Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #97246720

    törölt tag

    válasz btz #58171 üzenetére

    nem tudom, most hívtam az előbb a 1412-őt, valami olyas valami van a rendszeren amiről levelet küldtek hogy szolgáltatás összeférhetetlenségi hiba van, erről anno kaptunk is levelet, csak nemírtak le benne semmi konrétat, de már nem az első hogy eltűnt a HD csomag... márciusban rendeltük meg a Családi+HD IPTV-t 2 beltéri box-szal... van hogy 1-2 hétig, van hogy csak 2-3 napig van HD csomag azt eltűnik egyik napról a másikra :F
    volt hogy fennakadt a rendszeren a megrendelés ismeretlen hibakóddal, majd ezt korrigálva 30-40percül megjelent a HD csomag újraindítások nélkül...
    Technikai háttér:
    réz telefonkábel(ami állítólag max 30Mbit/s-t tud csak)
    speedport modemnormál adásál olyan 10-13Mbit/s a sebesség, a HD csatornánál meg plafon 30Mbit/s körüli, ezt onnan tudom hogy gépről megnéztem a routeren...
    lehet hogy az 1 kábel nem bírja a 2 beltérit ha az egyiken normál a másikon HD csomag megy?

    UPDATE: korrigálták a hibát...újraindítás nélkül megint van HD csomag... mi a "fütty-fütty" van a rendszerrel? jó kérdés,mi? :F :Y

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák