- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Asztrofotózás
- Autós kamerák
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
300 megapixelnyi kamera érkezett a Samsungtól
ma Az ISOCELL HP9 fő- és zoomkameraként is helytáll, a JN5 és GNJ árérzékeny mobilokba kerülhet.
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szacsee
nagyúr
válasz
bazso29 #5198 üzenetére
Ilyennel találkoztam sziklacsoport formájában is valahol, csak ott lazán be lehetett menni a sziklák belsejébe és ökörködni benne... 1-2 helyen elakadt a kocsi, de túlnyomó részt nyitott volt a ki-bejárat.
Szimulátor vitához annyi, hogy a játékfejlesztők hogy próbálják eladni a játékot az egy dolog.
Szimulátor az valamit szimulál, ahhoz nem elég a kinézet, kell törésmodell, belső nézetben élő műszerfal és utolsóként írva de a legfontosabb hogy a fizikája jó legyen.
TDU-ban ezek hiányoznak hogy szimulátor legyen:
- élethű fizika és itt nem csak a törésmodellre gondolok, hanem a kocsi viselkedésére az aszfaltcsíkon bármilyen helyzetben utánozza az életben tapasztaltakat.
- a műszerfal korántsem tükrözi a valós helyzetet és nemhogy nem él, de nem is működik... nem kapcsolhatóak a dolgok, vagy ami kapcsolható azt nem jelzi vissza... alias index.
-törésmodel... 340-el mikor a körforgalomba berongyolok csattan a kocsi és hátrébbugrik 10 métert... ha meg "nekikoccanok" 60-al a villanyoszlopnak akkor pörög a tengelye körül 3x-4x.
- Murván még a Lancia HF Integrale is megy 180-at lazán, de az hogy 140-el max az röhely és ne beszéljünk a bikább vasakról...
- Esőben nincs ablaktörő, max az esőcseppek felfelé dzsalóznak a szélvédőn és a motorháztetőn... még 40-el is. Nem vagyok sportkocsitulajdonos, de nálam az F Astránál kb 120-140-nél kezd a szélvédőről felfelé dzsalózni az esőcsepp és akkor sem húha tempóval.
-Videó visszajátszásánál vannak érdekes dolgok... mikor szikrázik a keréknél a kocsi?
Max ha a felnin megy, de nem hinném, hogy egy Zonda 200-nál nagyobb ívű kanyarban felnin menne a 250-300-as vagy nagyobb szélességű kerekével.
Utoljára hagytam még egy dolgot, amit mindenki észrevesz és az a kocsi hangja...
Na szóval még van 1-2 dolog, ha bele akarnánk kötni, de ez max arcade autós játék luxus- party szimulátorral fűszerezve... ennyi.
Vannak játékok, amikben szintén van hiba, de közelebb áll a szimulátorhoz, mert vezetés közben a kocsi úgy viselkedik ahogy illik a való életben is. Ilyen pl az RBR, még ha lejtőn megállva N állásban a váltó és a kocsi meg sem moccan, illetve 400 LE-vel nem kapar el induláskor.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a topic összefoglalót!