- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Márk
senior tag
Hali!
Javaslom hogy keresd fel a Totalcar weboldal népítélet rovatát, ott már jó sok vélemény van az új Yarisokkal kapcsolatban, és bizony-bizony sokan írják, hogy a váltó néha szarakszik bevenni az egyest illetve a rükvercet, ergo szerintem a Toyota itt valamit elcseszett, csak nem hajlandóak valamiért beismerni. A kuplungot meg egészen a torpedólemezig ki szoktam nyomni. Habár érdekes, mert hogyha nem veszi be, de kétszer rákuplungolok egymás után, akkor reccsenve, de beveszi a rükvercet vagy az egyest. Továbbá hogyha nem veszi be, de az autó előre vagy hátra minimálisan elmozdul, akkor rögtön beveszi duplakuplung nélkül faszán. Tehát mintha a váltóban összeakadnának a fogaskerekek, és erre az elmozdulás hatására ez az összeakadás is megszűnne. Természetesen ezt is jeleztem a kecskeméti Toyota szalonban az első éves átvizsgáláskor, de nem tudták, hogy mi okozza, azt mondták, hogy kuplungoljak duplán. Haha, jó vicc.
Az üzemanyagot illetően meg csak Shellnél, illetve OMV-nél tankolunk, szerintem mindkét cég kiváló minőségű üzemanyagot árul. Hogyha megfelel egy Volvo V70 T5-nek az előbbi kúttársaságoknál forgalmazott üzemanyag, akkor nehogy már egy Yarisnak ne feleljen meg.
Ez a motorcsörgés meg szerintem nem benzintől van, mert 2-3 óra vagy hosszabb állásidő után jön rá, olyan kereplő hangja van, minthogyha a hidrotőkék egy darabig nem szívnák fel az olajat, de ezt a nagyeszű kecskeméti szervízben szintén nem tudták megállapítani, nemes egyszerűséggel azt mondták, nem tudják hogy mitől van. 7600GS bátyja vagyok, onnan tudom ezeket a dolgokat.
Üdv.: Márk
U.I.: Az Avensisre visszatérve meg nem foglalnék állást, mert még olyanunk nem volt, de amit írnak a Totalcaron, az valami elkeserítő. Közeli ismerősünk is vett 2004-ben egy Avensist, eddig garanciában volt neki komplett kormánymű és fényszóró csere. Gratulálok a Toyotának, hogy minőségben sikerült utolérni az európai gyártókat.
Még mielőtt valaki megbélyegezne, hogy Toyota ellenes vagyok, annak közlöm, hogy 1994-ben vettünk egy vadi új 1,3-as benzines Corolla combit, azzal semmi ilyen gondunk nem volt, 155.000 km-nél adtuk el hibátlan állapotban. Továbbá 3 db Toyota Dyna kisteherautónk is volt 1994-2001 között (2,8 szívódiesel, 75 lóerő), a legtöbbet futottat 450.000 km-rel adtuk el, a szokásos karbantartáson, kopó dolgok cseréjén kívül nem volt egyikkel sem semmi gondunk. Sőt, amelyiken normális sofőr ült, azt 350.000 km-rel adtuk el, és még gyári volt benne a kuplungtárcsa is.
Szerintem a Toyota rájött, hogyha Európába áthozza a gyártást, olcsóbbak lesznek a kocsijai, ergo többet el tud belőlük adni. Sőt, hogyha még európai beszállítóik is vannak, akkor közel nem lesz olyan tartós, minthogyha japán cuccokat szerelnének bele, ergo az anyacég is jól jár, mert így nem fognak egy-egy autóját 15-20 évig használni, hanem ötévente lecserélik ami neki többletbevételt okoz. A hülye kuncsaft meg megérdemli, hogy bedőlt a márkanévnek. Mert ez a Toyota már nem az a Toyota, mint ami volt anno 15 évvel ezelőtt. Sajnos. Akkor sokkal tartósabb kocsikat készített, amik simán elmennek akár 400.000 km-t is minden komolyabb gond nélkül.
[ Szerkesztve ]
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
Új hozzászólás Aktív témák
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest