Hirdetés
Hirdetés
-
Shadows of Doubt teszt
gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
crok
nagyúr
Mondok jobbat: belépés után azt írja a rendszer hogy se TV, se Internet se vonalas telefon előfizetésem nincs.. de még VTV box-om meg modemem se Mondjuk számlát se kaptam, ez igaz Szóval hazamegyek megnézem.. megkeresem már a modemem ami cca. 6 éve van nálunk hogy ott van-e még a VTV box mellett
-
Harbinger85
aktív tag
Mindegy, én nem is akarok. Utoljára TV nézve a választás idején volt rajta. A Voda-s box ha jól tudom UTP kábel nélkül megy csak az "extra" funkciók nem?
Egyszerűen a felesleges kütyüket akarom kiszórni. Minek fusson, fizessünk érte vagy csak legyen egy-két kábellel több. -
Harbinger85
aktív tag
Pedig van rajta CI+, látom! Közbe rájöttem lehet a weboldal lokalizációja volt rossz. Majd eszembe jutott a Display specifications weboldala. Eszerint van benne DVB-C is és CI+ [link]
De mindegy, így vagy úgy megpróbálom, ha nem jó gondolom a Voda vissza veszi és nem kell érte fizetni. A box is csak porfogó. -
Ledi
aktív tag
Sikerült(?) lemondani a nyaralóban lévő előfizetést.
Az ügyintéző mondta, hogy 1050 forint kötbért kell fizetni és akkor törlik az előfizetést.
Ez jóval kedvezőbb mint a 20 500 forint a semmiért. Így megszabadulok a hűségtől is. Így elfogadtam.A csajszi meg sem próbált ügyfélmegtartó ajánlatot tenni. Majd kb. 5 perc pötyögés után közölte, kész vagyunk. Majd kapok egy végszámlát.
Ami a furcsa, hogy azóta sem jött sem email, de a rendszerben továbbra is látszik az előfizetés. Mintha nem is történt volna semmi. Ennek már 7 órája.
Gondolom a végszámla se fog azonnal elkészülni.Régen amikor megrendeltem egy szolgáltatást azonnal jött email egy csomó melléklettel. Most pedig semmi. Nekem nagyon gyanús ez az egész.
Más tapasztalt hasonlót?
[ Szerkesztve ]
-
LouiS22
veterán
A mai mindent azonnal akarok/történjen világában furcsának hathat, de ha visszaemlékszel, akkor a kártyás számlafizetést is csak x nap múlva látod a webes felületen könyveltnek. Itt is hasonló lehet: igény rögzítve, valaki valahol ellenjegyez és elindul a folyamat. A mérvadó az a dátum lesz, amikor te jelezted és rögzítették.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
cof
veterán
...hazahoztam a kártyát és a boxot és a kártya az itthoni tévébe bedugva simán dekódolja a Comfort csomag csatornáit...
Az nem jó mert akkor még él az előfizetés. Én még amikor az UPC-t mondtam le személyesen, mire hazaértem már az ügyfélkapura sem tudtam belépni. Igaz az még 2020 őszén volt és vittem is magammal a cuccaikat, modem, BOX.
De ha kimondták, hogy akkor 09.06-tól megszűnik a szerződés akkor már nem szabadna mennie a kártyának sem. Szerintem hívd őket újra, de legegyszerűbb személyesen elintézni, az a tuti.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Ledi
aktív tag
Bevittem az eszközöket az ügyfélszolgálatra, ahol közölték, hogy csak postán adhatom fel.
Mint kiderült a márkaképviselet nem tud hivatalos átvételi elismervényt adni az eszközök visszavételéről. A srác közölte, hogy kézzel írt (!) és lepecsételt papírt tudna csak adni, de ez nem lenne hivatalos.
Ezt akadályt a UPC még simán meg tudta ugrani.Nézte az előfizetést, azt mondta folyamatban van 1-2 hétig is eltarthat mire törlik a rendszerből.
Azt javasolta ne használjuk a szolgáltatást. Ez teljesülni fog , mert rögtön be is vittem a cuccukat a legközelebbi postára és feladtam.Kritikán aluli egy cég!
Poén: Amíg vártam jött egy ukrán nő aki előszór ukránul, majd oroszul végül pedig angolul próbált kommunikálni. A vicc , hogy az ügyfélszolgálaton a 3 ügyfeles+ biztonsági őr sem tudott angolul sem szót érteni az ukrán nővel. Még a Google fordítót is bevetették nem sok sikerrel. Mindez egy brit távközlési cégnél.
-
MadMancs
veterán
Bepótolják mobil oldalon.
Ott meg minden szirsz@r miatt azonnal küldenek szerződés módosítást. Akár egy mobilnet bővítő csomag esetén is.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
-
ledgeri
nagyúr
Csak akkor vonnak ha kell, ha túlfizetés van, akkor az a belső egyenlegből lesz véve. Befizetéskor hasonlóképp: majd ha pozitív a befizetendő egyenleg akkor befizeted, és ennyi.
#123174 nájtrájder2 Miért kéne felfüggesztetni egy feltöltős számot? Kiveszed a telóból és kész.
[ Szerkesztve ]
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
ledgeri
nagyúr
Pont a mostani csoportos beszedéssel adódó beszélgetésemben merült fel, hogy az újságosnál csak annyi kell hogy X ezerrel tölteném. Szóval ha te azt mondod, hogy pl bankot váltasz, és pl. minden vodafonos, akkor rádobsz 1-2 havi extrát az újságos befizetésre, akkor abból szedik le amíg az kitart, és nem kell azon parázni, hogy az egyik számla leállt, a másik meg még nincs, és mehet az akár picit megcsúszó bankváltás a háttérben.
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
Ledi
aktív tag
Felhívtam őket az áremelés miatt.
A kis hölgy azt mondta igyekeztek olyan árat kialakítani, hogy az előfizetőket ne terhelje meg túlságosan. Vagyis nem elírás ami az új díjakat illeti.
Az én esetemben ezért olcsóbb a Tv (8 forinttal) az internet meg drágább (220 forinttal).
A beszélgetés alatt többször is mondta, hogy a 9,39%-tól számít, mintha ez egy alsó érték lenne.Rákérdeztem, hogy a mediacardra vonatkozik-e az emelés, azt mondta nem.
Az érzésem, hogy még ők sem tudják, hogy mi mennyi.
-
zzola
félisten
"Nem számít a távközlési szolgáltatási szerződési feltételek módosításának az inflációhoz kötött díjemelés"
Egyébként az ÁSZF-ben megtalálható a kétoldali közös szerződésmódosítás, kérdés az, hogy az én jóváhagyásom a módosításra az hogyan működik? Ha nem jelzem külön, hogy nem, akkor igen?[ Szerkesztve ]
-
z67
őstag
Amikor behozták a hűségidő alatti emelést az ASZF-be, akkor fel lehetett mondani a szerződést. Meg akartam tenni, de a üfsz. csaj akkor azt állította, hogy engem nem fog érinteni. Kikértem a beszélgetés számát és elbúcsúztunk. Persze nem úgy lett, így megtettem a panaszt és kikértem a beszélgetést. Most várok, hogy mi lesz, békéltető testületet járunk, vagy elfogadják a felmondást. TV-re nincs szükségem, az 500-as netnél elfogadom az 1089 helyett az 1200 Ft-ot, de ott 1600-at céloztak meg. Sokallom.
-
pjen
félisten
Nekem van 75 éves hölgy rokonom aki a T nél szinte csak felvett műsorokat néz. Az USA ban élő lányával minden nap viberen beszél. Tavaly vett egy laptopot. Kollégám szülei Marosvásárhelyen élnek, rendszeresen messengeren beszélgetnek. Tehát maga a kor nem lehet indok. Akár magamból is kiindulhatok, a 30 éves kollégámnak én rakom újra a Wint.
-
Vynx
tag
Én is csak bekapcsolom a TV és nézem, pedig 30+-os vagyok és engem sem érdekel a felvétel, ha valamit visszaakarok nézni akkor arra ott a torrent, ha fenn van vagy visszanézem a Vodás online TV-ben, ha lehet, vagy ha nem lehet visszanézni akkor így jártam...
[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
Az ÁSZF-be nem 2 hónappal ezelőtt tették be a szolgáltatók az inflációkövető díjemelési lehetőséget, hanem jóval régebben.
Ezt a közleményt akkor kellett volna kiadni, amikor az érintett szolgáltatók publikálták, hogy módosítják az ÁSZF-et.
Most már hiába szeretnék az ügyfelek felmondani a határozott idejű szerződéseiket, nem fogják tudni (kizárólag kötbér megfizetésével).
Kicsit az az érzésem, mintha az NMHH utólag próbálná szembesíteni az embereket azzal, hogy már úgysem tudnak semmit tenni (és ezzel együtt a felelősséget is eltolja magáról, miszerint az ügyfél volt a figyelmetlen, mert nem reagált időben…).[ Szerkesztve ]
-
-
Ledi
aktív tag
Megérkezett a Vodafone válasza a számlaletöltési panaszra:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Hivatkozva a 2023. február 3-án tett bejelentésére, ezúton küldjük válaszunkat.
Mindenekelőtt szeretnénk a felmerült kellemetlenségért szíves elnézését kérni!
Tájékoztatjuk, hogy az Ön által jelzett jelenség már ismert ügyfélszolgálatunk számára, melynek javítása folyamatban van jelen levelünk keltekor is."
Gondolom feb. 16-ig csak kijavítják. -
embe
nagyúr
De ez nem új dolog. Ez volt már legalább 1 éve is. Befizettem, és még legalább 1-2 hétig azt jelezte hogy nincs befizetve, és kb. 2 hét volt mire le lehetett tölteni. Addig hibát dobott. De lehet még csak most szereztek róla tudomást?
Yamaha RX-A4A 8K erősítő, Zidoo Z10pro eladó: https://n9.cl/ba3pe
-
kezo0
addikt
A "srác" nyilvánvalóan dilettáns volt, vagy téged nézett hülyének. Hiszen ha a felvételek egy távoli szerveren tárolódnak, akkor ami törlődik, az is onnan törlődik. Hogyan segíthetne ezen a nálad (vagy bárkinél) levő box alaphelyzetbe állítása? Főleg, hogy amikor egy felvett műsor eltűnik, akkor nem csak a boxon válik elérhetetlenné, hanem a VTV appból és a böngészős felületről is. Tehát a hiba egyértelműen nem az előfizetőnél van.
Nem hiszem, hogy ugyanabban az adatközpontban vannak a T és a Voda szerverei.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cocka
veterán
Ez az egész február eleje óta tart.
Mondjuk ilyen durva mértékben igen. De már januárban is tapasztaltam ezt, sőt korábban már írtam szerintem itt, hogy kb. november vége óta random eltünedeztek felvételek. A mostanihoz képest sokkal szórványosabban, nehogy véletlenül észrevedd.
Csak ha lescreenshotolom mondjuk naponta az állapotokat és ráírok a képre egy dátumot, akkor azt elég nehéz kimagyarázniuk. Nyilván akkor is lenne kibúvó: manipulált képek, biztos direkt kitöröltem a felvételeket és azt állítom mintha maguktól törlődtek volna, hülye vagyok és nem tudom kezelni a rendszert, betelt a "tárhelyem", és még mindig van az adu ász duma: a tartalomszolgáltató így döntött stb..
a Telekomnál van 3 napos visszanézési lehetőség.
De annak EHHEZ mi köze? A vodás műsorvisszanéző még mindig 7 napos, 3 helyett.
Itt most a felvételek tárolási idejéről van szó. Az ott is 90 nap meg itt is annyinak kéne lennie. Annyi különbséggel, hogy itt 90 órányi tárhelyed van, ott meg csak 30, amihez vehetsz még plusz 100 órát.
Viszont ha 3 naponta törlik a felvételeket, sose fogja elérni a 90 órát.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- iPhone 13 128GB Starlight, Beszámítással
- Uhh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" Bivaly i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" Bivaly i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- Prémium minőségű Samsung, Micron SSD meghajtók (frissítve: 2024. 09. 24.) - MEGA akciók!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen