Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szacsee

    nagyúr

    válasz bazso29 #5198 üzenetére

    Ilyennel találkoztam sziklacsoport formájában is valahol, csak ott lazán be lehetett menni a sziklák belsejébe és ökörködni benne... 1-2 helyen elakadt a kocsi, de túlnyomó részt nyitott volt a ki-bejárat.

    Szimulátor vitához annyi, hogy a játékfejlesztők hogy próbálják eladni a játékot az egy dolog.
    Szimulátor az valamit szimulál, ahhoz nem elég a kinézet, kell törésmodell, belső nézetben élő műszerfal és utolsóként írva de a legfontosabb hogy a fizikája jó legyen.
    TDU-ban ezek hiányoznak hogy szimulátor legyen:
    - élethű fizika és itt nem csak a törésmodellre gondolok, hanem a kocsi viselkedésére az aszfaltcsíkon bármilyen helyzetben utánozza az életben tapasztaltakat.
    - a műszerfal korántsem tükrözi a valós helyzetet és nemhogy nem él, de nem is működik... nem kapcsolhatóak a dolgok, vagy ami kapcsolható azt nem jelzi vissza... alias index.
    -törésmodel... 340-el mikor a körforgalomba berongyolok csattan a kocsi és hátrébbugrik 10 métert... ha meg "nekikoccanok" 60-al a villanyoszlopnak akkor pörög a tengelye körül 3x-4x.
    - Murván még a Lancia HF Integrale is megy 180-at lazán, de az hogy 140-el max az röhely és ne beszéljünk a bikább vasakról...
    - Esőben nincs ablaktörő, max az esőcseppek felfelé dzsalóznak a szélvédőn és a motorháztetőn... még 40-el is. Nem vagyok sportkocsitulajdonos, de nálam az F Astránál kb 120-140-nél kezd a szélvédőről felfelé dzsalózni az esőcsepp és akkor sem húha tempóval.
    -Videó visszajátszásánál vannak érdekes dolgok... mikor szikrázik a keréknél a kocsi?
    Max ha a felnin megy, de nem hinném, hogy egy Zonda 200-nál nagyobb ívű kanyarban felnin menne a 250-300-as vagy nagyobb szélességű kerekével.
    Utoljára hagytam még egy dolgot, amit mindenki észrevesz és az a kocsi hangja...
    Na szóval még van 1-2 dolog, ha bele akarnánk kötni, de ez max arcade autós játék luxus- party szimulátorral fűszerezve... ennyi.
    Vannak játékok, amikben szintén van hiba, de közelebb áll a szimulátorhoz, mert vezetés közben a kocsi úgy viselkedik ahogy illik a való életben is. Ilyen pl az RBR, még ha lejtőn megállva N állásban a váltó és a kocsi meg sem moccan, illetve 400 LE-vel nem kapar el induláskor. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák