- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- Hobby elektronika
- Kompakt vízhűtés
- Hisense LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
it 2050-ig 35-50 százalékkal kell fokozni Japán áramtermelését, méghozzá az AI és a chipgyárak növekvő igényei miatt.
-
Grafén meghajtó, térhangzás és UV-tisztítás az LG új fülhallgatójában
ma Bejelentették, hogy hamarosan érkezik az LG Tone Free T90S.
-
Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
ph Az Omdia piackutató cég elemzései szerint a tavalyi iszonyú jó év volt az OLED monitorok számára.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zzola
félisten
válasz kezo0 #131006 üzenetére
Ez jól hangzik, de...
1.Az üzletben az értékesítés az elsődleges szempont, nem az ügyes-bajos dolgok megvitatása, illetve ami nem értékesítéssel kapcsolatos, azt szeretik rátolni a telefonos ügyfélszolgálatra.
2.Az előfizetők nagyobb része nem tech guru, (pontosabban nagyon hiányos a technikai alapképzettségük) (sajnos nem tudják mi az a HDMi és SCART) a Common Interface meg egyenesen túlvilági fogalom, + a szolgáltató beüzemelve szeretné átadni a megrendelt szolgáltatást/eszközt.
Úgy gondolom ez alapvetően nem is lenne probléma, ha a technikus mindig odaérne a megadott időintervallumban. De nyilván van az a réteg, akiknek a self install jobban feküdne, bizonyos esetekben ez működik is, de nem mindenkinek elérhető.[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
válasz cocka #131031 üzenetére
1. Én egy szóval sem mondtam, hogy rendben van.
2. Épp ez a baj, hogy még így sem tudnak különbséget tenni a csatlakozók között.
Mert nem érdekli és nem is akarja megtanulni, csak működjön! És szerintem emiatt (legfőképp) van a technikusi kiszállás.
Ahol nem kell kábelezés csak egy eszköz csere, azokat én is postáznám... -
zzola
félisten
Valószínűleg náluk már a kezdetektől így működött, gondolom ez is segítette az olcsó árakat. Csak tippelem, nem vagyok benne a Digi világában, sosem volt szolgáltatásom tőlük, mivel csak a panelgettóba vezették be a szolgáltatást, családi házas területre nem.
[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
válasz Intruder2k5 #131038 üzenetére
Kismillió városban meg nem.
Pl. Baranya (vár)megye.
Siklós - nincs Digi hálózat
Sellye - nincs Digi hálózat
Kozármisleny - nincs Digi hálózat
Szigetvár - nincs Digi hálózat
Villány - nincs Digi hálózatPersze a Digi/Invitel/Vodafone fúzió miatt van elérhető szolgáltatás, itt-ott.
[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
válasz Intruder2k5 #131043 üzenetére
Én is, kösz.
-
zzola
félisten
válasz cocka #131237 üzenetére
"Annyira hülyének nézik az előfizetőt, hogy egy tápkábelt nem tud megkülönböztetni egy koaxkábeltől? "
Nem értem, ezzel mi a problémád?
Tudod nem csak techguruk vannak az előfizetők között, hanem 70+ nyuggerek is.
Igen, vannak akik nem tudják megkülönböztetni, kábel-kábel..."
Indítsa újra az internet modemet, majd várja meg míg teljesen visszacsatlakozik a hálózatra, azaz ismét van internet kapcsolat. Ellenőrizze, hogy működik-e a szolgáltatás.
Elég szégyen, ha ezt komolyan gondolják, mivel ez azt feltételezné, hogy az internetszolgáltatásukkal minden pillanatban gond lehet, "Ezt te sem gondolod komolyan, ugye?
Az a baj, hogy szűk látókörű vagy, mert csak magadból tudsz kiindulni...
[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
válasz gduck #131243 üzenetére
Igen, ki fogják vezetni, de az nem igaz, hogy sz@rnak rá. Rengeteg erőforrás és pénz kell. Brand váltás, le kell válni az anyacégről, mellette 2-3 szolgáltató szolgáltatásait és ügyfeleit szeretnék egy rendszerbe és adatbázisba összefésülni, mindeközben még a rendszeren/adatbázison is van még mit csiszolni
Neked biztosan jobban menne....Másik oldalról meg érthető az elégedetlenség, mert tavaly ilyenkor is ilyen volt kb. a szolgáltatás minősége...eltelt egy év és szinte semmi változás.
[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
válasz Intruder2k5 #131261 üzenetére
Lakhelyemen van Invitel, Vodafone és Telekom. Ez utóbbi VDSL2-ad arany áron 30Mbit-es internet hozzáférést. Várom, hogy legyen Telekom optika...
-
zzola
félisten
válasz Remekelek28 #131404 üzenetére
Sajnos megtehetik, mert ez egy egyoldalúan adott kedvezmény - mondhatni promóció - volt a szolgáltató részéről. Én mondjuk nem tartom fair-nek, hogy a hűségidősöktől elveszik.
-
zzola
félisten
-
zzola
félisten
válasz NoOne1976 #131410 üzenetére
"promóció"...illetve idéntől új tulajdonosa van a szolgáltatónak.
Persze hogy lépnek, de ennek semmi köze a vezetékes szolgáltatásokhoz. Egyértelmű, hogy csökkenteni szeretnék a kedvezményezettek körét, hiszen boldog-boldogtalan kapott flottás csomagot. Covid idején pl. flotta igazolás nélkül vásároltak flottás díjcsomagot. Van, aki 2-3e forintos csomagban van, korlátlan beszélgetéssel minden irányba, esetenként adatkerettel.
Szerintem nincsen ezzel baj, hogy megszűntetnek egy közkedvelt kedvezményt, de legalább várnák meg a hűség végét...Ha nekem lenne flottás csomagom és elvennék a kedvezményt, minden bizonnyal savanyú lenne a szőlő...
[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
válasz Adams84 #131553 üzenetére
A tartalom minősége nem a szolgáltatón múlik.
Nézzük más szemszögből, androidos TV-re feltelepíted az appot, előfizetsz majd használod, rossz a minőség. Szolgáltató felé nem mehetsz, a minőségért a tartalomszolgáltató a felelős.
Esetedben sincsen ez másképp, csak itt előre van telepítve... -
-
zzola
félisten
válasz Adams84 #131674 üzenetére
De ha itt tartunk, van ilyen is:
"A tapasztalható adatsebesség valójában a garantált és a kínált sebesség közé esik, a szolgáltató mindenkori technikai állapotától, adatforgalmától függően, az internetkapcsolatunk sebessége lehet éppen a garantált vagy akár a kínált sebességgel is egyenlő"
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Óvodások homokozója
- Xiaomi 12T - egytucat
- Bestbuy játékok
- iPhone topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Drágább lett a Pixel 8a
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen