Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Attisa

    friss újonc

    Apámnak most szombaton vittük vissza az okosboxát. Kértünk helyette CI modulos kártyát. De azóta se működik. Minden kábel és bekütés megvan, de nem sikerült beaktiválni az igért 48 órán belül! Sőt holnap reggel már 72 órája lesz hogy nincs tévéműsor. De mivel nincs felhatalmazásom, hogy a 75 éves járókeretes apám helyett intézkedjek, így kénytelen leszek holnap munka után apámmal és a járókerettel megint bemenni a Csodafonhoz! Persze az aktív, és működő (néha percenként lefagyó) boxot persze ott fogták az ügyfélszolgálaton! Apám egyetlen szórakozása a tévé, hisz a lakásból se tud kimenni!
    Packáznak csak az ügyfelekkel!
    Amígy UPC volt, addig máshogy mentek a dolgok! Mióta a Csodafonhoz tartozik minden, azóta minőségi mélyrepülésbe van minden!

    Amikor 10 éve a saját szerződésem megkötöttem a UPS-vel, ott sajnálkozott, az üzletkötő, hogy ha nem délbe, hanem reggel megyek be, akkor már délután kötötték volna be a szolgáltatást, de így "CSAK" holnap tudják! Na ide sülyedt az egész szinvonal!
    :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C :C

Új hozzászólás Aktív témák