Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • JohnR

    aktív tag

    válasz feka007 #543 üzenetére

    Hali! Valóban nincs egy szinten, de az UE3-nak a kezdetekkor az ATI 9700 volt az optimálisnak tartott célhardvere, csak a 7xxx sorozat után pártoltak át az nV-hez. És az UE3 azért nem mai találmány! Lehet, hogy a játék új lesz, de a motor már kissé koros...
    És a gépigényben nem azt írják, hogy ez a max., amit ki tud használni! Az UT2k4 is rendkívül jól skálázható volt, és később is ki tudta használni az új (a megjelenésekor még nem is létező, ill. csak tervben létező) hardverekben rejlő teljesítmény potenciált. Ez lesz az UT3-al is. Sztem a Full HD felbontásban, minden UltraHigh beállításokkal DX10-ben, minden látványjavító maximumon (tehát minden maxMaxMAXXXX! csak a gyk :DDD ): kevés lesz a 8800GTX SLI-ben 4magos procival megtámogatva. (és ezt, akinek van rá lehetősége,az majd vagy megerősíti, vagy megcáfolja, és az lesz a perdöntő! Addig meg találgathatunk, vitázhatunk vaktában...).
    A MoH:AB pedig nálam 1024x768-on, látványjavítók nélkül, max beállítások mellett simán fut, csak a legdúrvább jeleneteknél esik be rövid időre 25 fps alá. És ez is UE3, persze nem az UT3, de azért támpontot ad, hogy mindenki talál majd olyan beállítást, amin játszani tud, de azért ne számítson senki se a képeken látható eszméletlen látványra, ha mindent minimumra vesz! (Azért remélem nem lesz olyan csúnya, mint az UT2k3 egy low end gépen, mert az rosszabbul festett, mint anno a Duke Nukem :DDD.)

Új hozzászólás Aktív témák