Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kis.zsolt

    tag

    válasz devil-k #10130 üzenetére

    Huhh, nem egyszerű!
    Szép sorjában:

    Kértem egy tikettet az RMA felületén a garanciális igényemmel, megadva az UA-SK-EU egységből az UA-Pro MAC azonosítóját.
    Mivel nem volt számla már róla, így képernyőfotót csináltam az Ubi store megrendeléséről, majd a hiba leírásánál küldtem fotót az UA-Pro gyári számáról (ami a MAC azonosító) és egy képernyőmentést, hogy az applikáció szerint nem látható az eszköz.

    Pár percen belül elfogadták és biztosítottak arról, hogy jó kezekben van a folyamat.
    Nem sokkal később jöttek a konkrétumok külön-külön e-mailben:
    - Leírták, hogy mit kell tennem, és hova kell postáznom a hibás eszközt (30 nap van rá). Itt csatolták a visszaküldési csomaglevelet, amit a csomagban kell elhelyeznem.
    - Kaptam az UPS-től egy szállítási címkét, amit a csomagra kell tenni, jól leragasztva.
    - Tájékoztattak, hogy a csererendelésemet felgyorsították
    - Aztán, hogy a csereterméket visszarendelték (Your Replacement Item Has Been Backordered)
    - Aztán, hogy a cseretermék kiszállításra előkészítve (Your Replacement is Being Prepared for Shipment)
    Megnéztem a szállítólevelet, amit az UPS adott, azon 4kg-os a csomag, úgyhogy megkérdeztem az RMA-t, hogy az egész Unifi Access kitet kell UA-HUB + UA-Lite + UA-Pro-val együtt elküldenem, vagy elég csak a hibás UA-prot.

    Most várom, mit írnak.

    Ne kérdezd: LEGÁLIS!!!

Új hozzászólás Aktív témák