Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz lumpen_stex #36120 üzenetére

    Az a helyzet, hogy amiket felsorolsz hibákat, azok egyszerűen az mmo zsáner tulajdonságai. Szóval kb. amiket felsorolsz az olyan, mint ha azt mondanám, hogy szar a cs mert miért nem lehet megcsinálni, hogy lássam a karakterem, miért csak a fegyverét látom.
    A questek során az egyik legfontosabb dolog maga a történet. Ha ezt nem követed (vagy nem köt le), akkor tényleg nem sok értelme van az egésznek, és csak azt látod, hogy na megint meg kell ölni valamit.

    Persze előfordulhat, hogy neked csak a PVP része jön be a WoW-nak (sokan vannak így), de ez nem a WoW hibája, hanem az egyéni preferenciád.

    Ne értsd félre, nem azt mondom, hogy nem jogos valahol amit írsz, de pl. a Hoggeres példád: ha nem így oldják meg, akkor hogyan? Aki megölte Hoggert, annak ne jelenjen meg többet, ez oks... de akkor azt látod, hogy néhányan a levegőt ölik? Vagy aki nem ölte meg még, az ne lássa azokat akik megölték? Akkor könnyen lehet, hogy nem tudsz menni valakivel instázni, mert ő még nem ölte meg (kihagyta azt a küldit) és ezért nem látod... stb, stb.
    Az embereket pedig mindenképp el kell szeparálni. Pár hsz-el korábban meg lett fogalmazva egy olyan vélemény, hogy túl nagy a terep... de ha mind a 12 millió játékos (vagy akár csak a kontinensenkénti 3-4 millió) egyetlen "helyen" lenne, akkor mozdulni se lehetne az emberektől (gépigényről nem is beszélve). A mostani méretek úgy vannak kitalálva, hogy azt a 3-4-5k embert akik egyszerre online elbírja. Persze ez azt jelenti, hogy van ahol túl kevés az ember, van ahol meg túl sok, de ezzel nem nagyon tudsz mit kezdeni, nem mondhatod meg, hogy mindenki szépen egyenletesen oszoljon el a mapokon :)

    Pénzéhség az hol látszik ennyire?

Új hozzászólás Aktív témák