Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dchard

    veterán

    válasz #19482368 #90850 üzenetére

    Félreérted amit mond. Nem azt kifogásolja, hogy miért nem működik úgy a szolgáltatós wifi, mint egy 40 ezres router. Hanem azt, hogy sok esetben könnyen tetten érhető módon egészen egyszerűen szar a készülék. Ez pedig a szolgáltató felelőssége, mivel a HGW az átadási pont, ami az ő tulajdona, ráadásul az esetek többségébe nem tudsz tőle megszabadulni. Az, hogy 10 percenként bont a Wifi 3 méterről, az nem interferencia. Vagy kliens hiba, vagy a HGW szar, ezt pedig könnyű kideríteni. Az hogy bekapcsolt wifi mellett naponta fagy a HGW, arra sem lehet azt mondani, hogy wifin nem garantálnak semmit.

    Differenciálni tudni kell a Wifis hibák között, mert egy részére valóban nincs garancia (nem is lehet), de az alapvető működésképtelenség, fagyás stb. igenis a szolgáltató sara.

    Dchard

    A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

Új hozzászólás Aktív témák