Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tim82

    nagyúr

    válasz shev7 #35 üzenetére

    Annyiban a bankok a hunyok, hogy basznak az uggyel foglalkozni es a vizsgalatot meginditani. A Visa honlapjan azt mondjak, hogy a chargeback folyamatot a bankodnal kell kezdemenyezned, a vizsgalat a Visa bevonasaval tortenik. De ha a bank nem hajlando ezt meginditani akkor mit tudsz csinalni?

    Indíts kapásból úgy, hogy panaszt szeretnél ezért tenni, akkor a banknak kutya kötelessége ezt felvenni, és elindítani. Ha kell, verd az asztalt. De számíts arra, hogy már az elején szól az ügyintéző, hogy azért nincsen túl sok esélyed a sikerre: a bank el fogja indítani az ügyet, ennyit tehet. Másrészt azért ez bizony "human error, change user"-helyzet a bankok szemszögéből.

    Egyébként Fogyasztóvédelem? Vagy már felvetődött, csak én nem olvasok elég figyelmesen? :)

    A dombornyomott kartyanak pont az az elonye, hogy akar offline is hasznalhato. "Lehuzza" a kereskedo a kartya lenyomatat, majd a kartyaszam alapjan beterheli az ellenerteket. Ha nem annyit terhel, vagy nem annyiszor, szolsz a bankodnak es meginditjak a vizsgalatot. Nem a ket szep szemukert fizetek tobbet eves kartyadijnak mint egy electron kartyanal, hanem azert, hogy ha gubanc van akkor erdemben foglalkozzanak vele.

    A virtuális/internetes kártya is dombornyomottnak számít, csak ott Te határozod meg, milyen összeg vonható le maximum és mennyi ideig próbálhatja meg a kereskedő, pont ezért sokkal biztonságosabb netes vásárlásra! Nem egy, nem két éve sulykolják a bankok, hogy neten ne a mindennapokban használt kártyáddal vásárolj! Nekem is dombornyomott Visa Classic a bankkártyám (jól fog majd jönni, ha külföldön nyaralok, mert ott sokkal szélesebb körben elfogadják, mint az Electron-t), mégis vettem a fáradságot és kiváltottam egy Visa virtuális bankkártyát, mert elég nyomatékosan figyelmeztettek az ilyen esetek előfordulására, mint ami miatt a topik is megnyílt.

    Tökéletesen értem én a felháborodást és jogosnak is gondolom egyébként, de erről tényleg nem a bank(ok) tehet(nek).

    sbazsi:

    Ekkor az ő bankja megkeresi a mi bankunkat, a mi bankunk pedig tőlünk kér arra vonatkozó dokumentációt, hogy a terhelés jogos volt.

    Pont ugyanezt teszi - a Te esetedben - az Erste Bank, ha azzal indítasz, hogy meg akarod reklamálni az adott tranzakciót. Meg bármelyik másik bank is, a következő bankod is. :) Hidd el, nem lesz különbség.

    A "biztos hülye voltál" helyett elvárnám, "az ügyfelem érdekeit képviselem" hozzáállást.

    Ha Te voltál aznap a sokadik ilyen problémával bejövő, akkor lehet, hogy belefutottál ebbe, de ez nem bankfüggő, hanem ügyfélszolgálatos-függő, remélem, ezzel tisztában vagy. Csak nehogy csalódás érjen a következő bankodnál, ha esetleg egy hasonló ügyfélszolgálatosba futsz bele! :)

    Mire tudnak mutogatni? Én a szobám falára kitettem egy A4-es lapra egy nyomtatványt, hogy az új ASZF-et nem fogadom el. Mert az, hogy ott volt, az kb ennyit ért. Miről is beszélünk?

    Ne értetlenkedj, pontosan tudod, mire gondolok. Arra, hogy a PPO, legalábbis elvileg, lefedezte magát. És ellentétben a szobád falára kitett nyomtatvánnyal, az ÁSZF-módosítása valószínűleg jobban visszakereshető lesz. Így megy ez, ahogy Vonnegut mondta.

    [ Szerkesztve ]

    "You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

Új hozzászólás Aktív témák