Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tpotyka

    junior tag

    Előzmény: Ez most a 3. topic, de többekkel jól halad a probléma kibontása, úgy tűnik, hogy Windows 10 ill. Windows 11 ellentét a baj gyökere. :Y
    Ez történt: új laptopom beszerzése (Dell Latitude Rugged 5430) után napirendre került a régi, épp 10. évében járó, napi működésben lévő Win 10 op.rsz-ű laptopom (Dell Latitude E5430) 120 GB méretű Gigabyte típusú, amúgy 1 éve betett SSD-jéről az adatok átmásolása az újra (amin Win11 Pro van gyártói javaslat szerint, nem is enged/ett/ Win10-et és 1TB-os az SSD-je). Ezt az adatátmentést egy szgép üzletben úgy végezte az illető, hogy a régiből kiszedte az SSD-t majd adatmentés után vissza, visszacsavarozva. Viszont azóta a régi gépen nem működnek a programok, s a legváltozatosabb hibaüzeneteket írja ki, ld. bővebben itt.
    Az SSD: időközben monitorozva, és eszerint kiváló állapotban van, ld. bővebben itt.
    A Dell működés: frissítéshiány, gond nem releváns, ld. bővebben itt.
    Feltételezés egy fórumtárs részéről, hogy az adatmentéskor a Win11 árthatott a Win10-ben élő SSD-nek, ld. bővebben itt.

    A kérdés: hátha valamelyikőtökkel történt ilyesmi - mi tudná megoldani ezen SSD helyreállását? (újratelepítés nélkül) Egy közelgő általános havi Win frissítés kisimíthatja az összegubancolódást - ha tényleg az történt? Vagy erre felesleges várni? Mit lehet tenni? Kinek mi a tapasztalata?
    Köszi szépen!

Új hozzászólás Aktív témák