Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rumkola #10968 üzenetére

    Egészen pontosan háromnegyed évig ne volt megoldás a Forceware esetében. Most van egy félmegoldás, ami egy kiterjesztéslimit. De ez is csak 200 kiterjesztés alá viszi a rendszert. A legnagyobb gond ezzel a megoldással, hogy az OpenGL nem csak a verziók mellett fejlődik, vagyis az egyes verziókhoz is érkeznek új kiterjesztések. Ha mondjuk a program hibája miatt egy fontos kiterjesztést ki kell ütni a 200-as limit miatt, akkor az lehetetlenné teszi a futtatást, mert vagy a kiterjesztés fog hiányozni, vagy a 200-as limitbe fagy bele a program.
    Ezért nem jó, ha a gyártók keresnek megoldást a gondra, mert nem egy esetben meg van kötve a kezük. Van olyan program, ami már kevesebb kiterjesztésbe is belefagy. Mivel a gyártók más kiterjesztéseket támogatnak egy OpenGL verzión belül, így lehetséges, hogy csak a régi driver visszarakása a megoldás, ami az adott verziót csak részlegesen támogatta.
    Ezt úgy képzeld el, hogy mondjuk van egy program, ami 100 kiterjesztésbe belefagy. A drivercsapat csak azt tudja megtenni, hogy az OpenGL drivert verziókra leépíti. Meg is csinálták a verziólimitet, vagyis a program (hasra ütök) 99 kiterjesztést fog érzékelni. Igen ám, de a következő OpenGL verzióban van az a kiterjesztés, ami szükséges a futtatáshoz. Ilyenkor azt is hozzá kell kapcsolni a limithez és túl is léptük a 100-as határt a kiterjesztésre, ami szintén fagyást okoz. Talán érthető, hogy miért nem a drivercsapatnak kellene a fejlesztők hibáit javítani, mert előferdülhet, hogy nem lesznek képesek rá. ;)

    (#10969) katt777: Ha új problémáról lenne szó a kiterjesztések betöltésénél, akkor megérteném, de a gond már több, mint egy évtizede ismert. Mindenki tudta, hogy egyszer be fog köszönteni. Ezért hívták fel rá a figyelmet a dev fórumokon.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák