Hirdetés
-
Akciófigyelő: Ingyenes GOG-on a Shadows: Awakening (PC)
gp Ha valakinek kimaradt volna eddig a játék, az most pótolhatja a nemrég indult ajánlatnak köszönhetően.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
válasz
persil #94477 üzenetére
Arra már nem emlékszem, mikor, de folyamatosan adták hozzá ezeket a dolgokat, amiket hiányoltak az emberek a gameplay trailer alapján, lábnyomok a hóban, lehelet a hidegben meg ilyen hülyeségek. Kb. mint itt a Cyberpunknál.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
Halo pletykák a hétre:
- Dobják a Slipspace motort és Unreal-re váltanak
- Emiatt csúszhat a Certain Affinity által fejlesztett BR mód (Project Tatanka), ami valószínűleg külön játék lesz a Titanfall - Apex Legends mintájára
- The Endless úgy fest a következő teljes értékű játék, nem pedig Infinite DLC
- Joe Staten már teljes mértékben az új játék kampányán dolgozikSome motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Nehéz tippelni a Microsoft jóléti hozzáállása miatt.
Ami baromi nagy előny lenne, ha ez igaz, hogy a motorhoz jár egy kiterjedt Epic support, ami elég fontos tehermentesítést jelent még egy ekkora cégnek is, illetve házon belül is kérhetnek segítséget a Coalition-től, akiknél az Epic után a legtöbb tapasztalat van jelenleg Unreallel.
Az is fontos lehet, hogy ezekkel a felső- és középvezetői változásokkal egy stabil alapot teremtsenek a csapat számára a jövőben, ne legyen az, mint az Infinite-nél, hogy három rendező követi egymást, a többi lead-ről nem is beszélve, hanem akkor maradjon Joe Staten és vigye végig a projektet a saját elgondolásai mentén.
Volt időszak, amikor 4 játékkal foglalkoztak egymás mellett valamilyen szinten, MCC support véget ér lassan, marad egy kisebb csapat az Infinite multit hegeszteni, és tiszta lappal dolgoznak az új részen. Illetve ami érdekesség lehet, hogy a Creative Assembly-nél van karrierlehetőség egy új Unreal 5 projekten az angliai stúdiójuknál, ahol a Halo Wars 2 is készült, bár a leírás nem részletezi, hogy miféle játék lehet.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ez a Prodeus atom fun, 10 perc alatt pattant a 100 killes achi.
Épp csak azt nem értem, hogy miért kell nyomvatartani a gombot a futáshoz? Vagy valahogy ezt át lehet állítani, csak én nem jöttem még rá? Gyakorlatilag a játék egészében le van nyomva a bal analóg, más gombra meg nem nagyon érdemes tenni, elég kényelmetlen így.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
hombre[EU] #94708 üzenetére
Az gáz, ha szerintem ez egy jobb játék, mint a két új Doom?
Így zsáneren belül.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
negyven2 #94738 üzenetére
Elég hardcore lenne, bár nem elképzelhetetlen. 2000-es évek elején a MS is csinált hasonlót, mikor a Bioware-rel és Bethesdával, a két vezető nyugati rpg-ket fejlesztő stúdióval exkluzív szerződéseket kötöttek, bár akkoriban még kisebb pénzek mozogtak az iparágban, de azért nem aprópénzekről beszélünk, akkoriban meg főleg nagy deal volt.
Mondjuk a milliárdos összegek elég túlzóak.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Steve1207 #94745 üzenetére
Doom 2016 jó volt amúgy, az Eternal nekem nem tetszett, ez a Prodeus viszont nagyon tanár minden fps számára.
Movement meg gunplay tökéletes, remekül testre lehet szabni a játékot, 10 lépcsőben állítható az aim assist, 7 lépcsőben a nehézség egyebek mellett, minden input cserélhető és még arra is lehetőség van, hogy játék közben az ellenfeleknél sprite és textúrázott modell között váltogasson az ember (szerintem a sprite-ok jobbak). Egyszerűen érezni a játékon, megtették azt a plusz egy lépést, hogy értéket teremtsenek és egy átgondolt, összecsiszolt játék legyen belőle
Tényleg nem tudok belekötni, a menü kicsit talán gagyi, nem intuitív, túl sok gombnyomással kell navigálni, de ezen kívül mestermunka early access ellenére is. Amit hiányolok, hogy nincs par time meghatározva, csak a végén írja a pályán töltött időt.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
hombre[EU] #94771 üzenetére
Doom is az.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
IntelKiller7 #94818 üzenetére
Szokott olyan lenni?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
IntelKiller7 #94820 üzenetére
Ja hogy csak maga a tok. Azt hittem maszekban árultak Steelbook Editiont.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
l.skywalker #94877 üzenetére
Tényleg? Mármint most frankón érdekel, hogy ez a mostani a végleges verzió, nem jön több nagy javítás?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
GreenWhite19 #94854 üzenetére
2800 pénzt simán megér, bár elég más feeling, mint a folytatás. Ami érdekes, hogy a store nem jelzi, de elvileg az első rész is kapott fps boostot, legalábbis az internet népe azt írja.
Amúgy megkövetem magam, tényleg hülyeséget mondtam a Divisionnel kapcsolatban pár napja, mert a Watch Dogs volt az, ahol a retail játékból hiányzott csomó apróság.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Azért teljes árat elkérni ezért a Dead Space remasterért elég EA.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
everest140 #94916 üzenetére
Pedig ott van, nekem a kereső "ov" (hehe) után már kihozta a free verziót, nem írja, hogy ez a trial lenne.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
everest140 #94921 üzenetére
Próbáld meg a honlapon behúzni, akkor hozzáadja a fiókodhoz és a játékaid közt ott lesz. Nekem ezt a trialt fel se dobja már.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
fogtunder #94924 üzenetére
Most a Last of Usra vagy a Dead Space-re gondolsz? Előbbit hagyjuk, lehúzás magasiskolája, utóbbinál kíváncsi leszek a teljes játékra, mert a tegnapi trailer abszolút nem győzött meg, főleg nem ennyiért.
Meg őszintén szólva kicsit gáz is a trailer, mert nem tudom, kinek szól, ha új játékosoknak, akkor mi a tökömért spoilerezik el a fél játékot, ha a régieknek, akkor meg nézhetne ki úgy, mint egy 2022-2023-as teljes árú cím.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Az meg a másik. EA-nél eskü van egy death sentence manager minden nagyköltségvetésű játékukhoz, olyan kabaré, amit művelnek néha.
Tessék, tapasztalatlan Bioware csapat, használjátok a Frostbite motort az Andromedához, amivel még a veteránok is megszenvedtek. Jó lett a Titanfall 2, Respawn, rakjuk a két fps gigafranchise közé a megjelenést minimális marketinggel és supporttal. Nem baj, veterán Bioware csapat, kezdjétek újra az Anthemet, jó lesz az fél év múlva. Fasza a Dead Space remastered, rakjuk be a Callisto Protocol meg Resident Evil 4 Remake közé Karácsony után a halott időszakba teljes áron, hadd lássák az emberek, hogy kell felújítani egy horrorklasszikust. Stb.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
hombre[EU] #94950 üzenetére
Én úgy látom nagyrészt nem. Csomó bundle-ben jelent meg teljes áron, Halo, Uncharted, Mass Effect is pl.
Resik lehetnek ellenpéldák, de azért az eléggé más szint.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
hombre[EU] #94965 üzenetére
Hívhatják remake-nek, hisz újraalkotják Frostbite alapon, de a tegnapi trailer alapján a hangokhoz és a játékmenethez nem nyúltak, az animációk tokkal-vonóval megegyeznek az eredetivel, a fizika is teljesen ugyanolyannak tűnik és azért voltak részletek, amik nem 2023-as szint (ez szembetűnő).
Nekem az a benyomásom az előzetes alapján, hogy ez egy talán túlságosan is hűséges újragondolás akar lenni teljes áron, főleg úgy, hogy Xboxon fillérekért végig lehet tolni az eredetit akár megveszed, akár előfizetsz érte.Viszont tényleg nem ez alapján akarok pálcát törni felette, mert arról semmit nem tudunk például, hogy milyen kivágott tartalmakat raknak bele pluszban, de az tuti, hogy ez a trailer nem győzött meg arról, hogy megéri ez a felújítás. Ráadásul tényleg nagyon szar időben akarják kidobni, de még eltolhatják.
Amúgy egy kezemen meg tudom számolni, hány remake teljes árú kiadását tartom legitnek és két ujjam szabad marad: Resident Evil 2-3 és Final Fantasy VII.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
I can only confirm that many sources are saying this and very clear that it's already been decided and Halo is for sure switching to Unreal.
ACG Twitter. Lassan vehetjük ténynek, annyi különböző helyről jön ugyanaz az infó és ezzel amúgy szépen növekszik az Unrealt használó Xbox játékok névsora: Avowed, Gears 6, State of Decay 3, Hellblade 2, Halo Tatanka, Halo The Endless (ezek csak munkacímek jelenleg), Redfall (ez meg nem XGS játék), illetve az Outer Worlds 2 lehetséges, bár megerősítve nincs és a Stalker 2, mint timed exclusive.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
hombre[EU] #94975 üzenetére
Meglátjuk, az én félelmem az, hogy a játékmenet nem fog változni érdemben. Hiába jó játék az eredeti, érezni rajta 2008-at.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
Overwatch 2 megy már rendesen Xboxon, vagy még mindig malmozás van?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Na ez is megvolt, a kezdeti nagy lelkesedés után a végére árnyaltabb kép alakult ki bennem a játékról. Egyrészt a gunplay, movement, pályadizájn és az ezeket sikeresen támogató grafika, zenék és hangok tényleg más szintet képviselnek, mint a boomer shooterek nagyrésze manapság. Lehet azon vitatkozni, a Doom ide tartozik-e, de nyilván mindenkinek az id két frissebb játéka fog eszébe jutni a Prodeusról is, ami valószínűleg nem véletlen, ha nem is nyílt lopás, de erős inspiráció látható minden részletében.
Én inkább azt éreztem, hogy a fejlesztők nem akarták feltalálni a spanyolviaszt, nem fecséreltek erőforrást grandiózus újdonságok bevezetésére, helyette megvan a mindenkori démonsereg, nyilván minden Doom játékos fel fogja ismerni a helyi Cacodemont, Cyberdemont és Hell Knightot, de azért annyira mégis eltérnek, hogy nem mindig lehet ugyanazokkal az eszközökkel megverni őket. Ugyanígy a pályák és feladatok is ismerősek lesznek, minden retro fps rajongó otthon fogja magát érezni már a játék első pillanatától kezdve. Ami viszont kimagasló, ahogyan működik a játék: hiába a Doomos külcsín, a játékmenet inkább a Quake-et idézi, a kampány nagy része abszolút agybaj, jó értelemben. Volt olyan pálya, amit megcsináltam 100%-ra, de újrakezdtem többször, annyira jó élmény volt, máskor sajátos challenge-eket vezettem be magamnak és több pályát is megcsináltam bare fist, akkora fun az egész.
Nagyon fontos, hogy minden fegyver projectile alapú, azaz idő, mire elér a lövedék a célpontig, viszont itt rögtön van is egy érdekesség, amit nem feltétlen neveznék hibának, inkább csak furcsa: az ellenfelek bizonyos lövedékeinek a találata százalékos alapon működik, amit a játék a lövés pillanatától számol, tehát ha egy démon elhajítja a tűzlabdát, a játék kalkulál egy találati valószínűséget és ha az jön ki, hogy ennek találnia kell, akkor ha nincs a démon és a játékos között akadály, találni fog. Na most ez olyan érdekességeket eredményez, hogy ha ultra easy szinten beállsz egy démon elé, akkor összevissza fogja dobálni a tűzgolyókat, míg ultra hardon 10-ből 9 találni fog akár úgy is, hogy háttal van neked.
Ha negatívumot kéne még mondanom, akkor a játék utolsó harmadára kicsit elfogyott a szufla, pályákat, ellenfeleket is újrahasznosítanak és kevés újdonságot vezetnek be, az utolsó pár pályán már egészen nevetséges mennyiségű ellenfelet pakol egy-egy arénába a játék, akik ráadásul egymást is gyepálják.
A menüt mindenképp muszáj vagyok megemlíteni, ennyire szar és konzolra gyengén implementált menürendszert szerintem még nem láttam, másik topikban írtam egy példát, milyen agyrémekkel van tele. Szerencsére aránylag keveset kell használni, mert a játék a beállításokon túl minden mást ingame old meg.
Van még néhány apróság, amik inkább csak engem zavartak szerintem, ez a Marii stílusú overworld, ahol lépkedünk a pályák közt egy idő után inkább nyűg és azt sem értem, hogy az achievementek miért titkosak mind, ha ingame ott vannak egy külön menüben, viszont az előrehaladás nem látszik sajnos. Amúgy nagyon baráti acsik vannak, nagyrészük a gyilkolj meg mindenkit, szedj össze mindent feladatok köré összpontosul, de van egy-két ügyességi is, viszont a játék teljes egészét végig lehet tolni legkönnyebb fokozaton, csak két acsihoz kell ultra hard (az egyiknél tévesen csak hard szerepel a leírásban). E mellett is nagyon felhasználóbarát a játék, széles skálán állítható az irányítástól kezdve a nehézségen át a grafikáig minden, még a sprite-ok is cserélhetőek pixel alapú modellekre, ha valakit véletlen zavarnának a rusnya ellenfelek.Összességében egy nagyon jó játéknak éltem meg, látszik rajta, hogy egy tudatos vízió eredménye és remek élményt nyújt pár tucat órára.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
icemad #95106 üzenetére
Wolfensteinnél: New Order, Old Blood, New Colossus és ha tetszik, akkor New Colossus DLC-k. Van egy Youngblood c. förmedvény, arra sávszélt se pazarolj.
Mondjuk ha a Doom nem jött be, akkor lehet a Prodeus sem fog, hasonló a játékmenet, van double jump, dash, aztán arénáról arénára rohangálsz, gyilkolod a hullámokban érkező ellenfeleket, szeded össze a kulcsokat és folytatod.Szerintem még gyorsabb is talán, mint a két modern Doom, bár ezt nehéz megmondani, mert Prodeusban feltekertem a fovot.
Meg amúgy GP-ben bent vannak a régi id játékok remastered változatai, Doom I, II, 64, Quake, ezekkel is lehet szórakozni pár órát, utóbbi kifejezetten jó játék még mindig.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Úgy látom, senki nem használ a topikból Thrustmaser eSwap kontrollert, úgyhogy gondoltam írok egy rövidet róla.
Előzmények: ugye én még Series S-szel kezdtem újra az Xbox pályafutásom premier napon és azzal a lendülettel vettem is egy kék-fehér kontrollert pluszban, ez volt az elsődleges beviteli eszközöm, a fehér pedig megmaradt koop idejére. Fél év után cseréltem X-re a konzolt, a fehér kontrollert gyakorlatilag újszerű állapotban adtam el, alig volt benne 5 óra játékidő, helyét átvette a fekete társa. A kék-fehér viszont kezdte megadni magát, tisztogatás ellenére is ragadós lett a ravasz, a joystickek holtjátéka is jelentősen nőtt, úgyhogy elkezdtem nézelődni utód iránt és végül hosszú hetek gondolkodása után részben kíváncsiság, részben egészségügyi okok miatt is az eSwap S Pro mellett döntöttem 50.000 forint környékén.
Na most rögtön a legfontosabb, ami make or break sokak számára: ez a kontroller vezetékes. Én semlegesen állok a témához, elkezdtem a Series kontrollert is vezetékkel használni és nem tapasztaltam kényelmetlenséget, ugyanúgy használtam, mint a kábel nélkül, így nálam ez nem tényező, de tudom, hogy sokaknak lényeges a wireless működés.
A Thrustmaster amúgy két kontrollert kínál Xboxhoz ebben az eSwap családban az S Pro fölött van kicsivel az X Pro, lényegi különbség a kettő közt, hogy utóbbinál nem csak a joystick modulok cserélhetőek, hanem a D-pad is külön, illetve nem csak két gomb van a kontroller alján, hanem négy, ezek viszont kisebbek (erre visszatérek). Nagyon fontos viszont, hogy sajnos az S Pro és X Pro moduljai nem csereszabatosak, ez szerintem egy elég nagy hibája a feature-nek.
Visszatérve az S Próra: azért választottam ezt a kontrollert, mert árban ugye félúton van a Series és egy tökig felszerelt Elite 2 között, viszont a Thrustmaster nem a belső komponenseken spórolt, hanem a külcsínen. Félreértés ne essék, jó minőségű műanyagokból rakták össze, még a három méteres USB kábel is láthatóan egy drágább darab, de mégiscsak műanyag az egész eszköz szemben az Elite 2 fém vázával pl.
Ami viszont fontosabb számomra, hogy kimagaslóan jó érzés használni. Alapból nagyobb, mint a kontrollerek többsége, papíron nem tűnik soknak az a pár milliméter különbség, talán még képen se jön át annyira, de a valóságban rögtön érezhető a különbség, nagyobb kezekkel elképesztően kényelmes, emellé pedig PC-s teszt alapján szinte nulla holtjátékkal rendelkező joystick, prémium minőségű gombok, ravaszok járnak, talán a D-padot kivéve, ami nem vészes mértékben lötyög, illetve kereszt alakú, szóval verekedős játékhoz kevésbé optimális a korong jellegű megoldásoknál.
Feljebb említettem, hogy az S Prón csak két gomb van alul, míg az X Prón négy. Na most nekem alapból elég kettő, viszont még ha négy is kéne, a nagytesó akkor se lett volna jó választás, mert a négy kisebb gomb egyszerűen nem volt jó helyen számomra, míg az S Pro ovális gombjai tökéletesen ujjbegyre simulnak.
A hátsó gombok mellett természetesen ravasz reteszelésére is van lehetőség fps játékokhoz, érzésre ez a kontroller rövidíti legjobban a ravasz útját a hasonló megoldások közül, gyakorlatilag gombként működnek a retesz betolása után. A kontrollerhez le lehet tölteni egy egyszerűbb appot PC-re és Xboxra is, ahol személyre lehet szabni a gombokat és összesen két profilt lehet elmenteni, hasznos, bár kicsit egyszerű.Na most én rögtön mélyvízbe dobtam a sajátomat és a Prodeus végigjátszás mellett Halo Infinite multi és Modern Warfare II béta is lezajlott vele és eddig úgy érzem remek vétel volt, gyorsan megszoktam és akkor a végére hagytam a legfőbb okot, miért is ezt választottam végül: mert megbízható. Ha az online tesztekből és véleményekből indulunk ki, márpedig nagyon másból nem tudunk, akkor az Elite 2 és Razer Wolverine v2 lutri és drágábbak is, az olcsóbb eszközök nem véletlen olcsóbbak (ez nem azt jelenti, hogy rosszabbak), a high-end Wolverine Ultimate és Scuf Instinct Pro pedig több, mint kétszer ennyibe kerülnek. Én az utóbbi hetekben rászántam az időt és a majdnem egy tucat lehetséges kontroller végül szépen leolvadt a Turtle Beach Reconra és a végül megvásárolt eSwap S Próra és utóbbi szimplán a kényelem miatt nyerte el a tetszésem.
Hogy nálam mennyire lesz tartós azt meglátjuk, általánosságban ezt a szériát elég jónak tartják, szóval bizakodom.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
icemad #95148 üzenetére
Prohardveren van teszt az eSwap X Próról. Amúgy azzal kiegészíteném a fentieket, hogy több különbség is van az X és S Pro között, de inkább a kontroller mellé adott csomagban, több csetresz jár a drágábbhoz, viszont számomra ezek annyira nem fontosak, főleg azután, hogy a gombok miatt élből kiesett a kontroller maga.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Nekem ez a PS5-ös nem tetszik.
A Gambitot néztem én is, de hamar lekerült a térképről. Egyrészt elég széles skálán mozognak a vélemények róla és élőben sajna nem tudtam megtapogatni, másrészt képek alapján kicsit bazári a külseje az én ízlésemnek, harmadrészt nehezen veszi a gyomrom az ilyen dumákat: The Victrix Gambit Dual Core Tournament Controller was designed by esports athletes to eliminate lag and maximize your speed. Ezt jó lett volna megtámogatni valamilyen marketing anyaggal, vagy akár csak látni azt, hogy valaki tényleg ezt használja, mert így elég üres duma. Az eSwap X Prót pl. lehet tudni, hogy használják esportolók, ahogy Elite 2-t is látni pár ember kezében, a Scuf meg a fél konzolos esport szcénát támogatja ([link], [link]).
Mondjuk a Gambit nem egy árszint a többivel, a Scuffal végképp.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
A modularitás jó dolog, csak ez az egybe megoldás nem szimpi annyira. Ha meghibásodás miatt akarnál modult cserélni, akkor drágább lesz, mert ha teszem azt, joystick drift gond van, akkor nem lehet csak a joystick modult cserélni, mint az eSwapoknál pl, hanem az egész oldalt kell.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Slim 1TB fekete játékkonzol extrával garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Thrustmaster TMX kormány szett (4460136) garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Nintendo Switch Lite Kék játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 Slim 1 TB extra kontrollerrel charging stationnel fejhallgatóval
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel!