- TCL LCD és LED TV-k
- Mini-ITX
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Ülésezik a hardveregylet
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Gaming notebook topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abel-0101
aktív tag
Sziasztok
2hónapja bekötötték IPTVT (telekom), és a szerelő beállította, hogy tudjam írányitani a set top boxot a Samsung TV kapcsolómmal, de most valamiért nemtudom már irányítani, szerintem valamilyen kód kellene amivel tudom a set top boxot a samsung kapcsolómmal párosítani.
A válaszokat előre is köszönöm -
Abel-0101
aktív tag
Elemcsere megvolt, müködik egyébként a tv kapcsoló, de valamiért a boxot nem tudom irányítani, valami kóddal kellene szerintem, már probáltam a resetet boxal, ujrapárosítást, már el vagyok veszve ez ügyben, 1hónap alatt mindent végig probáltam, kódot nem találtam, csak a box kapcsoló-TV párositást://
-
Abel-0101
aktív tag
Ez (stb) nem smartbox, de a lényeg, hogy igen van ez a 992-(márka kód) funkció, de ezzel a box kapcsolójával tudom írányitani a Tv egy kis részét, viszont nekem ennek az ellenkezője kellene, TV kapcsolóval írányitani a set top boxot.(1414/1422, senki se tudott segiteni, hétfőn megpróbálom felhívni a samsung márkaszervizt).
-
Abel-0101
aktív tag
Amit egy hónap alatt megtudtam, az annyi hogy az stb kapcsolóval össze lehet párositani a TV-vel, Piros-Kék gomb 992-2448 al, utána lehet írányitani a tvt a box kapcsolóval is, igen van univerzális(okos) távíranyitó amivel beállitásba be lehet állitani(forrás-univerzális távírányitó...), de a szerelő a samsung távirányitót párosította a boxhoz, nem tudom hogy, lehet valami kóddal, amiatt is akarom majd felhívni valamilyen samsung szervízt, akik tudnak mester kódokat.(azt hittem valaki tudja itt), a samsungos topikba megfogom kérdezni koszonom az informaciot
-
Abel-0101
aktív tag
Hátha tudtam volna, hogy a szoftverfrissités kiszed ilyen funkciókat nem is frissitettem volna a szoftvert...
Ez a Tizen szoftver valami siralmasan rossz...
Bánom hogy samsungot vettem, sony bravia ég és föld...
A másik idegesítő dolog az hogy a samsung appsba, nincs semmi alkalmazás szinte...
Az alapok megvannak és ennyi[ Szerkesztve ]
-
Abel-0101
aktív tag
válasz szabogabor10 #128493 üzenetére
Hát épp ezaz... android rendszerű tv mérdföldekkel jobb (sajnos), tizen=lassú, lekorlátozott, tul hypeolt rendszer..
-
Abel-0101
aktív tag
"Köszönöm szépen. Jelenleg nem rendelkezünk arra vonatkozó hivatalos információval, hogy a jelenlegi szoftververzió megszünetette a beltéri egységek vezérlését, illetve hogy probléma lenne a frissítéssel. " Samsung munkatársak válasza, arra hogy szoftverfrissités miatt törlödött volna a funkció
-
Abel-0101
aktív tag
válasz Cranberries #128504 üzenetére
Beltérihez esetleg nem párosította?
-
Abel-0101
aktív tag
semmi... a szakik se tudnak semmit.. ez egy vicc de télleg.. hdmi vel lesz a gond +1
-
Abel-0101
aktív tag
válasz #46824192 #128577 üzenetére
egyes helyeken a telekom otthoni net vicc de télleg.. 500as netnél megad 60mbitet 3mbit feltöltéssel...
A szakikról ne is beszéljünk, tűzőgéppel a fal közepére felnyomják a kábelt... én (mint villanyszerelő) sírva néztem, hogy ezt nekem mind lekell szedni és csatornázni, de amikor megemlítettem, persze ezt csak ő csinálhatja meg, neki van szekképzése róla..
Biztosan minden szolgáltatónál vannak problémák, de hogy ennyi legyen..
-
Abel-0101
aktív tag
válasz kakuk.tamas #128583 üzenetére
Megnézem egy 60éves ürge hol fog szórakozni a csatornával, átfurta a bejárati ajtó felett a 2mmes 6os lyukat aztán had szóljon a fűzőgép, ha már 10ezret fizetek ne nekem kelljen már vennem csatornát, azon kivül hogy van itthon 50méter csatorna, nem jelzett senki hogy előre fúrjam fel a csatornát, azért fizetem a szakit hogy oldja meg, azért fizeti a telekom.. nem azért hogy összemokólja, már nem azért. Ha én elmegyek villanytszerelni, ott sem fogadnak semmivel, se csatornával, se véséssel, se ávk-kkal...
nem is értem. -
Abel-0101
aktív tag
válasz frovery #128586 üzenetére
Addig korrekt, hogy maszeknál(pl nálam), mi vesszük meg az eszközöket, kábeleket, egy laikus ember honnan tudná..-teljesen jogos.
De viszont, én elvárnám, hogy a telekom alvállalkozói, végezzenek olyan munkát, ami meg is éri az árukat.. Mókolni bárki tud.. -kicsit erős bevallom, DE:Hozzám nem is telekomosok jöttek, hanem egy budapesti cég, aki szerződésben van a telekommal, tőlűk végképp elvárnám (60éves ürge már csak ráaadás, kicsit több kreatívitása kéne, hogy legyen egy tapasztalt szerelő veteránnak.)
2órát itt volt, annyi ideig csinálta a kábel behúzást..
(Lehet csak szakmai ártalom, de negatívan csalódtam)(koszos munkásbakacs, kábel blankolás utáni szemét, jóvanazúgy felfogás.->Ezek márcsak apró mulasztások, de ha mi ilyet hagynánk magunk után, nem fizetnének ki.
-De legyen pozítivum is, a Tv kapcsolóját, összepárosította a boxal, amit senki ember fia nem tud rajta kivül, pedig már 1hónapja keresem a megoldást...(érdekes samsung mesterkódokat tud, de kábelt elvezetni nem) .D
(Valamelyik héten kijöttek a telekom szerelők, ők tök korrektek, rendesek voltak, lehet csak a külcégesek ilyenek).Köszönöm
-
Abel-0101
aktív tag
válasz kakuk.tamas #128589 üzenetére
Semmi probléma, mindennel így van, vannak normális rendőrök, és vannak a fülbemászó .....
Kicsit felfújtam, pedig már 2hónapja volt, csak ez télleg felpumpált..A tv kapcsolóról ne is beszéljünk... Nem lehet vele már írányitani a boxot..
Nálam se hagytak, vagy becsatornázom alúl, és elég lesz, vagy elvezetem fent, megtóldva...
Ilyenkkel kell szórakozni amiután hazaértem 1hónap után..DSzerkeztve:Aki esetleg megtudott valamit, hogyan lehetne összekapcsolni a tv kapcsolót a boxal annak küldök egy tálca sört.(Cisco beltéri samsung tv kapcsoló)
[ Szerkesztve ]
-
Abel-0101
aktív tag
Felteszem korábbi kérdésemet, hátha valaki megtudott valamit, a TV kapcsolóval ti sem tudjátok írányitani a beltéri egységet? (cisco box)
1.5hónapja, hogy kiesett ez a funkció kb) -
Abel-0101
aktív tag
válasz lacentos #128661 üzenetére
ijajj... Ez az ingyen net/hívás... Még magenta1-ben is rohadt drága a csomag/iptv... nemhogy kedvezmény nélkül.. Egyszerűen siralmas, de télleg...
Ez a tv kapcsolós dolog... utolsó csepp volt a pohárba.. 1Hónapja nem is használom az iptvt... 2kapcsolóval, 200ks tv-vel +vadiúj boxal, biztos nem fogom 2távírányitóval használni a Tvt...Hazaérek... gondolom benyomom a boxot nézni valamit, de a box másik távja nem tudni hol van mert eltünt... Télleg egetrengető dolog ez, hogy 21.században itt járunk, hogy se a telekomosok (1414/1422)se a samung ügyfélszolgálat, se a márkaszervíz, se fórumon, szerelő sem azt a retkes kódot, amivel lehetne párosítani, csak az az egy szerelő tudta, aki vezetékezni se tud,... -
-
Abel-0101
aktív tag
Biztos van a Telekomnál is rosszabb, semmi kétség..
De az, hogy valamikor egy 15mb-os videót szeretnék letölteni. és 5percig szedi...
Télleg nem értem, miért nem tudják teljesíteni azokat a számokat amiket megvesz az ember, bevallom.. Néha néha télleg megvan a letöltés/feltöltés is, de viszont az látható, hogy délután/estefele sokkal lassabb, az viszont amiatt van, mert jelentősen több a fogyasztó..
Most a héten szilva nagyságú jégeső esett, mondanom sem kell hogy nem volt internet -
Abel-0101
aktív tag
válasz Roland-87 #128677 üzenetére
15mb ra gondoltam egy (Sample)
50GBos 4K HDR filmnek ha neki kezdenék kb jövő nyárra végezne, lett szólva évek során nem egyszer...
Mivel telekom vidanettol veszi a halózatot nem is kell csodálkozni, utólag tudtam meg...
(Vidanetről lett váltva telekomra, hát felesleges...)
1gipszkarton fal van a router közöttem, ajtó nyitva a jelet fogja 5/5csikon, itt szerverhiba/rendszerhiba lehet semmimás, az, hogy 500KB a letöltés az már télleg mindennek az alja.A jégeső nem volt pontos,(+nagyobb vihar, szélben.)
Nem tudom a házon kívüli vezetékezés milyen állapotban van, de hogy a szakik miért nem azt nézik... És miért az alap dolgokat mondják huzzam ki 230bol, reseteljem...(Reseteltem a modemet, és konkrétan nem enged be a wifi host oldalára, (a gyári adatokkal, se a megváltoztatottal), nem tudom "itt" mit csinálnak de hogy nagyon nem értenek a szakmájukhoz/nem érdeklik őket az biztos.(Lehet{biztos} máshol normális szerelők, telekomosok vannak)
Kiállítják a havi nagy számlákat fizesd be... Ennyi érdekli őket.
Mindenesetre utóbbi 2hétben jó az internet (kábelesen), a Wifi az telefonról szar...
-
Abel-0101
aktív tag
válasz snyper990 #128680 üzenetére
Termétesen tényleg sok dologtól függ, hogy eljusson az a szám, amit ki írnak.
Mint írtam feljebb, új modem, új box, kábeleket megnézték, nincsen gond.
Szerintem nem a házban levő kábelézéssel van gond, hanem a házon kivüliekkel, de azt le se....ják.
Engem a tv kapcsoló-box páros jobban felhúz, mint az internet...D -
Abel-0101
aktív tag
válasz kerekes.pter #128704 üzenetére
2.4ghz?
Az érdekes, én ilyet 5ghz nél tapasztaltam, de akkor amiatt mert nem támogatta az eszköz az 5ghzt.
Probálj egy resetet, húzd ki 230ból várj 5percet aztán vissza. -
Abel-0101
aktív tag
válasz kerekes.pter #128710 üzenetére
Azért ennél tágabb a dolog, mióta van ez a hiba? Új az eszköz? Probáltad m,ár az 5ghz-es hálozatot, úgy jó-e, kábelesen fogja a jelet?- ha igen, és semelyik fogyasztó eszköz nem érzékeli, benne van, hogy a routernek a Wifi-jével van gond.
-
Abel-0101
aktív tag
Ha van itt egy Telekomos szerelő kérem írjon ide/pm be, fizetek is a segítségéért.
-
Abel-0101
aktív tag
válasz kopa1 #128732 üzenetére
Ennyire hülyének ne nézz kérlek, 1.5hónap kutakodás után, van ilyen lehetőség az 1000%....
Hát a samsung basic távírányitójával írányitottam 1hónapig az IPTV-t.
Biztos kell lenni mesterkódnak, szervizek is említették, és a telekom is.Az univerzális kapcsolót hanyagoljuk, az A59kapcsoló/B58as kapcsoló "kicsit"sem hasonlít az univerzálishoz. esetleg a sony kapcsolója.
De szerintem elengedem, amiatt küszködök ennyit érte, mert nem 2hónapra fizettem elő, hanem hosszútávra, és hosszútávon marha jó lenne ha csak 1kapcsoló kellene.Az is meglehet hogy nincs semmiféle kód, hanem a szaki a belső rendszeren (Adatbazisba) csinált valamit, mikor párosította kezébe volt a telefon, és írt be adatokat.
Csak nem foglalkoztatott különösebben, mert akkor még nem tudtam hogy ezt 1az 100000hoz tudja valaki,..[ Szerkesztve ]
-
Abel-0101
aktív tag
válasz kopa1 #128738 üzenetére
A samsung sok dologban +os volt, pl S5-S6ban elérhető volt a beépített infrajel, amikkel ki lehetett nyomni (Wifitől függetlenül) mindent ami infrával ment.
Ugyan így itt is, valószinű egy LG tv-n nem lehetett volna azt megcsinálni amit a kolega csinált 2 hónappal ezelött.Illetve írtad hogy váltsak telekomTV-re, biztosan tudod, hogy az IPTV-vel megkapod a TelekomTV-t is csak abban a csomagban, amivel van az otthoni szolgáltatás.
De már írtam Samsung topikba is, hogy siralmasak a Samsung Tizen rendszerei, mert a samsung appsba, alig van alkalmazás, az alapokon kivül, így a TelekoMTV sem elérhető, és nem is tervezi a telekom TV-re is kompatibilizálni az appot.
Nem tudom, hogy most a Telekom smartboxra gondolsz, vagy Telekomon kivüli android boxra.(Utóbbit ultimátumnak hiszem), Ha már fizetem a 160Csatornát, nem fogok külön boxot venni)Csak szimplán nem értem a helyzetet... Minek venni univerzális távírányitót, minek venni külön boxokat, nem hiszem el, hogy 21.században a milliárdos cégek nem tudnak egy okos távírányitót adni a 200Ks TV-hez, vagy az eredeti kapcsolóba megcsinálni a kód emulálást...
(értem, hogy az egész arra megy ki, hogy vagy használsz 5kapcsolót, minden egyes eszközhöz, vagy veszel 15ezerért egy u. kapcsolót. -
Abel-0101
aktív tag
válasz #46824192 #128743 üzenetére
Nem kell off ba írni, elvégre ez 10/10 a telekom otthoni hálózatról szól, értem hogy lehet venni/váltani android boxot, de ez milyen mentalitás, ha valami nem úgy müködik mint előtte vegyünk újat/mást, Samsung márkaszervíz azt mondta az utóbbi szoftverfrissitésekben nem szedtek ki semmilyen távvezérlő funkciót.
Szerintem eléggé átráktuk a dolgot.
Köszönöm a segítséget!
A Távírányító problémát részemről lezártam. -
Abel-0101
aktív tag
Következő a problémám: Resetelve lett a modem, de nem jó a modem kezelőoldalán levő név/jelszó.(azzal probálkozok ami modemen van)
1414et/1422őt hagyjuk, szokás szerint nem tudnak segíteni.
Mit lehet ilyenkor tenni?
Mivel jelenleg csak 5Ghz van, elég nagy probléma,. így nélkülizni sem lehet ezt a dolgot.
A wifi müködik, kábelesen is.
(Probáltam belépni, telefonon wifin, gépen kábelesen, ugyan úgy nem jó).szerkesztve: A probléma megoldódott, Chrome/Google nem, de EDGE-en beengedett.
[ Szerkesztve ]
-
Abel-0101
aktív tag
-
Abel-0101
aktív tag
válasz #46824192 #128833 üzenetére
"sajnos" ez teljesen így van, én nem tudom kit ültetnek a gép elé, de hogy elég kezdők-nek/laikusnak tűnnek az biztos...
Chatet egyszer használtam, akkor is a vanda bot leszívott, hívásba meg állandóan kapcsolgatnak egyik helyről másikra... de senki nem tud semmit..
Hamarabb oldom meg én a dolgot mint amire a szakik kijönnek, (akik azóta is jönnek)..
Mindenhol vannak gondok/hibák, de hogy ennyi...
Reméljük jövőben jobb lesz a helyzet -
Abel-0101
aktív tag
válasz Lacielvtárs #128859 üzenetére
'Sajnos" nem a telekommal van a gond, így nem nagyon fognak tudni kezdeni semmit, szintén voltak személyes tapasztaltok az hbo-val, nem engedett be, volt olyan amikor regisztrálni se lehetett.. letőlteni sem, sajnos az HBO=a telekom műsörújság szintjén van. Esetleg play storeban írhatsz nekik, hogy ez a probléma, szokták olvasni, válaszolnak is. Vagy az hbo supportnak is írhatsz.
-
-
Abel-0101
aktív tag
válasz Lacielvtárs #128863 üzenetére
Attól függ minél.
Nálam pl az stbnek sokkal butítótabb a minősége mint a TV-nek.-Azt az időt várom amikor már 480/720/1080P helyett akár fel lehetne menni 2160Pbe, 4Kba...
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.