- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pacee87
aktív tag
Sziasztok!
Szeretném megosztani veletek a T-Online-ról szerzett keserű tapasztalataimat: (bocsi, kicsit hosszú, ezt küldtem el több médiának is...)
E cikk apropóját a Magyar Telekom adta, történt ugyanis, még 2008 januárjában, hogy a nevezett szolgáltatónál az addigi 1Mbit/sec sebességű internet csomagunkat 4Mbit/sec sebességűre bővítettük. Akkoriban egyértelműen feltűnt a letöltések gyorsulása, s mivel viszonyítási alapunk sem volt, abban a hiszemben voltunk, hogy minden rendben van. 2009 márciusában aztán a T-Online telefonos megkeresésére tovább bővítettük a sávszélességet, amely így már 8Mbit/sec volt, legalábbis papíron, illetve a számlán…
Május végén, június elején, amikor vége lett a szorgalmi időszaknak az egyetemen és több időt töltöttem otthon, egyből feltűnt, hogy valami nem stimmel. A soproni lakóhelyemen is ugyanekkora sávszélességű internetet használtam, de az valahogy sokkal gyorsabb volt, igaz, azt más szolgáltató nyújtotta... Ekkor azon nyomban felléptem a www.speedtest.net internetes oldalra, melyen ellenőrizni lehet az internetkapcsolat sebességét. Ez mindösszesen 2Mbit/sec sebességet mért, így ezzel a lendülettel telefonáltam is a T-online ügyfélszolgálatára. Ők elvégeztettek velem néhány beállításbeli módosítást a számítógépen, majd saját mérést végeztek, mely szintén igazolta, hogy mindösszesen 2Mbit/sec a tényleges letöltési sebesség. Rákérdezve ennek lehetséges okaira a válaszok között szerepelt, hogy az is lehetséges, hogy ki sincs építve a lakóhelyünkön ennél nagyobb kapacitású hálózat. Ekkor már éreztem, hogy csúnyán átvertek bennünket. Közölték, hogy körülbelül hat (!) hétig tart, amíg kivizsgálják az ügyet.
Úgy egy hónap telt el amikor július 2-án felkerestük a szombathelyi Thököly Imre utcai ügyfélszolgálatot,hogy érdeklődjünk az ügy helyzetéről, illetve a további teendőkről. Azt a választ kaptuk, hogy ők ebben nem tudnak segíteni, írjunk egy panaszlevelet, és azt faxon elküldik a központnak. Ez meg is történt, bár kicsit érdekes volt, hogy egy általunk vitt számlára kézzel íratták meg velünk a panaszt. Ebben kértük a vizsgálat mielőbbi lefolytatását és amennyiben megállapítást nyer, hogy valóban csak 2Mbit/sec a hálózat kapacitása, úgy fizessék vissza 2008 januárjáig a különbözetet, kamatokkal együtt. Ugyanis nem tartjuk valószínűnek, hogy időközben építették volna le a hálózatot, a XXI. század információs társadalmában. Erre a levélre másfél hónap alatt semmilyen formában sem kaptunk választ, ezért augusztus 19-én elektronikus levélben kértük a panaszunk kezelését, valamint kilátásba helyeztük, hogy amennyiben nem hajlandóak reagálni a fogyasztóvédelemhez fordulunk.
Még augusztusban érkezett aztán egy telefon, melyben édesapámat tájékoztatták, hogy valóban csak 2Mbit/sec a hálózat kapacitása, ezért „visszaállítanak” minket egy olyan sebességű csomagra, valamint visszautalják 2009 márciusáig a különbözetet. Erről azonban azóta sem kaptuk semmilyen írásos értesítést, annak ellenére sem, hogy a T-online általános szerződési feltételei szerint, a szerződéskötést minden esetben írásosan is rögzíteni kell.
Ezzel részükről le volt tudva a dolog. Én azonban felháborítónak tartottam ezt a fajta hozzáállást, ezért 2009 szeptemberében elektronikus levélben tájékoztattam a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Szombathelyi Kirendeltségét a történtekről. A vizsgálat novemberben lezárult és megállapították, hogy a Magyar Telekom nem kezelte megfelelően a panaszunkat. Mivel ezt követően sem tettek felénk semmilyen lépést sem az ügy tisztázása érdekében 2010 januárjában szolgáltatót váltottunk.
Ez év februárjában azonban postázott a T-Online egy közel 30 000 forintos csekket, melyen jogcím nem volt feltüntetve. Ekkor e-mailben felkerestük az ügyfélszolgálatot, a követelést illetően, de választ most sem kaptunk, ezért egy héten belül ügyvédhez fordultunk. Az ügyvédi levélre már hajlandóak voltak válaszolni, ám hidegzuhanyként ért az ami benne szerepelt. A Magyar Telekom azok után, hogy másfél éven át hibásan teljesített felénk, a különbözetet nem utalta vissza, megszegte a saját általános szerződési feltételeit és egyoldalúan módosította a velünk kötött szerződést, szerződésbontási díjat követelt! Ezt ügyvédi levélben utasítottuk vissza és kértük a 2008 januárja és 2009 márciusa közötti időszak különbözetének megtérítését, melyre a T-Online egy immáron 60 000 (!) forintos tartozást emlegető levéllel válaszolt! Az ezt követő ügyvédi levelekre már azt mondhatom, szokásukhoz híven nem válaszoltak, ellenben átadták a tartozást az EOS KSI Magyarország Inkasszó Kft-nek, mely törvénytelen módon való behajtással (inkasszózással) fenyegetve követelte édesapámtól telefonon az összeg befizetését.
Sajnálatos módon ez hatott, mivel nem kívánták vállalni, hogy esetleges pervesztés során ennek az összegnek a sokszorosát kelljen kifizetni, ezért a behajtó cégnek át lett utalva az összeg. Reményeim szerint azonban az ügynek itt még nincs vége, s bár a pénzünket így már biztosan nem látjuk viszont, bejelentést tettem számos a fogyasztók védelmével foglalkozó szervezetnél, valamint bízom benne, hogy valamilyen szintű médianyilvánosságot is kap az ügy, ha már a Magyar Telekomnak ennyit jelent egy tíz évig hűséges ügyfél. Aki e történet ellenére is a Magyar Telekommal kíván szerződést kötni, annak ajánlom, hogy gondosan olvasson el minden dokumentumot a szerződéskötés előtt tájékozódjon, és írásos formában rögzíttessen minden felmerülő kérdést.
-
Pacee87
aktív tag
válasz Atomantiii #11701 üzenetére
Van nekik fórumuk? Ha szépen megkérlek adsz egy linket? Beírom én!
-
Pacee87
aktív tag
válasz Atomantiii #11705 üzenetére
Köszönöm szépen! Be is írok nekik.
-
Pacee87
aktív tag
válasz Atomantiii #11708 üzenetére
Nem jellemezném az illetőt! A sztori folytatódik, ugyanis amikor válaszoltam neki, rövid időre rá eltüntette a hozzászólásából amelyben lehülyézett, mint a T-Home marketing ágazat, ügyfél-érdekvédelmi menedzsere, a beosztását, majd röviddel utána visszatette. Ezután hirtelen elérhetetlenné vált az egész fórum. Ez nagyon jól jellemzi a szolgáltatót egészében is!
-
Pacee87
aktív tag
válasz ForRedGlory #11714 üzenetére
Szia!
Az egyes pont érdekes és tanulságos. A 2. mocsokság részükről, de igaz. A 3.-nál, kifejthetnéd, hogy mire gondolsz, mert szándékosan nem hallgatok el információt és ha felteszed a konkrét kérdéseket meg is válaszolom őket. Nem vagyok olyan szőrszálhasogató idióta, mint akikről a 4. pontban beszélsz. Azt hiszem, ez azért leszűrhető abból is, hogy hány alkalommal próbáltuk békés úton rendezni a helyzetet a Tré-vel.
-
Pacee87
aktív tag
válasz ForRedGlory #11715 üzenetére
A 8x oldalt nyilván nem olvastam el végig, de az ide vonatkozó részeit olvastam, az egyetlen dolog ami ráhúzható volt erre az ügyre, az a rész volt, hogy a szerződéskötést minden esetben írásosan is meg kell erősíteni, márpedig ez elmaradt amikor nagy kegyesen "visszaállítottak" 8 MBitről 2-re. A többi pontot egyszerűen nem lehet ráhúzni erre az ügyre.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo ThinkPad X280, 12,5" HD Kijelző, I5-8250U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garanc
- Lenovo ThinkPad L490, 14" FHD IPS Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Gar