Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shad0w

    senior tag

    válasz SSJPeter #2859 üzenetére

    Hát, az iPon-ban is emberek dolgoznak, ha kapnak egy ilyen aranyos e-mailt, akkor lehet hogy a te dobozodat inkább a kupac aljára teszik. (persze erről fogalmam sincs, és eszem ágában sincs meggyanúsítani senkit az iPon dolgozói közül. Az én garanciális ügyeimet mindig maximális korrektséggel és a jogszabályok teljes körű betartásával intézték).

    Viszont az sztm is elég szerencsétlen dolog, hogy az e-mailben azt írták, hogy "maximum 15 munkanapon" belül lezajlik a garanciáztatás. Ezt vagy át kellene fogalmazni, vagy ha előre látható, hogy már nem tartható a határidő akkor a vevőt megkeresni e-mailben és tájékoztatni, akkor talán elkerülhetőek lehetnének az ilyen hangvételű üzenetek. És természetesen ettől a ponttól érdemes csak megemlíteni a további jogi lépéseket, nem pedig előre fenyegetőzni, az ilyen embereket sehol nem szeretik.

    Azzal nem árt tisztában lenni, hogy ugyan ez a 140 ezer forint egyeseknek két havi fizetését jelenti, a boltnak mégis csupán ~10000 forint bevételt. (10%-os haszonkulccsal számolva a nettó árral)

Új hozzászólás Aktív témák