
Nem azt mondom h a gastra nem jobb a régi stiftnel mert persze h jobb. Újabb ,modernebb,komfortosabb. Stb.
De hiányzik nekem az ami suzinal megvan g astraba meg nincs.
Ezért akármennyire jobb auto nem adnám oda egy g asztraert sem
. Max OPC ért vagy 2.0 bertone.
-
trassher
addikt
válasz
roberto211 #15627 üzenetére
Nekem 6 év suzuki után a g astra maga volt a megváltás.
-
AMD Power
titán
válasz
roberto211 #15625 üzenetére
A Suzukis életérzésnél biztos jobb.
-
roberto211
őstag
válasz
AMD Power #15624 üzenetére
Azért azt ne mondjad nekem hogy jobb életérzése van egy Opelnál.
Amúgy biztos jó lehet ja.
Eddig ültem 3bimmerbe. Legújabb 5 ös, e92 coupe,meg egy e36.
Anyósülésen sok mindent nem éreztem e92-nel csak ahogy majdnem kopogtatta a vállam a biztonsági öv mert ugye odatolja automatikusan
. Vezetve biztos más lehet.
E36 semmi különös.
Új 5...az mar jobb1be is adja eléggé
-
-v-
addikt
Mi van itt... mocskos huligánok.
Mindig csak az ámokfutás -
Burt1793
veterán
Igen, a 8-as úton szórják a 70-es táblákat a kereszteződésekbe, amúgy jogosan, így legalább kicsit lassítanak, nem könnyű egy 110-zel menő autótömegbe becsatlakozni. Sokszor is mérnek, érdemes valami Trafihuntert vagy hasonlót indítani. Én még nem kaptam meg a büntetést, remélem nem is fogom, amúgy hogy-hogy színes? Emailben jött vagy így kiküldik? Végülis jó lesz emlékbe...
-
Rivaul
addikt
-
válasz
roberto211 #15618 üzenetére
Kompenzáció.
"Az orvostudományban a kompenzáció egy károsodott, csökkent működésű szerv(rész) automatikus pótlódása más szerv(rész) által." -
kimista
aktív tag
hello
autósrádiót vennék, de olyat, ami kiiírja az mp3 nevét is a kijelzőre. Milyet keressek? Az RDS nem csak a rádióra vonatkozik? esetleg ajánl vki vmit?
-
AMD Power
titán
-
Declare
őstag
válasz
Rivaul #15605 üzenetére
Így van ezt akartam én is írni.
Azért nem ugyan az, amikor valaki a megfelelő technikával és megfelelő rutinnal túllép egy sebességhatárt egy főútőn, mondjuk egy genyó 70 es táblánál, vagy pályán......meg az a helyzet, amikor egy önjelölt boyracer GTA-sat játszik a városban, megkérdőjelezhető rutinnal és nem arra való technikával.
-
-
smallmer
őstag
Sziasztok,
ma vittem az autónkat szerelőhöz aki egyszer csak rákérdezett, hogy miért nincsen zöld kártya matrica a rendszámtáblán. Tudjátok az a kék zöld vagy nem tudom még milyenek vannak. CSak a műszaki matrica van rajta a sárga. Hétfőn indulnánk nyaralni, kell ezt pótolni? esetleg tudtok adni ötletet, hogy hol lehet?köszönöm előre is
-
-
-
-
tresh
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Apple MacBook
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Battlefield 6
- Milyen videókártyát?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Formula-1
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest