Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #21610240

    törölt tag

    Sziasztok!

    Korábbi javaslatotok szerint megrendeltem a UPC csomagot és azzal együtt a vezetékes számhordozást is rögtön beindítottam az ügyfélszolgálaton. Nagyon meglepődtem, hogy a korábban a UPC által említett 1-2 munkanapos illetve 36 órás bekötési határidő helyett a szolgáltatás (internet+tv) létesítését március 20-i határidővel vállalták (8 naptári nap), a telefonos számhordozási ablakot pedig március 23. estére tették (11 naptári nap). Kicsit csalódott vagyok, mert sokkal rövidebb átfutási időt emlegettek és én azzal számoltam a megrendelés időzítésénél.

    Vajon ez az eset, amikor jogosult vagyok kötbérre, vagy igazából maradjak csöndben inkább?

    Köszönöm:
    Dávid

Új hozzászólás Aktív témák