- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
st.stofi
tag
válasz lesaux #50947 üzenetére
Sajnos az utóbbi időben én is többször jártam már úgy, hogy nem tudtam kivárni a kezelő kapcsolását, olyan sokáig tartott a várakoztatás, és dolgom volt. Gondolom az ügyfélszolgálati rendszer elhúzódó, többeket érintő fejlesztése ill. az ezzel összefüggően elérhetetlen online felület is növelheti a telefonos ügyfélszolgálat terhelését, másrészt lehet nem is akarnak/tudnak megfelelő számű telefonos ügyfélszolgálatossal beleerősíteni a telefonos kapcsolattartást megkönnyítendő.
Az is jó lenne, ha legalább elérhető lenne a weboldalon egy kis segítség a telefonos ügyfélszolgálat terhelésének eloszlásáról, mint pl itt: [link] ahol látni lehetne, mikor van aránylag rövidebb várakozás, vagy az IVR pontosabban tájékoztathatna, hogy még hányan várnak elöttem, vagy hogy nagyságrendlig mennyi idő amég szerves ügyfélszolgálatoshoz kapcsol.
Éjjel elég gyorsan kapcsol humanoidot a rendszer, de éjszaka nincs számlareklamáció, panaszkezelés, műszakiak, ők csak nappal vannak, akkor meg a telefonos ügyfélszolgálat van leterhelve, ördögi kör.
Apropó, olyat tapasztaltatok már a 1412-t felhívva, hogy x perc zene/várakozás után felveszi egy humanoid a telefont, eldarálom gyorsan mit is szeretnék, erre közli, hogy kapcsolja az illetékest, majd újra zene és várakozás. Ez már többször így volt, pedig az IVR-ben mindig a megfelelő almenüből kérem az ügyintézőt, bízva, hogy az adott témában illetékeshez kapcsol az IVR, de mintha lenne egy "semmiben sem illetékes elvtárs" a cégnél, amolyan régimódi telefonközpontos humanoid, aki csak kapcsolja az illetékest.
Bár lehet, hogy ez az "5 perces szabály" miatt van, hogy beleszóljanak, hogy kapcs. az illetékest, ugyanis idén január 14-től Fogyasztóvédelmi törvény módosításának köszönhetően a telefonos ügyfélszolgálatok esetében, miután felvette az adott cég/szervezet telefonközpontja/IVR-je a telefont, és bemondta, hogy mely vállalat telefonos ügyfélszolgálatát hívta az ügyfél, 5 percen belül „valódi élőhangú szerves” ügyintézőnek kell(ene) fogadnia az ügyfél hívását.
"2013. évi CLXXXIII. törvény
egyes törvények fogyasztóvédelmi célú módosításáról3. § Az Fgytv. 17/B. § (3) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(3) Telefonos eléréssel működtetett ügyfélszolgálat, illetve az ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására biztosított telefonos elérés esetében biztosítani kell az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést. A vállalkozás az ügyfélszolgálati ügyintézőnek az ügyfélszolgálat felé indított hívás sikeres felépülésének időpontjától számított öt percen belüli élőhangos bejelentkezése érdekében úgy köteles eljárni, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható. Az ügyfélszolgálathoz beérkező valamennyi telefonon tett szóbeli panaszt, valamint az ügyfélszolgálat és a fogyasztó közötti telefonos kommunikációt hangfelvétellel rögzíteni kell. Ha a hangfelvétel tartalmazza a 17/A. § (5) bekezdése szerinti tartalmi elemeket - ide nem értve a panasz előterjesztésének helyét, a fogyasztó által bemutatott bizonyítékok jegyzékét, a jegyzőkönyvet felvevő személy aláírását, valamint a jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét -, a jegyzőkönyv felvétele a fogyasztó beleegyezésével mellőzhető. A hangfelvételt egyedi azonosítószámmal kell ellátni, öt évig meg kell őrizni, és a fogyasztó kérésére, díjmentesen rendelkezésre kell bocsátani. A vállalkozás a hangfelvétel készítésével, megőrzésével és rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos kötelezettségéről, továbbá az egyedi azonosítószámról a fogyasztót a telefonos ügyintézés kezdetekor tájékoztatni köteles.”"
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális
- Canon Ixus 285 HS
- Új! Bontatlan! Samsung 8TB 2.5 SSD eladó! Országos Szállítással