Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csorbi

    addikt

    válasz aquark #47 üzenetére

    Nekem mindig is ment.
    Dupla pályát célszerű építeni, egyik ág oda, másik vissza. Bizonyos szakaszonként (én kb. két szerelvény hosszú térközöket szoktam hagyni) térköz jelzőket kell építeni, mindig csak az adott irányba nézőt, tehát nem párt. A végpályaudvar előtt a két vágányt össze kell hozni egy váltóval egy vágánnyá, a váltó két ágára egy-egy jelző kell, egyirányúsítva értelemszerűen, egyik ág oda, a másik vissza. A vonatok így oda-vissza fognak járni a két végállomás között, egyik vágányon oda, a másikon vissza. Ha építesz közbülső állomásokat, ott maradhat a két vágány, csak a végállomáson, a visszafordulás miatt kell egy vágánnyá szűkíteni.

Új hozzászólás Aktív témák