Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
lsc
nagyúr
válasz Johnny_vT #4470 üzenetére
Úgy látom megerősítés kellene a lexushoz, én támogatlak, azért az mégis jó helyen hajt, élményben biztosan jobb, minőségre meg mégis csak prémium. Nem hiszem hogy sűrűbben hibásodna meg mint egy ave, az alkatrészáraknál meg mindig gondolj arra mikor vezetés közben mosolyra húzódik a szád.
Az élet kegyetlen .
-
theuprising
tag
válasz Johnny_vT #4707 üzenetére
Boncolgassuk kicsit, sorjában
"amivel már haladni is lehet"
- Itt mire gondoltál? A listádban ott az IS250, és az Avensis is. A kettő között bazinagy különbségek vannak. Mit jelent a haladás? Egy 1.8-as szívóbenzin elhúz egy Avensist bőven, de nem mérhető egy IS250-hez.Vezettél bármilyen autót a felsoroltak közül amihez lehetne viszonyítani, hogy mi az elképzelésed?
Nekem amúgy az a tapasztalatom, hogy ha pl. egy évben 300ezerrel magasabb szervizelése van a B autónak, mint az A-nak, de az olyan élményt ad hogy ki sem akarsz szállni belőle, meg szívmelengető érzés mindennap beleülni, akkor vedd a B-t, persze ha belefér az éves keretedbe. Tavaly mikor lecseréltem a szívó Avensisem, sok kocsit néztem/próbáltam, volt Volvo S80 is, 8gen Accord, de amikor kipróbáltam az RX400h-t... na ott eldöntöttem hogy nekem ez kell.
Ne vedd el magadtól ezt az érzést, próbáld ki őket ha még nem tetted meg, a felsorolt kocsik közül alapvetően egyik motorja sem szar, de ég és föld különbségek vannak a vezetésben.
Talán a legunalmasabb az Avensis, a legvadabb meg egyértelműen az IS250, az Accord meg kettő közötti arany középút.Accordról annyit tudok, hogy 7gen 2/2.4 szívóbenzinesek nagyon jók, a 8gen-ből a 2.4-esben sokan motort cseréltek garanciában, de nem tudom miért. Ezt inkább a hondásoknál kérdezd meg.
Mazdát hanyagolnám, kár érte, a motorjaik jók, de úgy rohadnak hogy mire leírtam ezt a hsz-t csak itt Magyarországon elrohadt 24 Mazda. -
theuprising
tag
válasz Johnny_vT #4709 üzenetére
Avensist a legolcsóbb fenntartani ezek közül szerintem, bár talán az Accord megbízhatóbb, de ennyi idősen simán lehet annak is baja. Alkatrészárban az Avensis lesz a befutó, de ahogy a hsz-ed olvastam, szerintem tégy le az Avensisről, meg a 2literes Accordtól is, lomhák lesznek neked
IS250 nagyon jó konstrukció, de nyilván nem az öröklétnek készült. Legjobb bizonyíték arra, hogy egy jó kocsi talán az, hogy kb másfélszer drágább, mint a dízeles verzió. Pedig újonnan kb egy árban voltak.
A motorjával nincs gond ha megkapta a kötelezőket, amit érdemes megnézetni rajta, az a váltó, lendkerék, és a fékek.
Szerezd be megbízható forrásból, és mindenképp vizsgáltasd be szakszervizben (nem muszáj márkaszerviznek lennie, de ne is legyen városszéli bugaszerviz).
De készülj fel, mert az IS250 legalább kétszer drágább, mint az Avensis. -
Johnny_vT
senior tag
válasz Johnny_vT #5032 üzenetére
Adalék, csak már későn akartam szerkeszteni
A srác nagy sajnálatát fejezte ki, hogy az IS 350-et nem hozta el a Lexus Európába és bátran javasolja mindenkinek a GS szériát. A nagy test (és egyébként hasonló súly!) ellenére szintén jól mozog az úton és a teljesítményben határ a csillagos ég, ha a csillagos ég 350 lóerő körül van.
A beszélgetésünk óta utánanéztem jobban a GS-eknek és rájöttem, hogy eddig valamiért tudatzavarban voltam. A GS-t BMW mércével az 5-ös és 7-es közé lőttem be (az LS-t pedig legalább a 7-es szintjére), valójában nem, az a 5er vetélytársa akarna lenni. Így már nem is tűnik olyan drabális túllövésnek a személyes felhasználási céljaimra
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Tomoty
aktív tag
válasz Johnny_vT #5032 üzenetére
Még 3 éve én is vittem próbakörre egy IS250-est.
Nekem nagyon tetszett, hogy a motornak 0 hangja van. De a teljesítménye...
Sajnos egy mai átlag 1.4t 140-150 lóval elmegy mellette lámpánál.
Én is220D-t vettem. Szedi a lábát rendesen, igaz gyári szoftverrel ez is lusta dög volt. Csak a traktorhang hideg motornál + manuális váltó nem jön be annyira.
De 2-3 év múlva szerintem én is benevezek egy 2010-11 utáni GS450H-ra.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
vbbb
őstag
válasz Johnny_vT #5075 üzenetére
Én is begondolkodtam egy hasonló nagyon hangzatos terméken: http://www.tribotex.com/
Utána megnéztem ezt, ahol részletesen el van magyarázva miért nem működhet ahogy hirdetik:
[ Szerkesztve ]
-
tibor72
tag
válasz Johnny_vT #5075 üzenetére
Sok véleményt olvastam pro és kontra. Ami jelentős eltérés az olvasataim alapján az az, hogy nem valamilyen teflon vagy származéka, hanem - videó alapján, amit most lusta vagyok megkeresni, - valóban működő felület helyreállító hatása van, ami lehet, hogy valóban hosszútávú. A kontra az az, hogy a hengerfalának kialakítása és a kialakított mikrobarázdák az olaj megtapadását, illetve azáltal az olajfilm kialakulását segítik elő. Namármost ha ezeket a mikrobarázdákat is feltölti nanorészecskékkel, és miért ne, akkor az olaj hogy tapad meg illetve hogy alakul ki az olajfilm ami nemcsak a kenésért felel, de a hűtésért is. (ez nem saját okfejtésem, olvastam valahol) Amit én tennék még ehhez az az, hogy súrlódás hatására megy végbe az a folyamat ami a felület kopását helyreállítja(általában ezek így működnek), tehát ha jelentősen csökken a súrlódás, akkor a felület építő hatásmechanizmus leáll, így a folyamat véges, vagyis a hengerfal és a dugattyú nem marad kenés és hűtés nélkül, illetve nem lesz olyan súrlódó felület a motorban ami kenés nélkül maradna "túlzott felület építés miatt" mert ha csökken a súrlódás miatti hő leáll a folyamat. Részemről, ha 1000 km után, lesz jelentős az olajfogyasztásom, - nem rég lett maxra töltve szerelő által - akkor kap egy esélyt ....így 600k km után (becslés, óra szerint 410k de annál több lehet benne) talán nem lesz akkora gond.....
-
AMD Power
titán
válasz Johnny_vT #5164 üzenetére
De jól csinálta az öreg. Mondjuk az tény ,hogy ahhoz képest alig volt hibája évi 21e km belevert átlagosan a gépekbe. Ez elég sok főleg az én évi 8-9000km futásomhoz képest.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Johnny_vT #5166 üzenetére
Ha családi házban laknánk vagy tudnám őrzött/fedett helyen "tárolni" a kocsit akkor nekem pl nagyon megérné egy új 0km autó. De ide a ház elé.... esélytelen. Törik, zúzzák, húzzák a parasztok. Tudom ez egy Auchan parkolóba is előfordulhat de ha azt számolod ,hogy időben hol áll többet akkor az esély jóval kisebb ilyen problémára. Azt néztem ,hogy egy nekem elegendő felszereltségű Corolla/Auris 4.5 millió Ft lenne. Egy normálisabb 10 éves használtató is minimum 2 millió. Ami meg már szintén lutri.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen