- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
petesejt
aktív tag
El se olvasom a múltat, van elég saját tapasztalat is. (IT rendszerüzemeltető cégem van, Pécsett.)
Lenovo laptop, ügyfélé, elmegyek nyaralni, megkérem őket, csinálják meg mire visszajövök. Amikor leszálltam Ferihegyen, hívom őket, mizu. Hát kell még az eredeti garanciajegy is, addig nem tudják elkezdeni... MIVAAAN? Neki se álltatok még?!? Ott volt a csomagban az eredeti garjegy persze. Bementem személyesen, leordítottam a fejüket (ez egy szerdai nap volt), következő hétfőn újból Bp. más ügyből kifolyólag, útközben hívom őket (akkor még volt telefonjuk), felveszik, kérdezem mizu, hát kész van lehet érte jönni... És akkor MIÉRT NEM szóltok? Gyakorlatilag két nap alatt megjavították, pedig akku és billentyűzet is kellett hozzá.
Ugyanez a laptop, beszart a töltés. Leadom a futárrendelést, felhívja egy [moderálva] az ügyfelemet, és elmondja telefonon (!!!) hogy ez akkuhiba, nem garanciális, és ennyi meg ennyi a fizetős javítás. Közben kipróbáltam az akkut másik gépben, hibátlan, és a gép persze nem tölt másik akkut se... De ők BEVIZSGÁLÁS NÉLKÜL is megállapítják a hibát.
LG G2, hetekig ültek rajta, szarul javították meg...
És más mobiltelefon üzletes ismerősöm is mondta, hogy volt akinek hat hónapot (!) ültek a telefonján.
Jó ideje nem értékesítek olyan terméket, amit a Telemax szervizel...
Nade amiért írok: Kellene tenni valamit, mert nagyon elég volt már. Akár a kis közösségünk egy képviselő által megkeresné a gyártókat, és elmondaná nekik, hogy micsoda állapotok uralkodnak itt. Mert amíg nem szorongatjuk meg a tökeiket, addig úgyis beképzelt pöcsfejként fognak a témához állni. Szóval tegyünk róla, hogy fájjon nekik a hozzáállásuk.
Mit szóltok?
[ Módosította: radi8tor ]
"Ne félj a haláltól! A stressz minden napodat elrontja, a halál csak egyet fog." - SH
-
#97246720
törölt tag
válasz petesejt #151 üzenetére
az a baj hogy magyarországon csak a telemaxnak van olyan felszereltsége amit a gyártók megkövetelnek...amíg nem lesz egy konkurens cég aki ellenfele lenne a telemaxnak addig muszáj tűrni
nekem 2hetet ültek egy töltőcsati hibás gear2 mire megállapították hogy csere...
a volt note4em 2szer volt náluk egymás után és képesek voltak hamisított jegyzőkönyvet adni...a hiba az volt hogy a rezgömotortól gerjedt a felső hangszóró, az első utat futárral tette meg(hozzáteszem állítólag prémium garis a készülék és helyszinen kellett volna javítani),a második utja az még aznap megvolt mikor visszakaptam mert nem csináltak vele semmit, a márkaszervizbe előjött a hiba,beírták a munkalapra, 1hét után szóltak a szervizből hogy kész,a hiba megszűnt, viszont másodjára is azt írták rá hogy hibátlan....hátakkó jóvanakkó...ti is így,én is így...megváltam a samaungomtól és soha többet nem veszek samsungot,soha...de olyan terméket sem amit a telemax szervizel...
[ Szerkesztve ]
-
petesejt
aktív tag
válasz #97246720 #152 üzenetére
Hát ne baxxál ki velem, azért vettem Note 4-et, mert talán ennyiért már biztos jó, és azt hittem a Samunak saját szervize van... (Mondjuk itt Pécsen lesz valami.) Ők is? Pfff...
[ Szerkesztve ]
"Ne félj a haláltól! A stressz minden napodat elrontja, a halál csak egyet fog." - SH
-
neo-geo
aktív tag
Sziasztok, Olyan kérdésem volna, hogy már hetek óta szarakodik az LG G2-őm képernyője, most már be sem kapcsol.Viszont van rajta egy ütődés nyom, amit lassan egy éve kaptam, és ahogy olvasgattam a Telemax GYIK-ot hát lehet, hogy feleslegesen viszem be mivel egyből a sérüléssel visszadobják a garit. Valaki tudna ebbe segíteni, hogy mit tegyek?
PSN-ID:Putyesz-HUN
-
neo-geo
aktív tag
válasz H.Istvan25 #158 üzenetére
Végül is, csak elbaszok vele fél napot míg felviszem, fél napot vissza, meg eltankolok tíz rongyot, és még a bevizsgálást is fizethetem.
PSN-ID:Putyesz-HUN
-
MarKoo
őstag
Ha van patkány cég, akkor az a TMX. Felküldtem az iPhone 5S-emet, mert már cserébe is egy kattogó home gombos, alul mozgó kijelzős példányt kaptam vissza. Azóta jelentkezett még néhány hiba amivel nem tudtam rendesen használni, ezért kértem a T-Mobiletól a cserét.
Visszaküldték azzal a dumával, hogy az akkufedő shield fordítva van visszarakva, illetve a készülékben ismeretlen eredetű, kör alakú kék matrica van ragasztva. Ez számukra szakszerűtlen beavatkozást jelent, és nem hajlandóak garanciában cserélni a készülékem. Felhívtam az Applet, aki a Bécsi úti szervizukbe küldött, ahol szerintük már nem garanciális a készülék. A telefonos ügyfélszolgálatuk szerint az, de nem hozzájuk tartozik, hanem a TMX-hez, mivel ők nem fogadták el a készülék garanciáját. A TMX a Telekomhoz küld, mivel:
"A készüléket a Telekomnál adta le, ezért kérjük, javítással kapcsolatos panaszát a leadás helyén jelentse be.
Szervizünk Apple készülékek esetén bevizsgálást végez, majd amennyiben hibásnak bizonyul a készülék, a gyártó által küldött készülékre cseréljük le.
Mivel a csere készüléket nem bontjuk meg (értelmetlen is lenne), panaszát nem tudjuk elfogadni.A Telekom nem foglalkozik vele, mert ők csak átvevőpont, panasszal a TMX-nél kell élni.
Van egy hibás készülékem, ami csakis hivatalos szervizben járt fődarab cserén, de belekerült egy kék matrica aminek a jelentését vagy miértjét egyik agytröszt sem tudja, illetve állítólag fordítva van az akkucsatlakozó shield rögzítve. Nem tudom elhinni, hogy ez 2015-ben ráadásul egy ilyen telefonnál eljátszható. Belebarmol egy birka banda, és a hivatalos szerviz sem hajlandó már cserélni.
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz petesejt #164 üzenetére
Én az ilyen Homár féle oldalakat a hátam közepére nem kívánom. Mondom ezt úgy, hogy már kerültem fel oda, mint a gonosz multi még gonoszabb alkalmazottja.
Természetesen a történet az én szemszögemből ott nem hangzott el, és azért az ott leírtak nem olyan egyszerűek, nem olyan fekete-fehérek, mint a "kedves" ügyfél azt elképzeli.Szóval még mindig tartom magam ahhoz, hogy keresse meg a T-t, mert a készülék náluk garanciális (ilyen is csak Apple termékkel fordulhat elő, de mindegy ), és intézze el velük. Amennyiben nem jut velük dűlőre, akkor lehet tovább menni, de NEM Homár irányba, hanem békéltető testület és társai felé.
Ja, és így még multihoz is mehetsz dolgozni.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
MarKoo
őstag
válasz Viktor0610 #165 üzenetére
Meguntam a szenvedést, meg azt hogy az Applenél is olyan tudatlan emberek dolgoznak hogy hagyjuk. Az egyik szerint garanciális a telefonom, a másik szrrit nem, a harmadik nem tudja megnézni. Ezek után kifogtam egy agyhalott csajt akivel 20 percig tök normálisan tudtam beszélni, de miután 10 percig minden felhozott érvemre a 3 szervizük címével jött és nem értette meg hogy elhajtottak, inkább békésen elköszöntem. Írtam egy kedves kis levelet a T-nek a dilettáns "szakszervizükről", kíváncsian várom mi lesz a kibúvó.
Közben ismét elkezdtem használni a telefonom és ez úton is köszönöm annak a barbárnak aki szétszedte, az apró foltokat a kijelző jobb felső sarkában.
[ Szerkesztve ]
-
Hurkafej
aktív tag
Csoda, hogy ennyi panasz után miként működhet egy cég, mikor valakinek a boltját meg bezárják vagy jól megbüntetik, mert mondjuk találnak egy 100g-os lejárt szeletelt sonkát...
Ha egyszer a jövőben úgy állok, hogy laptopot vagy telefont veszek, bizonyára utánanézek, hogy ki szervizeli az adott márkát... Lenovo kilőve. -
qltsar
addikt
válasz Hurkafej #167 üzenetére
Nekem is lenovom van, meg szerencse, hogy ertek a kisebb javitasokhoz. Amikor megvettem, tudtam, ha baja lesz, akkor nekem kell bontanom, mert a tmx szervizeli, igy is tortent, de azert ez az egesz rohej.
Az en telefonomat sem javitottak, de mar nincs turelmem vele foglalkozni, bukok rajta, de eladom igy alkatresznek, ha valaki megveszi .
-
Anitaaa
csendes tag
Én tegnap adtam be az Edigital-hoz egy Mate 7-et, a kijelző közepén volt egy nagy fehér folt és a BT headset-ek akadtak vele, azt mondták ha 3 hét után nem kapok értesítőt hogy kész, nyugodtan csörögjek rá a szervízre. Akármennyi rosszat hallottam a Telemaxról kénytelen voltam leadni, kijelzőt nem tudok cserélni.
Majd ha visszakapom írok mi lett vele.[ Szerkesztve ]
-
Anitaaa
csendes tag
Ó de rendesek, azért reménykedek benne, hogy másfél hónapon belül visszakapom.
[ Szerkesztve ]
-
Anitaaa
csendes tag
válasz H.Istvan25 #173 üzenetére
Ja köszi az lesz, hét közepe,vége körül ránézek, hátha addigra megkapják. Az az 1 nap nagyon király
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Holnap bevinném hozzájuk én is a Huawei P8-am, mert fekete képernyőn van egy lila folt, ami azért idegesít. Kell számla, garpapírt vinni vagy sorozatszámból is tudják,hogy garis-e vagy nem?
Szerintetek, ha megemlítem, hogy esetleg nem esne rosszul, ha akkor már más színű elő/hátlapot kapna a telefon, akkor esélyes lennék?
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
MarKoo
őstag
Ez a szerviz semmi másra nem való, csupán arra hogy a komplett ott goldozó gárdával együtt felgyújtsák. iPhone 5S másodjára felküldve hozzájuk érintő hibával és állandó fagyással, és visszajött azzal hogy nem tapasztalható a hibajelenség. Annak aki ezt lemerte írni csoda ujjai lehetnek, amiket egyenként törnék el ha találkozhatnék vele - érdekes módon már 30 perc használat után megint szarakodott a kijelző, de biztos ez csak nálam jelentkezik.
Gondoltam felhívom az iCentre szervizt, ahol szerintük már nem garanciális a készülék. Apple telefonos ügyfélszolgálat szerint még van rá 2 és fél hónap de nem számít. A telefon másfél hónapja úton, de ezek után vigyem inkább az Almáriumba, hátha ott garanciális és cserélik. Olyan levelet írok a fogyasztóvédelemnek, hogy remélem mindegyik szar sufniszervizt megsuhintják. Kinek van erre ideje, meg idegrendszere?
Mondjuk mit várok 2 olyan hivatalos!!! Apple szerviztol, aki megvonja a garanciát egy készülékről a benne található kék matrica miatt, amiről kiderült hogy refurbished készüléket jelent. Igaz ehhez a titkos információhoz szintén kellett másfél hónap. Vicc...
[ Szerkesztve ]
-
MarKoo
őstag
válasz Don Atosz #182 üzenetére
Ez már ne az én dolgom legyen hogy hogyan tesztelik. Valószínű nem unalomból küldö, fel, de most ha lesz egy kis időm videóra veszem nekik a hibajelenséget, meg ha kell megírom helyettük a szakvéleményt is. Régen boldog boldogtalannak cserélték a telefont, most meg ez a szarrágás megy, ahány emberrel beszélek annyi verziót mondanak.
-
Angalet
újonc
Ne izgulj hiába minden...
Ezek a sz@rházi anyaszomorító "MAGYAR" emberek akik ott dolgoznak harmadjára sem cserélték ki a szar laptopomat pedig bírósággal fogyasztóvédelemmel is megfenyegettem őket.
Undorító, hogy ilyen létezik Magyarországon, ezt a szervízt a gyártóknak kellene becsukniuk, de nagyon nem foglalkoznak vele.Leveleztem levono Magyarországi képviseletével is,de hiába ők is lekakilják, azt mondták a szervíz szerint minden tökéletes, az ő 11,5 másodperces teljes analízisű tesztjükön a laptop nem működött hibásan.
Csak nálam jelentkezik a hiba állandóan, ja 10 újratelepítés (különböző Windows-al)után mit mondanak: telepítsem újra.....
hát a jó édes....at (ezeket este műszak után meg kellene várni vascsövekkel, kiváncsi vok hogyan vélekednének a mi hibás készülékeinkről) -
Anitaaa
csendes tag
Tegnap visszakaptam a mate 7-et, cseréltek rajta kijelzőt, mikrofont, hangszórót, hátlapot, akksit, az tény h 3 hétig volt ott, de legalább jó lett
-
V.Stryker
nagyúr
Hol adtad le?
Én a P8-am bevittem hétfőn, mert a kijelzőn fekete háttérnél volt egy lila folt. Szerda reggel meg már vissza is kaptam. Elég sok mindent kicseréltek: Előlap akkuval Champagne +Touch Panel+Receiver+Speaker+Battery
Mondjuk nekem volt lehetőségem bevinni a budaörsi centrumba. Teljesen korrektek voltak. Csere telefont itt sem adtak.
Viszont a kollégám az övét pénteken adta le a a Teréz körúti átvevőhelyen és egy zsír új Huawei cseretelefont kapott addig, amíg megjön.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
TomiFiu
tag
Hát durva amit írtok. Nekem eddig annyi negatív tapasztalatom volt, hogy láttam az oldalukon a készülék állapotát és amikor az láttam, hogy a készülék javítva és elhagyta a szerviz központot akkor nem jött az SMS és nem is hívtak. Budaörsön adtam le. Fogtam magam és bementem, hogy akkor jöttem a készülékért és kommentár nélkül adta is. Azért megjegyeztem, hogy értesítést nem kaptam, csak feltételeztem, hogy már átvehetem, a fentiek alapján.
Ez az asszony ZTE Blade 2-jével volt. (érintőpanel csere, szoftverfrissítés)Most az LG Spirit 4G LTE-m van náluk. 5 nap szervizt mondtak most is. Ma szintén azt látom, hogy javítva és szerviz központot elhagyta. Eddig szintén semmi jelzés. Délután mindenképp megyek érte.
-
dugo_
veterán
A futárrendelést próbáltátok már? Az rendesen működik?
Én tegnap leadtam egy Lenovo notebookra egy jövőheti átvételi kérelmet, írja a online felület, hogy majd felveszik velem a kapcsolatot a pontosítás miatt, de még egy automata visszaigazoló email se jött.
-
TomiFiu
tag
Nos átvettem a telót, annak ellenére hogy nem szoltak hogy mehetek érte. A hiba továbbra is fenn áll. A GPS nagyon gyenge jelet fog,ha egyáltalán fog. Volt hátlap csere, ami sz antennát tartalmazza. De nem lett jó. UA.
Szóval most megint beviszem. -
johnsyna
újonc
Sziasztok! Érdeklődnék, van-e valakinek tapasztalata, hogy a tmx mennyiért cserél ki teljes lcd kijelzőt és digitizert 8" lenovo tabletben? Attól tartok bármelyik pcszervíz ugyanannyiért, sőt még olcsóbban megoldja a problémát.Tapasztalat valakinek? Vagy tipp hol vesznek be tabletet alkatrésznek? Üdv.
-
BloodyWayZ
csendes újonc
Kedves topicozók!
Végigolvastam a kommenteket és ugyan bármennyire nem fű hozzá a fogam, kénytelen leszek elküldeni szervizbe a tabletem, ugyanis meghibásodott rajta a jack aljzat pár hete.
Van valami jó tanácsotok a szervizeléssel kapcsolatban, hogy mire készüljek, milyen előkészületeket tegyek?
Válaszotokat előre is köszönöm!
-
Landsmann
addikt
válasz BloodyWayZ #193 üzenetére
Fotózd körbe, nyomtasd ki, majd leadáskor az átvevővel igazoltasd, hogy abban az állapotban adtad át. (nincs karc, törés, repedés a készüléken)
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Matada2.3
veterán
Sziasztok,
Egy alig látható mégis messzemenőkig irritáló folt jelent meg a Huawei G8-am képernyőjén (valamilyen légbuborék vagy lakk/réteghiba) T-s történet, szerintetek hol adjam le, hogy mihamarabb viszont lássam épségben? Képek készítése mellett csináljak még vele valamit?
Finn the human
-
Matada2.3
veterán
válasz H.Istvan25 #196 üzenetére
A tréhez nem is vinném, hanem a smartshop-ba. A telemax nagyon messze van :/
[ Szerkesztve ]
Finn the human
-
apaszka
veterán
Sziasztok!
Asszony telóját (NOTE3) elvitte a futár!
Azt mondták előtte 3 nap ,és hozzák vissza!Szóval elsején vitték el,és még semmi!
Ma hívtak a szervizből ,de első kicsörgés után lerakták! Vissza hívni ugye nem lehet,mert csak bemondja az automata,hogy nincs telefonos ügyfélszolgálat.Szeretném ellenőrizni,a javítást de a munkalapon nincs szám!
Ilyenkor mi van?
Telefonszám sincs...https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html