- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
LÁZ
addikt
válasz Törzsúr #9723 üzenetére
1.Talk to Delphine in Riverwood.
2.Meet Malborn in Solitude and give him any equipment you want smuggled into the embassy.
3.Meet Delphine at the stables, wear the Party Clothes and hop in the carriage for a ride to the embassy.
4.At the embassy, create a diversion and slip away from the party with Malborn.
5.Recover Thalmor intelligence files from the ambassador's office.
6.Go down to the dungeon and recover the rest of the documents.
7.Obtain the key to the trapdoor and escape.tehát:
1. beszélj Deplhine-el
2. beszélj malborn-al, és adj neki oda minden olyan cuccot, amire szükséged van bent, becsempészi neked
3.mégegyszer delphine a lovaknál-fogadónál party ruhában
4. bent csinálnod kell egy kis terelést, hogy másra figyeljen mindenki
5. szerezd vissza a papirokat a nagykövet szobájából
6. lent a pincéből is szedd össze a papirokat
7. kulcs-csapóajtó-happinessinsta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022) RAZER KAIRA PRO PC/PS5 FOR SZÉL
-
nagyúr
válasz Törzsúr #9889 üzenetére
Nem, az nem gond. A szinted nem befolyásolja a háború kimenetlét, én 51. szinten vagyok, és még azt sem döntöttem el, kinek a pártjára álljak.
No, tehát, ha a Birodalommal voltál, és megnyerték a háborút, valamint a Birodalom égisze alatt egyesültek Skyrim részei, akkor jelenleg nálad Brunwulf Free-Winter a Jarl Windhelmben. Vele kell beszélned, aki felajánlja neked a Windhelm Thane-je címet, ha megteszel neki ezt-azt (segítesz 5 mandrónak és veszel egy házat a steward-tól). Azt annyi, megveheted 12k-ért a Hjerim kuckót.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Xerxész
őstag
válasz Törzsúr #9897 üzenetére
Persze, fogok...sárkányokra is, idővel.
Csak ki akartam próbálni, hogyan működik a Path of Shadow mod lopakodásra vonatkozó része. Csökkentett NPC látószög, csökkentett bűntény jelentési hatósugár, állatok nem szemtanúk, stb. Ezeket akartam tesztelni, de valami nem volt jó, vagy én nem vettem valamit észre. Az észlelő indikátor rejtettnek jelzett, így lenyilaztam a kutyát, de rögtön rányomtak a fejemre 5 aranyat. Most lehet, hogy azért, mert a gyerek látta a kutyahullát...de akkor sem értem, mert engem nem láttak...
Meg néha úgy jelzi a rendszer, mintha az állatok észlelnének engem...pl. ugye az ominózus csirkék. -
nagyúr
válasz Törzsúr #9894 üzenetére
De ne csak úgy a vakvilágba segíts 5 embernek a városban, hanem menj oda a Jarlhoz, kérdezd meg, mit segíthetnél még. Ő ekkor felajánlja, hogy legyél Eastmarch Thane-je, ám ehhez segíteni kell a helyi emberek problémáinak megoldásában, és venned kell egy házat a városban. Tehát ez egy küldi, ahogy a többi városban is az volt. Ha már amúgy segítettél a helyi arcoknak, azt természetesen beszámítja a Jarl. Csak akkor fog neked házat eladni a steward, ha elkezdted ezt a küldetést (become a Thane). Ha aktív a quest, és mégsem ad házat, akkor bug. Persze alapfeltétele a vásárlásnak az is, hogy meglegyen a Blood on ice quest.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Törzsúr #9923 üzenetére
Ez még egy próbát megér:
1.) konzolba setstage ms11 1
2.) majd set ms11EnteringWindhelmCount = 3
3.) eztán getstage ms11
4.) Várj a városon kívül este 8-9-ig.
Ezután elvileg el kellene kezdődnie normál módon, ha minden igaz.Mondjuk az is okozhatja a problémát, ha a quest vmeik fontos szereplője feldobta a talpát a városért vívott küzdelemben, és ezért nem tudsz nekilátni a küldetésnek. Ez esetben egyesével kell végigmenni rajtuk, és ha elpatkoltak, feltámasztatni őket. Erre mondjuk írtak már scriptet.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
GypsFulvus2
őstag
-
Klikodesh
senior tag
válasz Törzsúr #10629 üzenetére
R el store es ujrakiveszed ?
Nekem ezzel nem volt baj inkabb azzal hogy tobb quest itemet szedtem fel elobb mint a hozza tartozo kuldetest megkaptam es bar be tudtam fejezni oket, az itemeket azota is cipelem mert quest cucc leven nem tudom letenni. Erre van valami megoldas ?
CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
-
addikt
válasz Törzsúr #10629 üzenetére
Nem tudod egyszerűen odaadni az orknak?
+(#10630) Klikodesh : azt hiszem az Unofficial Skyrim Patch-ben javították ezeket (legalábbis egy részét, ha jól tudom pl. a Bard's College-s tárgyak leadhatatlanságát).
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
addikt
válasz Törzsúr #10632 üzenetére
Akkor neked is: próbáld feltenni az UOP-ot.
Ha azt nem akarod, akkor UESPWiki-n az ork neve alapján meg tudod keresni a küldit, és a setstage konzolparanccsal arra a pontra ugrasztani a questet, hogy legyen nálad.
(aztán mindjárt jön Varlaisaran, hogy a setstage micsoda ördögtől való találmány... ) Na jó, komolyan: ha használod a setstage-t, van rá némi esély, hogy későbbi küldi bugos lesz, mert éppen az orkra, vagy a könyvre vonatkozik! (ebben az esetben talán nem, de inkább szólok)
Vagy: van lehetőség "levenni" az adott tárgyról a quest markert, csak ehhez kell a tárgy pontos kódja. Ezt szintén konzollal kinyerheted, valahogy ki lehet listázni a nálad lévő tárgyak ID-jét.Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
addikt
válasz Törzsúr #10635 üzenetére
Valamiért a 'quest item-jelölés eltávolító' parancsot nem találtam meg, de van egy ilyen is:
player.Drop <base ID> <amount>
Ezzel kidobja az inventoryból az adott tárgyat, még ha az quest item is. Tehát a te esetedben:
player.Drop 000c899b 1
Elvileg ha ezután felveszed, továbbmegy a küldetés.
Mentsél előtte!Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
addikt
válasz Törzsúr #10672 üzenetére
Annyi, hogy alvásra nem kapsz bónuszt. Ami craftolásnál azért jól jöhet, ha éppen szintet akarsz húzni.
De a vérfarkas szerintem is jobb mint a vámpír (kevesebb hátrányos dolog), de én se szeretek az lenni, úgyhogy kigyógyultam ahogy lehetett.
De ez is ízlés kérdése, ki hogy szeret játszani, szerencsére van lehetőség többől választani.Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
nagyúr
válasz Törzsúr #10758 üzenetére
GypsFulvus2 a Lore avatott ismerője, de ha lesz egy kis időm mostanában, készíthetek egy fordítást a linkelt, tömörített Timeline-ról. Egyébként, aki nem tudja/akarja eredetiben, a játék során olvasni a könyveket, az megteheti a Császári Könyvtár oldalain. Skyrim könyveit olvasgatva nagyon kellemes hangulatú RPG környezet alakul ki, amit átvíve a játékba, jó irányba befolyásolja a játékélményt.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Törzsúr #10758 üzenetére
Annak idején, amikor Varlaisaran az Oblivionhoz készített Ayleid témájú modokat, írtam neki egy lore hátteret, ami főleg az Ayleidekre volt kihegyezve, de azért összefoglalta az idővonal főbb eseményeit is, nagyjából a mertehic érától a 2. Birodalom végnapjaiig (a harmadik era kezdetéig). Azért nem raktam be sem az Oblivion, sem a Skyrim topicjába, mert rendkívül hosszú; "röviden összefoglalni" ezt gyakorlatilag lehetetlen. A TES Lore-ja olyan régóta készül, olyan hatalmas, hogy vele csak a Forgotten Realms vetekedhet. Hetekig lehet olvasgatni ebben a könyvtárban , vagy a Jorus által imént linkelt magyar nyelvű Császári Könyvtárban. Többször gondolkodtam róla, hogy logout-os cikket írok a TES hátteréről, de túl lusta vagyok hozzá + rémisztően nagy a feladat. Lenry kolléga is tervezte, hogy ír egy sorozatot a kitalált világokról, és a TES-sel akarta kezdeni, de úgy látom, sajnos ő is adós marad ezzel... Ha akarjátok, az említett irományomat belinkelhetem ide, vagy az Oblivion topicba, de kb. három db gigahosszú hsz. lenne, szóval jól gondoljátok meg...
Ha a "törpök" érdekelnek (akik mellesleg dwemerek, és nem törpök, hanem nagyjából a Bosmerekhez hasonló termetük volt) akkor ajánlom a TES III. Morrowind játékot. Annak a története a legszorosabban kapcsolódik hozzájuk és eltűnésükhöz. Persze ez egy 2002-es játék, és ha magyarul akarod játszani, akkor a teljes grafikai konverziót adó Morrowind Overhaul-t nem használhatod hozzá.
Dióhéjban a törpök története annyi, hogy a jelenlegi Morrowind birodalmi tartomány területén éltek, nagyjábból a korai merethic era óta. Benépesítették a jelenlegi Skyrim keleti régióit is és később egy renegát törzsük Hammerfell és High Rock területén telepedett le, az Iliac öböl környékén és szigetein. Kezdetben ellenséges viszonyban voltak a területükre később érkező, Veloth próféta által vezetett Chimerekkel (akik a mai Dunmerek - sötét elfek ősei voltak). Harcban álltak a Skyrim területére Atmora kontinensről az első era elején megérkező nordokkal is. Jellemzőjük volt a tudományok és mérnöki ismeretek, a matematika piedesztálra állítása. Olyannyira hogy vallásos-metafizikai világképük is ezen nyugodott. végül sok ellenségeskedés után szövetségre léptek a dunmerek őseivel, kiszorították a nordokat, megalakították a Great Council-t, és a Resdayn nevű államot. Erről részletesen olvashatsz a Morrowind végigjátszása során, amely ugyan a 3. era idején játszódik, de a Great Council egyik vezetőjének, Lord Nerevar Indorilnak a reinkarnációja áll a történet középpontjában. Ezért itt ezt nem spoilerezem el, hátha te, vagy más előveszi még ezt a hatalmas klasszikust, minden sandbox RPG-k legjobbikát (magánvélemény). A lényeg annyi, hogy a dwemerek metafizikája éles ellentétben volt a Veloth prófétát követő Dunmer elődök vallásosságával. A dolgok akkor fordultak kritikusra, amikor a dwemer mágusok megtalálták Lorkhan szívét, és elhatározták, hogy építenek maguknak egy mechanikus istent, amelynek lelke a szív lett volna. Lorkhanról annyit, hogy ő az emberek által legjobban tisztelt, míg Altmerek által legjobban gyűlölt isten Temriel pantheonjában. Ő volt az, aki csellel rávette Magnust a Mundus megteremtésére (ez az a létsík ahol a Tamriel kontinensét is hordozó bolygó, Nirn elhelyezkedik), ezzel azonban örökre csapdába ejtette a termtő Et'Ada ősszellemeket (az istenek elődei) ezen a síkon, és elzárta őket az Aetherius síktól (amely egyben minden mágia forrása). E miatt Lorkhant megbüntették, testét szétszabdalták és száétszórták. A szíve a Red Mountain alatt nyugodott, amíg a dwemerek meg nem találták. A mechanikus isten felépítése a dwemer Lord Kagrenac vezetésével megkezdődött. Amikor ez a First Council chimer vezetőinek tudomásra jutott, a tanács két vezetője, a dwemer Lord Dumac és a chimer Lord Indoril Nerevar összevesztek, hiszen az új isten létrehozását a chimerek az ellenük irányuló fenyegetésként, és a dwemerek dominanciára való törekvéseként értelmezték (jogosan). Elkezdődött a háború a két mer nép között, amelybe beavatkozott Skyrim is, mindeközben Kagrenac folytatta az isten építését. A végső csata a Red Mountains lejtőin zajlott le, ám a csata folyamán hirtelen minden létező dwemer eltűnt (egyetlen kivétellel, aki épp az Oblivion síkján mászkált, és kissé átalakított porhüvelyével találkozhatsz a Morrowind főküldetésének vége felé). Nemcsak innen, hanem Tamriel teljes területéről is, beleértve az Iliac öböl környékén élőket is. Nyitott kérdés hogy ez Kagrenac eszközeinek (részletesebben lásd a Morrowind játékot) hibás használata miatti tragikus tévedés hiba volt, amely a dwemerek pusztulását okozta, vagy pedig Kagrenac eleve így tervezte, és a dwemerek egy másik létsíkra távoztak el. A történetnek itt még nincs vége, de ha elmondanám, hogy mi történt Lord Nerevarral, illetve hogyan lettek sötételf dunmerek a chimerekből, az már nagyon messziore vezetne, ha ez érdekel, játszd végig a Morrowindet, és olvasd el a főküldetés során kapott irományokat. Egyébként a mechanikus isten elkészült gólemszerű teste (az ún. Numidium) és a lorkhan szívét helyettesítő Mantella körüli események a központi témája a TES II. Daggerfall történetének.
"Dióhéjban" ennyi Ha ezek után kíváncsiak vagytok a timeline irományomra is, ami kb 20x hosszabb, akkor csak szóljatok...[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Törzsúr #10765 üzenetére
Oks. Kicsit átolvasom, van-e benne valami javítanivaló, aztán elküldöm nektek. Amúgy meg Lenry kollégát kéne csesztetni, hogy írja meg a logout-os cikkét, mert akkor ott lehetne egy topic, ahol a lore-buzik összejöhetnének. Ebben a topicban ez kissé off szagú.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
nagyúr
válasz Törzsúr #15228 üzenetére
Ha nem szeretnél cheat-elni (ami érthető), akkor hagyd annyiban a dolgot, és csináld szépen sorban a küldiket, keress fel minden kis zeg-zugot, barlangot, olyanokat, is, amiket esetleg nem jelöl térkép - előbb-utóbb meg lesz mind.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest