Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tejberizs76

    tag

    Sziasztok!

    HonorBuy-ról rendeltem egy XiaomiYI kamerát plusz kiegészítőket DHL-es csomagküldéssel, mivel a weblapon EU warehouse volt feltüntetve. Nézem a Shipmentet és ott viszont már Hong Kong volt a kiindulása a cuccnak, ami 2kg (kiegészítők is benne vannak ezért ilyen nagy).

    Hívott ma a DHL, hogy akkor itt a vám papír és töltsem ki.
    1xx$ fizettem ténylegesen PayPal-al, de amit a DHL csatolt számlán ott csak 58$ az teljes összeg. :C

    Ez van a levélben:
    "Amennyiben a mellékelt számla nem az Ön által fizetett összeget tartalmazza, kérjük küldje el a helyes számlát is a vámkezeléshez!
    Kérjük Szíveskedjen elküldeni az alábbiakban "X-el" jelölt információkat / okmányokat a vámkezeléshez a
    vamkontakt.hu@dhl.com címre még a mai napon:
    Devizautalási-, vagy megrendelés visszaigazolás, esetleg PayPal igazolás (melybol látható, hogy pontosan mennyit fizetett az áruért)
    Számla szerinti, tételes, pontos magyar árumegnevezés
    Címzett bejelentett lakcíme
    A termék származási országa, mivel a számla nem tartalmazza azt
    Az áru értékén felül a fuvardíjat fizette-e, ha igen, mennyit"

    Most akkor mit tegyek? Bocs, ha láma, de nem vásároltam még Kínából. :F :Y :O

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák