Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz Carlos73 #126230 üzenetére

    Az olyan ember, mint akire te azt gondolod hogy én is vagyok

    Félreértetted. Rád éppen, hogy nem vonatkozik, amit írtam, hiszen vettél routert és beláttad, hogy érdemes.

    akkor az olyan ember mint én elvárja, hogy az tényleg úgy is működjön

    Ó hát figyelj már, a vodkafon a teljes szolgáltatáspalettájának jó ha a harmadára vállal bármiféle garanciát.
    A TV esetén: nyújtanak egy csomó extrát ugye, felvétel, visszanéző, HBO, Filmbox illetve ezek appjai, megállítható, visszatekerhető műsorok stb.. És akkor szerintük ebből annyi a kötelező elem, hogy mennie kell rendesen a lineáris TV szolgáltatásnak. Az összes többi olyan, hogy nem reklamálhatsz érte.
    Netnél ugyanez, hogy ha a garantált megvan, akkor szerintük minden OK, nem kell az esetek 95%-ában biztosítani a kínált maximális sebességet. Ja, hogy sok esetben nem is tudják? Akkor miért nem biztosítanak kisebb sebességeket? Vagy mondjuk egy 100/100-as csomagot. Rengeteg embernek nem elég már ez a gyíkfing 40 megabites feltöltés sem.
    És úgy tudom, hogy a vezetékes telefonnál is vannak problémák, mert vannak telefonok, amikkel egyszerűen nem vagy nem megfelelően működik a szolgáltatás. És akkor arra sincs nyilván semmilyen garancia, hanem az a duma, hogy cserélj készüléket.

    Tehát gyakorlatilag úgy néz ki a dolog és FŐLEG a UPC felvásárlása óta, hogy ha értelmes szolgáltatást akar az ügyfél, akkor költsön saját eszközökre.

    erre egyetlen egy ügyintéző és technikus sem volt képes és ezért úgy gondolom talán joggal kerestem a hiba okát inkább a szolgáltatóban mint sem az én tudatlanságomban.

    Hát persze, hogy nem mondja, mert nekik nem érdeke, hogy saját eszközt használj. A hozzáállásod jogos, csak náluk meg az a hozzáállás, hogy az ég világon minden hibás működésért a usert kell okolni. Szerintem ez protokoll szinten van náluk kiadva. (általános alany még mielőtt meg lennék szólva) Természetesen minden hibáért te vagy a hülye és itt rengeteg ember azzal kínlódik, hogy ennek ellenkezőjét bizonyítsa.
    De mivel a szolgáltatói eszközök több sebből is véreznek, mint ahogy azt látjuk is innen a fórumhozzászólásokból, egyszerűen sosem fogják ezt beismerni, mert akkor nekik kéne új eszközökre költeni, amit most a felvásárláskor végképp nem fognak megtenni még jó darabig.

Új hozzászólás Aktív témák