Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bird

    addikt

    válasz l.skywalker #176012 üzenetére

    Számomra teljesen egyértelmű, hogy mindenkit a digitális kópiák irányába próbálnak terelni. A használt játékpiac nekik nem üzlet ellentétben velünk egyszerű felhasználókkal. :U Extra profit és nyerészkedés áll mögötte. Közben azzal a címszóval, hogy olcsóbb konzol rád erőltetik majd a meghajtó nélküli megoldásokat, ami hosszútávon nem lesz olcsóbb. Nekem nagyon tetszik ez az új "irány".

    .:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.

  • negyven2

    veterán

    válasz l.skywalker #176012 üzenetére

    Azért ahogyan a cikk is írja, a digitális és online részbe beletartozik minden. Vagyis DLC-k, mikrotranzakciók (hívják a kiadók őket bárhogy) és az játékokhoz kapcsolódó előfizetésék is (Live Gold, Game Pass PS+, PS Now etc), illetve ez nem csak konzolokra értendő ez a rész, hanem a PC-s digitális eladásokra is.

    De a kiadók által lehozott pénzügyi jelentésből azért még látszik, hogy bőven 60% fölött van (max. olyan 70%) körül mozog a lemez játékok értékesítése, a digitálisokkal szemben. persze csökken, de nem olyan hatalmas ütemben.

    Az hogy sokan most fantáziát látnak a streaming játékok világába az alapvetően a használt piac ellen szól (de ez elég egyértelmű), illetve azért a 30-40% digitális játékot vásárló réteg már elég nagy, hogy érdemes legyen foglalkozni vele.

    Viszont! Ahogyan a zenei piacot, vagy a filmpiac se, úgy a játékpiacot se kell félteni, hogy rád fogják majd eröltetni az előfizetéses játékszolgáltatásokat. Mind a mai napig él a fizikai zenei és filmpiac is. Fügétlenül attól, hogy létezik Spotify és Netflix (iTunes meg nagyon régóta). Természetesen nagyot eset ezen termékek eladása, de aki fizikai kiadást akar venni az gond nélkül meg tudja tenni. Egészen egyszerűen ezen szolgáltatásokkal, azt a réteget szólítják meg aki lényegében alkalmi fogyasztók. itt a topikban is vannak jópáran akik ennek szép példái.

    Úgyhogy, az hogy a digitális játékpiac növekszik, az nem egyenlő azzal, hogy ez a lemezes piac kárára történik. És az online piac még további növekedését továbbra is a Free to Play és a microtranzakciók miatt lesz elsősorban. De valószínűleg hozzá fog majd járulni majd a előfizetés alapú játékszolgáltatások is. De ez ugye a (közeli) jövőben majd kiderül. Ugyanis pl. a Stadia hiába számol 2 milliárdos piaccal, azért azt látni kell, hogy akiket eddig a konzolos/PC-s játékok nem fogtak meg azokat valószínűleg ez az opció se.

    "Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."

Új hozzászólás Aktív témák