- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hobby elektronika
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Milyen alaplapot vegyek?
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- OLED TV topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- ASUS ROG Ally
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
veterán
Nem vagyok tévedhetetlen, de akkor ma mennyi működő és nyilvános CNG-kút van hazánkban?
(Tudom, hogy van aki otthon épít magának, állítólag lehet búvárpalack kompresszorból is barkacsolni.)@Declare: nem biztos, hogy a CNG kutak száma határozza meg az ország fejlettségét, nálunk van rajta adó bőséggel (pl. Horvátországban csak 160 az LPG, itthon meg 250 körül).
-
veterán
-
-
veterán
válasz tboy93 #15826 üzenetére
Itthon kb. másfélszeres áron tudod megvenni őket. Érdemesebb a magyar-szlovák határ túloldalán euróért megvenni. A cseh is olcsóbb ott, mint itthon, de a legjobban persze akkor jársz, ha azt Csehországban veszed cseh koronáért.
Valutaváltással csúnyán lehúznak minden határállomáson (100%), nem a 3%-os értékesítési jutalékból élnek. -
veterán
-
veterán
válasz roberto211 #16504 üzenetére
Sajnállak :-(
Érdekes, hogy a légzsák nem nyitott; anyagilag - jelen esetben - szerencsés.
3 éve engem is lekoccolt hátulról egy Stift, a srác - míg kitöltöttük a baleseti bejelentőt - helyre rángatta a Stiften a zárhidat és tenyérrel kiegyengette a géptetőt, aztán ment tovább.
A pár hónapos Octinak meg eltolta a hátsó lökösét, sosem lett olyan mint volt. Az autók eleje persze sokkal jobban gyűrődik. Octival is jöttek belém (Mondeo), annak is felpúposodott a a motorházteteje, Mondeon a lököst fényezték.
Nem vagyok szent, ifjú titán koromban én is simán törtem 2 évente az autót.
-
veterán
válasz runner 125 #17012 üzenetére
Ennyi.
Megutaztatják a német autó számláját pl. Ausztriában pár cégen keresztül és a végére elveszik valahol az Áfa.
-
veterán
A Totalcaron újabban nem látom a teszteknél az autók műszaki adatait, a jobb felső részen szokott lenni. Pl. a mai Mini Cooper tesztnél sincs.
Először azt gondoltam, hogy az Adblock miatt nem látom, de ha kikapcsolom akkor sem jön elő.Mi a fene van?
1. Én vagyok béna / vak. Kérem akkor segítsetek!
2. Leszarják, hogy valaki kíváncsi a konkrét adatokra és csak az orbitális méretű fotók számítanak, hogy görgetni se lehessen normálisan az oldalt.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Burt1793 #17021 üzenetére
Köszönöm a visszajelzéseket, akkor ez esetben nem én vagyok a hülye.
Igen, olvastam; égésteret nincs időm / türelmem meghallgatni. Egy konkrét adattáblát szeretnék az egész oldalas (Firefox, Safari) fotók helyett. Nem csak ennél a tesztnél.
@Vilike: Sperrt én is szeretnék Golfba. Te már biztos utánajártál, mekkora macera, mekkora zsé?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz EQMontoya #17024 üzenetére
A várva várt golfimhoz Németo-ban rendelhető a sperr, itthon nem. (Csomagban adják, kb. 1300 euró: sperr, +10 ló és nagyobb fék. Utóbbi nem hiányzik, elég a széria, legalább rámegy a 16" télikerék.)
Ezt kellene valahogy beleokoskodni, de lövésem sincs, hogy mit kell hozzá cserélni, programozni. A gyári megoldással a garanciális problémák esélye is csökken (ki tudnám dumálni).
@Snoop-y: igen, de sajnos nem elérhető Mo-n. Lehet, hogy 1400€, a lényegen nem módosít. Gyártót nem tudom, VW-be teszik.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Heroin áron adnak mindent. Csipsz pl. 400-tól, wtf...
Szerk: rosszul emlékeztem: ABT csipsz: 2490 €Inkább a gyárilag 15%-kal erősebb Audi szoftját szeretném ráokosítani - ha egyáltalán lehetséges persze.
@Vilike: köszi az infót! Erőset-e? Szó-szó... van erősebb belőle. 30 éves nyálcsorgatás után végre egy kockás üléshuzatost lőttem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tomcsi23 #17063 üzenetére
Ezért is lenne jó a hasonló motorkódos konszerntezstvír progiját feltolni.
Meg mert sóher is vagyok. ^^
Bár ahogy most olvasgattam, az új A4 új fejlesztésű motorral jön ki, vélhetően hardveres modósitasok is történtek. Pedig ennek a szofjára fájt volna a fogam.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tomcsi23 #17075 üzenetére
Hát amit a Viberen olvasok, abból nem az jön le, hogy annyira jól csinálják a magyar "iparosok".
Egyelőre elég, főleg, hogy nem is próbáltam de azt is látom, hogy a friccek akár 300-ig húzzák, gyárilag meg van rengeteg verzió - biztos többféle turbóval, nem tudom.
Az ex-Vectrámat pöpecre írták a németek, normális áron (~500 €).
@Qru: nincs az az isten, hogy annyit kiadjak érte.
-
veterán
válasz blt.62 #17378 üzenetére
Téli tapasztalata egyelőre senkinek sincs a gyári tesztelőket leszámítva. Ettől függetlenül én simán bevallanám a helyedben. Van már 18-ért is + posta 700, hátha jól jön a link.
Apámnak is ilyent javasoltam jövőre - ha nem cseréli le az autóját.
-
veterán
válasz szőröscica #18301 üzenetére
[link] Ez jól számol, sajnos már nem lineáris.
-
veterán
válasz szőröscica #18305 üzenetére
Nekem nem duplázódás, hanem sávos adómegállapítás rémlett. Neked legyen igazad! Akkor spórolok egy ötvenest.
#18315: akár erre a sorsra is juthat.
@bitpork: Thx!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Srácok!
Van valakinek tapasztalata ilyen állványos abroncstárolóval?
A tokot kerekenként kell feltenni, vagy az egészre kell ráhúzni?
Thx! -
veterán
válasz deicide #18970 üzenetére
Az Astra forgalmijába mekkora önsúlyt írtak amúgy?
xenon beállítás témához: a lámpatesten lévő állítócsavarokkal lehet fel, le, jobbra- balra- állítani rajta. Saját tapasztat szerint pici felhúzás belefér a gyári beállításhoz képest úgy, hogy még mindig OK a fényszóróállító műszeren ÉS nem vakítod a szembejövő forgalmat.
[ Szerkesztve ]