Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Leslie33

    csendes tag

    Most én is szenvedek velük egy ideje. Májusban volt egy éve, hogy vettem tőlük egy gamer széket. Gembird Scorpiont. Még tavaly novemberben tönkre ment a gázrugója. Másfél hónap huzavona után küldtek egy másikat, de akkor már a fogyasztóvédelmet is emlegettem. Most május végén azt vettem észre, hogy az új gázrugó, szétrepesztette a csillagot és szabályosan átcsúszott rajta, leért a földre az alja. Bejelentettem nekik, majd egy hétre rá újra írtam nekik, hogy válaszoljanak végre. Ekkor az a válasz érkezett, hogy küldjem fel nekik a hibás alkatrészt és 4-5 napon belül válaszolnak, hogy mi a teendő. Futárral, saját költségemen felküldtem nekik egy héten belül. Azóta is várom, hogy jelentkezzenek. Egy hete újra rájuk írtam, hogy nem kaptam még választ, de semmi reakció. Telefont nem veszik fel. Tud valaki egy használható telefonszámot hozzájuk? Köszönöm!

    Az igazság odaát van...

Új hozzászólás Aktív témák