- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ASUS ROG Ally
- iPad topik
- Apple notebookok
- Milyen SSD-t vegyek?
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dvids
aktív tag
Sziasztok! Nemrégiben tértem vissza hosszabb szünet után a játékhoz. Számomra újdonságként hatott, hogy prémium lőszert lehet immáron vásárolni kreditért, relatíve nem is túl drágán. És elég kellemetlenül érintett. Beültem a KV4-esembe és meglepődtem, hogy mint a vaj úgy lőnek át elég sokszor elég nehezen átlőhető helyeken, forgatás ellenére, felraktam hát egy modot, hogy jelezze nekem ki és mivel lőtt meg. És azt látom, hogy sokan automatikusan azt töltenek már be heavy tank ellen (néha a médiumaim és a TD-im ellen is), gyakorlatilag a bekapott sebzésnek nagy része prémium lőszer, ha nem kifejezetten nagyobb tierű csatába rak. Kérdés hát, hogy érdemes-e még egyáltalán heavy tankot játszani, ha az egyetlen szignifikáns előnyt ennyire könnyen átléphetik az ellenfelek? Ha a páncélzat már alig számít valamit, akkor a gyorsabb, fürgébb (és olykor akár közel hasonló tűzerővel rendelkező) mediumok egyértelműen jobbakká válnak. Momentán a KV4 az egyetlen komolyabban páncélzott tankom, amivel játszom, csak ezzel ilyen szopás a premium lőszeres játékosok elleni küzdelem, vagy van remény esetleg ST-I-vel (vagy más heavykkel)?
[ Szerkesztve ]
-
dvids
aktív tag
Abszurd dolog azon hőbörögnötök, hogy a Wargaming nincs tekintettel a modokra amikor a saját játékát változtatgatja. Ennek fordítva van kell lennie, kijön az új verzió a modok készítőinek kell alkalmazkodnia. Egyébként is vicc mekkora szenvedést okoz egyeseknél, hogy akár fél napot is várnia kellett a frissítésre...
-
dvids
aktív tag
válasz Viktoár #50070 üzenetére
Amennyire tudod takard a hátsód, a KV-kat mindenki ott lövi ha jó szögben rálát, mert könnyű átlőni és minden tapasztalt játékos tudja jól, hogy milyen remekül meg lehet gyújtani. Amúgy változtatás nem volt rajta, egyszerűen balszerencséd van és/vagy kompetensebb játékosokkal találkoztál most.
Ja és fire extuinguishert vigyél magaddal!
[ Szerkesztve ]
-
dvids
aktív tag
válasz Bingisz #50228 üzenetére
Az alapján amit én láttam belőle én azt látom, hogy a németek nagy előnyben vannak két okból is.
Egyrészt a ruszkiknak komolyabb csapatmunka szükségeltetik, ha nem veszik körbe a németeket, nem támadnak hátba akkor garantáltan nem tudnak lenyomni senkit a kisebb, gyengébb tankokkal. Tudom, ez azóta megváltozott, de a Jagdtigert kiszedni a kis T34-85-ökkel másként nem lehet és ez például a tigrisek ellen se lehet másként. Persze mondhatjuk, hogy hát ebben a játékban bekerítő hadműveletet végrehajtani nem különösebben összetett taktikai húzás, de ha racionálisak vagyunk akkor tudjuk, hogy a legtöbb embernek igenis az.
A másik gondom a felsőbbrendű német látótávolsággal volt. Messzebbről kiszúrnak és ezt ki is használhatják. Ha jól helyezkednek akár úgy is könnyedén rommá lőhetik a kis vaksi ruszki tankokat, hogy fel se spotoljuk a nagy monstrumokat. Erlenbergen egy hatalmas kört kell megtenni ha észrevétlenül akarod körbekeríteni őket, addig a csapat felének nagy túlerővel szemben kell helytállnia. A másik mapról nem is beszélek már (sose jut eszembe a neve), ott is eszméletlenül meg lehet szopatni az ellenfelet a látótávval.
Nem azt mondom ezzel, hogy a németeknek automatikus győzelem a dolog, mert nem az. Csak éppen hogyan tudhatná a Wargaming ezt egyensúlyba állítani? Két azonosan gyenge képességű csapatnál (átlagosan random harc a WoT-ban) a németek előnyben vannak, viszont ha a a ruszkikat túl nagy előnyhöz juttatnák emiatt akkor a kompetens orosz játékosok feltörölnék a padlót a németekkel.
Aztán persze meglátjuk a gyakorlatban hogy fog működni.
-
dvids
aktív tag
válasz sebijani1982 #50417 üzenetére
Én ventillátor, töltésgyorsító és toolbox kombóval mentem. Utóbbi kicsit talán unortodox, de meg tudnak lepődni a kis keringőre felkérő medek, hogy nem nagyon akarok letrackelve maradni.
-
dvids
aktív tag
válasz CHaooSS #50488 üzenetére
Light: AMX 1390 és ELC, mindkettő elég jó scout és kis csípős szúnyogok tudnak lenni. Szeretem a különleges tankokat az ELC mindenképpen az.
Med: T20, némileg talán hasonló a lightokhoz abban, hogy armora ennek se nagyon van, de elég fürge.
Heavy: KV2, kizárólag a 152 mm-essel. Lehet nem különesebben jó tank, de még mindig előveszem néha egy jót mulatni. IS3 még talán.
TD: ISU-152, manapság már talán nem olyan nagy szám, de azért még mindig jó érzés tier 8-on 800-akat puffogtatni. Vagy letrackelni háromszor egy light tankot? Ennél sose tudni.
Arty: Su-26, ha minden arty ilyen lenne sokkal élhetőbb lenne a játék mindenki számára. Pontos, gyors, de kicsit lő, nincs random oneshot, kisebb az RNG. -
dvids
aktív tag
válasz Antonius1978 #50536 üzenetére
Komolyan a VK 30.02M? Mi van benne, amit annyira élvezel? Én rettenetesen gyűlölöm azt a dögöt. Persze vannak nála gyengébb masinák is, de ettől többet vártam, olyan esetlen, akkora mint egy bálna és baromira lassú is, ahhoz képest hogy papírból van.. A löveg is semmi extra rajta. Egyik legnagyobb csalódásom volt eddig a játékban, meg is vagyok akadva rajta.
-
dvids
aktív tag
válasz dfsz34 #50989 üzenetére
A pályarotáció bevallottan nem véletlen, linkem nincs róla, de régebben a WG is lenyilatkozta már. Adott időintervallumokban x számú pályából rotál, emiatt fordul elő, hogy egy nap egymás után többször is előjön egy map. A háttérben szerverterhelési ügyek állnak. Jó lenne ha valóban véletlenszerű lenne, de nem az. De nem is állítják, hogy teljesen véletlenszerű lenne a pályaválasztás.
-
dvids
aktív tag
válasz Viktoár #51173 üzenetére
Én imádom a KV2-t. Persze nem egy különösebben jó tank, de a 152 mm-es löveggel lehet mókázni. Ha top tier vagy akkor megfelelő célzással akár oneshotolhatod az ellenfelek jó részét. Mindig maradj a csapattal, vagy legalábbis legyen egy-két ember veled akik megvédenek amíg újratöltesz. A HE sebzés miatt még magas szinten is jó damaget lehet kitolni vele, support tankként követhetsz egy nagy heavyt és minden adódó alkalmat kihasználva odapörkölhetsz egyet az ellenfélnek.
Prémium lőszert is érdemes lehet vinni, arra figyelni kell, hogy annak se nagy az átütése, viszont weak spotokat könnyebben visz át és akkor nagyobbat harap mint egy nem átütő HE. Én ritkán használom, mert ellenszenvet érzek a prémium lőszerekkel szemben, de olykor jól jön. -
dvids
aktív tag
Még most is be lehet kapcsolni a régi grafikát a gyengébb képek számára. Szerintem tartani fogják ezt a trendet, hogy széles skálán legyen állítható.
-
dvids
aktív tag
J1NXSUPPORTSTHEGRANDFINALS
Asszem 200 arany, de nem tom pontosan mennyi volt előtte. -
dvids
aktív tag
Mi hogy mi? Én sima beépített szerveroldali célkeresztet használok. Eddig abban a hiszemben voltam, hogy ezek a célzó modok csak a csicsát változtatják. De ezek szerint mégsem? Mit csinál, valahogy finomítja a célkereszt ugrálásást, vagy mi? Ezzel nem rontja megint az ember a pontosságát?
-
dvids
aktív tag
válasz Cray Tyler #52086 üzenetére
Vagy ne TD-nek használd, hanem light tanknak és akkor még funabb.
-
dvids
aktív tag
válasz scyllarus #52125 üzenetére
Ez a War Thunder hatása. A WoT-nak is szebbnek kell lennie, mert a látványvilág az első dolog, amivel a játékosokat el lehet csábítani és ez az, amivel a War Thunder is nyomul. A piaci verseny kényszerítette ki ezt a lépést most - persze valószínűleg amúgy is dolgoztak már rajta, de magasabb prioritásra mostanában kerülhetett.Különben én nem bánom hogy javítanak a grafikán, ráfér a játékra.
-
dvids
aktív tag
válasz Simulacrum #52168 üzenetére
Ez a statfetisizmus ártalma.
-
dvids
aktív tag
válasz Napfénysüti #52175 üzenetére
Igen, a 12t nem valami fényes darab. Az ELC kiemelkedik a nagyon alacsony profiljával és mozgékonyságával, a 12t után a 13 75 lényegében teljesen ugyanaz a játékstílus, csak sokkal jobb mindenben, a 13 90 meg még egy szintben előre lép. Az ELC-t és a 13 90-et megtartottam, azok a fun tankok a vonalon, a köztes az csak időtöltés amíg kihúzza az ember a többit. Persze azok se rossz masinák.
-
dvids
aktív tag
válasz Angel1981 #52268 üzenetére
Így is lehet nézni, de AP-val játszod akkor mi pluszt ad a tank mondjuk egy Jagpz E100-zal szemben? Pontosabb, gyorsabban tüzel, jobb a páncélzata ecetera, hasonló sebzés és átütés mellett. A 183-ban pont a HESH a "pláne".
Szerk: na Simulacrum megelőzött ugyanazzal a gondolattal.[ Szerkesztve ]
-
dvids
aktív tag
Esetleg új infó lehet: 300 gold jár jelszóváltoztatásért. Egyszer régebben volt már ilyen, én pár hónapja változtattam utoljára, de most újra adott, szerintem ez valami új akció (gondolom az okok hasonlóak lehetnek). Érdemes kipróbálni!
-
dvids
aktív tag
válasz dfsz34 #52376 üzenetére
Még a legjobb játékosoknak is kell némi szerencse a tank ászhoz, persze minél ügyesebb vagy annál több helyzetből tudsz jobb teljesítményt kihozni. A mastery badge-eket tekintve talán érdekesebb adat lenne (most, hogy már meccsenként számolja) kinek HÁNY ace tanker medálja van. Egyszer mindenkinek összejöhet különleges teljesítmény nélkül, mert épp azon a héten alacsonyabb XP-re megadta, vagy mert egyenként az ágyúd elé állt az ellenséges lemmingsereg. De ha valakinek sokszor összejön az ász az már jelent valamit. Bár a játéknak nincs szüksége még több e-pénisz mérécskélésre, de az ember kitűzhet maga elé ilyen célokat, hogy érdekesebbé tegye a játékot. Nekem is van olyan tankom, amivel már csak azért játszom, mert az istennek se jön össze vele az ász.
-
dvids
aktív tag
válasz Iron Funeral #52597 üzenetére
A 704-gyel is csak az történt, mint az ISU-val is: az új tankok megjelenésével már elvesztette a különleges státuszát a magas alfájával. Ettől még mindig jó kis TD.
-
dvids
aktív tag
válasz Viktoár #52858 üzenetére
Amíg skillfüggetlen a csapatösszeállítás legalább vigasztal, hogy a véletlen szúrt ki veled, garantálom hogy tengerként hömpölyögne a könny, ha bevezetnének valami rating-függő MM-et. Nem kell. Néha kibírod ha a broki rossz oldalára kerülsz nem? Az emberi tudat pedig olyan, hogy a negatív helyzeteket jobban megjegyzi. Ja, lepattan egy lövés amivel elpusztíthattad volna a tankot az csakis valami WG-mágia lehet. Ha az első lövésed pattan le, vagy a második, harmadik az már mindjárt nem tűnik fel annyira.
A látványvilág fejlesztésének van egy egyszerű oka: jön a War Thunder. Az első dolog az volt a WT bemutatásakor amitől el voltak ájulva az emberek, hogy milyen szép milyen látványos. Felrobbantak a tankok, lerepült a torony, ecetera (ismerős ugye?) Mindenki hangoztatja, hogy őt nem érdekli a grafika, de bizony sok játékost érdekli és egy jövendőbeli playert szerinted mi fog meggyőzni arról, hogy melyik játékkal játsszon a kettő közül, ha megnéz egy-egy videót? Teljesen érthető döntés ez a Wargamingtől. Egyébként pedig többmagos támogatáshoz át kell írni kompletten az egész programot, marha sok erőforrást emészt fel. Jó lenne ha meglenne, én is örülnék neki, de nem csodálkozom, hogy most nem az jön.
-
dvids
aktív tag
válasz Viktoár #52877 üzenetére
"Képzeld el az sem tetszik amikor 3 perc alatt nyerünk,mert nincs játékélmény ugyanúgy mint amikor ennyi idő alatt veszítünk."
Tyű, 3 elvesztegetett perc. Durva, nem is értem hogy bírod."Jaa hogy jön a konkurencia?Hát talán nem most kéne kapkodni a grafikával"
Ahogy vesszük, a grafikát már többször is fejlesztették, nem teljesen újkeletű a dolog. Persze elhiszem, hogy neked otthon jobb lenne ha azt fejlesztené a Wargaming, amit TE szeretnél, ők viszont szeretnének sikeresek maradni. Kár amiatt hisztizni, hogy jujj a köcsögök szebbé teszik a játékot..."A lepattanóval nincs baj csak a sok véletlennel.Távolról szitává lehet lőni az ellenfelet,de amikor közel van és kritikus a helyzet akkor furcsa mód sanszos hogy lepattan."
Ebbe is csak belelátsz nem létező dolgokat. Tudod ez úgy megy, hogyha 10 lövésből 9 átmegy, akkor az ember hajlamos arra az 1 elrontott lepattanóra koncentrálni. Ha pedig közelről pattansz akkor biza szarul céloztál."Tegnap volt egy "vicces" szituáció,nem tudtam hova tenni. Komarin,végjáték én t9-es tüzérrel (212A) voltam jött a tortoise. Rám lő arannyal és lepattan!(WTF?) Persze utána kilőtt na de mégis hogy sikerült az rng-nek ezt kiszámolni???De biztos nem hiszitekl el vagy megmagyarázzátok ezt is."
Beza, tudod ez a szép abban ha valaki ismeri a játékmechanikákat és nem csak picsog. Egyszerű: éles szögben talált el, mivel a Tortoise legnagyobb lövegének sem olyan nagyon magas a kalibere ezért nem üt át automatikusan olyan könnyen. Ha visszanézed a replayeket az esetek nagy részében kiderül, hogy nem bugról van szó, egyszerűen vacak célzásról, vagy ha messziről történt akkor balszerencséről van szó."Engem igenis zavar a sok bug,titeket meg az hogy rávilágítok a hibákra."
Zavar a halált, csak próbálom felnyitni a szemed. Különben pedig egyetlen egy bugot sem soroltál, csak rinyálsz a matchmaking miatt (nem bug), rinyálsz amiatt hogy nem azt fejlesztik amit te szeretnél és összeesküvés-elméleteket gyártasz. -
dvids
aktív tag
Nálam nőtt az fps.
-
dvids
aktív tag
[MAYOR UPDATES] * main config file (xvm.xc) moved to res_mods/xvm/configs
Source: http://www.modxvm.com/en/news/xvm-5-2-1-test1-for-world-of-tanks-0-9-0-test/
Tehát egy mappával beljebb keresd az xvm.xc.sample filet, a samplet töröld ki a file nevének végéből és voilá.
[ Szerkesztve ]
-
dvids
aktív tag
válasz dfsz34 #55110 üzenetére
Hát assault módban én támadóként se mennék nyugatra, mert értelmetlen. Hiába pucolod ki a komplett nyugati oldalt, a híd egy nagyon veszélyes csapda és az északkeleti sarokból (valamint a keleti dombokról akár) könnyedén bevédhető a bázis. Mind védőként, mind támadóként mindig keletre megyek.
-
dvids
aktív tag
válasz dfsz34 #55115 üzenetére
Tudom, hogy van gázló, de a lényegen nem változtat, mert átkelni ott se tudsz. Illetve tudsz, csak minek, ha kimozdulsz a takarásból szétlőnek a TD-k az erdőből. Nagyon prímán védhető keletről a bázis. Ezért nem érdemes nyugaton támadni, hiába könnyebb az ottani védelmet bedarálni. Én még most sem értem miért mennek mániákusan nyugatra támadni az emberek. Szerintem alapvetően nem lenne nehezebb dolga a védőknek a támadóknál, csak a legtöbb játékos nem túl taktikus. Amikor két jó csapat találkozik össze és nem csak az északnyugati sarokban zajlik a meccs akkor igen érdekes küzdelmek alakulhatnak ki és a védők a rövid idő miatt előnyben vannak.
-
dvids
aktív tag
válasz dfsz34 #55123 üzenetére
Jó hát persze, ha éppen T34-gyel vagy, de azért lássuk be: kevés tankkal lehet olyan marha jól hull downban ott elszöszmötölni. Ráadásul kell spot, az erdőből a TD-k akár észrevétlenül is rommá lőhetnek, némely arty is elég lazán be tud lőni oda a sarokból. Lehet ott működni persze, de nehéz onnan továbblépni és csak egy-két tanknak van ott hely. Szóval elég komoly akadály onnan továbbmenni.
-
dvids
aktív tag
válasz Bad Pritt #56405 üzenetére
Történelmi csatákról szeretnék én is kérdezni, milyen tankkal van jó esély, hogy behívjon?
Ruszkikból a "régi" medium vonal és a szintén "régi" TD vonal ki van fejlesztve, az IS heavy vonal is.
Amcsikból mindhárom M4 és a Hellcat.
Németekből csak a Panther.
Azért kérdezem, mert ezek közül csak egy-kettő van a garázsban, a hellcattel egyszer próbálkoztam, de nem kaptam csatát belátható időben. -
dvids
aktív tag
Hát ez a Super Pershing event baromira nem éri meg. 75 ezer XP minden nemzetben nagyon sok...
-
dvids
aktív tag
válasz dfsz34 #56723 üzenetére
Azt nézve, hogy 7200 goldból megvehető a SP, biztosan volt akciózva is már, úgy még olcsóbb lehetett. 5x75e XP viszont marha sok még kocka embereknek is szerintem, ráadásul én úgy képzelem mindenkinek van olyan tankága, amibe bele se kezdett, vagy nem szereti, nem szívesen csinálja, ahhoz meg elég rossz órabér, hogy az ember szenvedjen érte.
-
dvids
aktív tag
válasz Kotomicuki #57229 üzenetére
Azért azt is tegyük hozzá, hogy az alacsony tierű tankok nagy részének közel nincs 400 méter látótávja, úgyhogy igencsak OP az a pár tank, aminek akár csak a közelében is van...
-
dvids
aktív tag
Jó tank a Jumbo Sherman. Használható elülső páncélzata van és tier 7-es tankok ellen is megbízhatóan pattintgató torony (még tier 8-asok se mind viszik könnyen), jó lövegsüllyedése van, a hull down pozíciókat kell keresni benne. A sok páncélzatnak persze ára van, lényegesen lassabb mint amit az M4-nél megszokhattál, de azért nem vészes, illetve az alacsony látótáv ami bizonyos szitukban bosszantó lehet, de hát manapság kevés az igazán nyílt map ahol ez nagy hátrányt jelent. Stock toronnyal van csak értelme, használható mindkét löveggel, ami stílusodhoz illik.
Gyakorlatilag egy mini heavy tank, jó kis bevezetés a T29-re.Szerk: elgépelés
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Figyelem!
Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!
Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)
[ Szerkesztve ]
***