Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mexildos

    aktív tag

    Sziasztok!

    Lenne egy olyan kérdésem a T-home-os routerrel, hogy kicsit kezdek tele lenni vele. Mostanában mivel vettem egy új mobil készüléket a wifi-t használva folyamatosan behal a net. Az IPTV, vezetékes net egyaránt aztán a wifi is.
    A T-Home-os router neve Speedport W 721V.

    Ha nincs wifi kapcsolva akkor pár napig fagyás mentesen megy. Most is ezt a routert osztogatják a T-home-nál router cserével?

    Csak azért, mert lehet vennék egy normális routert ha azzal megy a T-home IPTV-je gond nélkül. Van ilyen router ami profi és nem hal be ha wifi-znek rajta vagy megy a torrent?
    Azért kérdem mert ugye lehet az IPTV miatt nem jó minden router?

    Választ előre is köszönöm!

  • Mexildos

    aktív tag

    Hi! Valaki tud valamit a #34841 hozzászóláshoz mondani? Sokat segítenétek!

    IPTV-hez bármelyik router jó vagy csak a szolgáltatós?

  • Mexildos

    aktív tag

    Sziasztok!

    Nekem egy Speedport W 724V központi modemem van DSL-hez és IPTV-hez. Már egy fél éve gyakran előfordul, hogy beütök a böngészőbe egy URL címet és úgy tesz mintha nem lenne net és nem jelenik meg semmi sem. Várni kell 1-2 percet és bejön a keresett URL cím. Közben látom, hogy a háttérben megy a letöltés (nem max sebességgel, nem emiatt van a baj) az IPTV zavartalan.

    Sokszor akkor tapasztalom ezt mikor egy darabig inaktív vagyok böngészésben, de előfordult már, hogy új lapra ugorva az történik mintha nem lenne net. De a háttér folyamatok nem szakadnak meg. Letöltések mennek, chat ablakok mennek tovább. Maga a router IP-je sem érhető el akkor.

    Ez mitől lehet? Böngésző vagy modem? Más számítógépekkel is hasonló a szitu. Tapasztalt valaki valami hasonlót?

  • Mexildos

    aktív tag

    Illetve egy másik kérdésem is lenne. A múlt héten telefonáltak a T-től hogy a környéken fejlesztettek és most már elérhető a 30/5 mellett az 50/5-ös DSL sebesség is. Ezek szerint még fejlesztenek VDSL-t vagy csak simán engedélyezték a nagyobb letöltési sebességet a központban? A 11-kerület-ben lakom.

    Azért csodálkozom, mert azt hittem inkább kezdik lecserélni a rezet optikára mindenhol.

  • Mexildos

    aktív tag

    válasz DJ. Ru$y #83760 üzenetére

    Ez biztos? Nekem a hölgy a telefonban azt mondta hogy 50/5-ös lesz. De lehet, hogy nem ért hozzá. a Telekom oldalán ez külön mondjuk nincs feltüntetve. Akkor ha jól értem, akkor nálunk is VDSL2 van ami 50/15-öt enged?

  • Mexildos

    aktív tag

    Kedves fórumozók!

    Segítséget szeretnék kérni tőletek. 2019. november 7-én újabb 2 év hűséget hosszabbítottam anyukámnak a csomagra az ő jelenlétében. Ezt személyesen egy T-Pontban tettük meg.

    Az ügyintéző hölgy azt ki is hangsúlyozta, hogy minden!!! ugyanúgy megy tovább ahogy eddig, csak hűségidővel együtt.
    Sajnos nem így lett. Idáig PSTN alapú volt a vezetékes telefon de átállították digitálisra. Ezt előzetesen nem jelezték és szó sem volt erről, hogy változni a fog csomag.
    Ugyanakkor én ebbe semmiképpen sem szerettem volna beleegyezni több okból is.

    1, A PSTN telefonrenszer üzembiztosabb, lehet, hogy régi de amíg rézkábel van az oszlopon addig használata megoldható és áramszünet esetén is használható. A vezetékes telefont anyukám használja és mivel volt már példa, hogy áramszünet idején lett rosszul ezért ez szempont. Mobilt nem tudja kezelni és nincs segítség kérés lehetőség.
    2, Szüleim házban élnek, ahol több telefonkészülék van, de a kábelek nem RJ szabványúak, hanem még régi két eresek. Erre most nekik jelenleg nincs keret, hogy fal marás és gyengeáramú kábeleket helyezzenek a falba majd switch meg POE switch meg szünetmentes miegymás. Természetesen ha a Telekom fizeti, részükről rendben van. :D A lakásban 5 készülék található.

    Mai nap próbáltam jelezni ezt panaszként, de mondták, hogy 30 nap múlva írásban válaszolnak. Ez sajnos nem megoldás, mert majd megírják, hogy Társaságunk eltökélt az új technológiák iránt...... rizsát.

    Milyen lehetőségek vannak arra, hogy a Telekom az ügyfél jóhiszeműségével visszaélve nem tájékoztatott erről minket és a PSTN vezetékes telefont visszakapjuk?
    Nagyon nagy szükség lenne a segítségetekre mert ez most nem ilyen akadékoskodás etc....

    Köszönöm előre is.

  • Mexildos

    aktív tag

    Kedves Fórumozók!

    Köszönöm szépen a sok választ a PSTN telefonnal kapcsolatban. Így már, hogy ennyi mindent írtatok a VOIP-ról kicsit egyértelműbb.

    Próbálok sorjában válaszolni:

    DJ. Ru$y: A HGW-t nem most vitték ki. Már vagy lassan 10 éve kint van. VDSL vagy ADSL terület lehet mivel ma már a leglassabbnak számító díjcsomagba van sorolva az előfizetés. (A letöltés maximum 10MB/s a feltöltés viszont olyan 1.25MB, a vége byte) Net és IPTV szolgáltatás stabil. Rézkábel van az utcán és optikai cserének Telekom részről nyoma sincs a kerületben.

    lszlogal: Sajnos más rokonnál és ismerősnél a VOIP-ra átkapcsolat digitális telefon minőségével nem voltam elégedett. Sok helyen panaszkodtak a véletlenszerű vonalszétkapcsolásra, hangminőségre, régebbi riasztók megzavarodnak tőle. Illetve személyes próbák során én is éreztem a hangban torzulást. Ilyennek nem szabadna bekövetkeznie. A Magyar Telekom a weboldalán egyébként részint elismeri, hogy ezek előfordulhatnak a szolgáltatásban. A Diginél pedig egyszer csak süket lesz a telefon mert egy frissítés rosszul fut le, remélem ez a T-nél nem történhet meg. Ezt visszalépésnek érzem a PSTN-hez képest.
    Természetesen megértem, hogy le fogják szerelni a régi központokat mert azt nekik kell fenntartani és az áramot biztosítani amit nyilván próbálnak a fogyasztóra áttenni (vegyél te szünetmentest, tápold te a telefont a HGW-ből, persze lehet erre azt mondani, hogy apró wattok, de akkor legyen olcsóbb a havidíj is) de egy idősebb telefonostól annyit hallottam megjegyzésben, hogy az egy lecsiszolt technológia volt, kifejlesztve beszéd alapra és működött. Ma mindent IP alapokra helyeznek és próbálnak bezsúfolni a netre. Szerinte így a nagy testvérnek is jobb.
    (Ez utóbbi csak kitérő volt, ebben nem akarok belemenni)

    Mosquito34:Nem kaptak a szüleim levelet, azért mentünk be a T-pontba mert szerettünk volna a csomagra hűséget kötni, mert a telefonon keresett Telekomos operátor azt mondta, hogy így kapnak a szüleim kedvezményt, máskülönben emelkedik a díj. Tehát a telefon átváltásáról nem volt szó, illetve az ASZF-ben sem olvasható semmi, hogy kivezetik ezt a terméket. Ha csak telefonszolgáltatást szeretnék a T-nél akkor analog telefont kötnek, mivel a VOIP-ot csak HGW-vel együtt tudják biztosítani, azt pedig TV vagy NET előfizetéssel adnak. Ezt az oldalukon le is írják.

    villamos: Igen, próbáltam anyukának a mama mobilt, de semmi érzéke nincs hozzá. Sajnos ez van, én elfogadtam. Nem megy, nem erőltetem. Szellemileg nem rokkant, de valahogy képtelen jól kezelni, elfelejt tölteni etc...

    dchard: Sajnos én is kezdem azt érezni, hogy vissza nem adják, de holnap még teszek egy próbát az üzletben a szüleimmel. Ma annyit mondtak személyesen, hogy annál lehet csak módosítani akivel hosszabbítottuk a csomagot. Ma nem dolgozott. De ezt már kamunak érzem. Ugyanakkor bánt az, hogy kihasználták a jóhiszeműségünket és megbíztunk az ügyintéző szavában aki kijelentette, hogy semmi sem fog változni. Ez etikátlan magatartás. Az NMHH is leírja az oldalán a digitális telefon átállással kapcsolatban hogy tájékoztatni kell az ügyfelet pro és kontra a várható változásról és ezt fel kell ajánlania neki. Szóval nekem ez nem egyértelmű.
    Vezetéknélküli telefon nem fog ezek szerint működni?
    Azért a hibalehetőség nagyobb, mert most már net probléma + áramszünet is kiesést fog okozni, de a 3 évenkénti akku csere az én költségem lesz.

    Még egy kérdés, a VOIP alapu rendszerhez ezekszerint otthoni telefonközpontot sem lehet illeszteni? Akár azt is meg tudnám csinálni, hogy a HGW-ből a telefon 1-es aljzaton kijövő kábelt buta switchel osztom le abba az irányba ahova szeretném, ha később ez aktuálissá válna?

    Köszönöm mindenkinek a segítségét, holnap minden kiderül.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák