Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- OLED TV topic
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen házat vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Három részletben lesz látható az Arcane második szezonja
gp A napokban érkezett egy új trailer, amellyel együtt végre megtudtuk mikor láthatjuk az új évadot.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
legenda
válasz Gedeon31 #20127 üzenetére
megpróbálhatsz egy telefonos érdeklődést, de akkor már említened kellene, hogy gondolkodsz más - kedvezőbb árú/szolgáltatású - szolgáltatón, mert maguktól biztos nem erőltetik rád az olcsóbb lehetőséget, legalább is velem simán fizettették egy évig a drágát, holott már a bekötéskor is adott volt itt a digi - részint az én hibám, hogy nem tudtam ezen lehetőségről...
most, a hosszabbításkor is nekem kellett mondani, illetve konkrétan rákérdezni, különben benyelték volna az olcsóbb csomagot, és meg fizethettem volna tovább a drágábbat!
szerintem telefonon is bátran intézhetzed az egészet, csak konkrétan hangoztatnod kell, hogy mit szeretnél, hangozzon el - akár többször is - a hűség ideje...stb, és nem lesz gond!Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
már megint félelmetes baromságokat mutat az általam igénybe vett szolgáltatásokkal kapcsolatban a my t-home, nem hiszem el, hogy ennyi gond van vele...
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
most frissült az epc3925 firmware, egy rakás új funkció, nem is nézem át most teljes részletességgel, csak ha lesz majd rá időm...
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
semmilyen szolgáltatás sincs a területünkön, központi hiba, sürgősségi javítás folyamatban...
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz #78121280 #20363 üzenetére
a számlákat én nem a t-s felületen intézem, hanem a saját e-bank útján, biztosabb és gyorsabb!
amíg jöttek a sárga csekkek, addig a csekkes formátumban utaltam, úgy általában 3 - 4 (munka)nap volt az átfutás, mire eltűnt a my t-home/my t-mobile oldaláról a számla, viszont mióta nincs kiküldött számla és csekk, azóta azonnali/határidős átutalással csinálom, kevesebb kitöltendő adat, és 2 (munka)nap alatt átfut a folyamat!Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
-
legenda
válasz hackeeeee #20439 üzenetére
nekem valamiért úgy rémlik, hogy régebben itt sem járt minden stb/csomag esetén alapban hdmi...
mondjuk nekem sincs hd csomag, de attól még az isb6030(mt) mellett ott figyelt a hdmi kábel is, amikor kibontottuk a dobozát a szerelővel!Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz SkyTrancer #20565 üzenetére
nézd meg a szerződésedet, ott láthatod!
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz SkyTrancer #20569 üzenetére
mindenkinek külön rögzítik a kötbér...stb összegét, a meglévő szolgáltatások...stb függvényében, ezért nehéz látatlanban pontosat mondani, de akkor hívd fel a telefonos ügyfélszolgálatot, és mondanak pontos összeget!
leviske; kimegy a szerelő, és ő! amennyiben olyan szolgáltatást is kérsz, ami eddig nem volt, akkor 30 nap is lehet - nálam első alkalommal még abba sem fértek bele, pedig a kábel már a lakásban volt...
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz hackeeeee #20626 üzenetére
de ez sajnos nem mindenhol/mindenre igaz...
a minőségi szolgáltatást nem csak magára a netre...stb értettem, hanem az ügyfélszolgálat hozzáállására, a gyors és pontos intézkedésekre, módosításokra...stb, ezekkel sok helyen és sokszor van még probléma! nem csak a t-nél, hanem máshol is! ahol van konkurencia, ott a t-s árazás is jó, de ez a upc...stb esetén is igaz, máshol meg pusztuljon meg az ember az áraktól, és győzze kivárni a korrekt javítást...stb, ha már egyszer aláírta a hűséget...Roli27; azok a valakik biztosan nagyon várják már a forgalom alapú internetadót...
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz #78121280 #20634 üzenetére
szerintem a gyorsabb net arányában nagyobb forgalommal is jár, legalább is a többségnél biztosan! persze nem mindenkinél, de sokan igen is a húzós le-, és feltöltés miatt rendelnek gyorsabb netet, legalább is nekem ez a tapasztalatom!
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
igen, ha valóban eltérő ip címet kap a router! viszont sokszor előfordul, hogy nem változik az ip cím, illetve egyszer változik, aztán a második cserénél már az első ip címet kapod vissza, vagy jobb esetben is csak néhány ip cím cserélődik, véletlen sorrendben - tehát például 10 cserés kísérletnél, csak 4 - 5 ip cím cserélődik, visszatérő jelleggel!
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz icecave #21455 üzenetére
a hgw hátulján - a koaxiális csatlakozó mellett - van reset gomb (a süllyesztett, nem pedig a kiálló - utóbbi a wifi gombja), azt kell több, mint 10 másodpercig benyomva tartani úgy, hogy a hgw közben kap áramot! amennyiben csak néhány másodpercig van benyomva, úgy csak újraindul, de nem történik meg a reset!
hgw leírás itt; link[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
-
legenda
a torrentes kliens megfelelő beállítására gondoltam, amit a t-s szerelők persze, hogy nem fognak konfigurálni neked, semmi közük hozzá!
nem is az szokott problémát okozni, ha gyorsan tölt a torrent, nem elég annak a sebességét korlátozni, inkább a sok szál veszélyes, még alacsony sebesség mellett is!Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Arthuro_Adam #21808 üzenetére
lehet, főként ha más módon nem áll rendelkezésedre minden szükséges adat!?!?
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Arthuro_Adam #21811 üzenetére
mert kell(het) több olyan infó is - ha rendesen kitöltenél minden részt -, ami a szerződés megkötésekor még nem áll rendelkezésre? például; számla kelte, összege...stb!
nem tudom, hogy már létező távszámlás regisztráció esetén miként megy végbe egy adott szolgáltató regisztrációjának folyamata, de ott is lehet buktató - nekem is 3 napig tartott, mire visszaigazoltak, hogy elfogadva.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Arthuro_Adam #21813 üzenetére
mert gondolom nem mindegy, hogy melyik oldalról indul a regisztrációs kérelem, amennyiben már meglévő távszámlához kívánsz regisztrációt hozzárendelni, úgy vélhetően a szolgáltatói oldal felé is indul egy ellenőrzési rutin, de ha a szerződés megkötésekor a szolgáltatói oldalról indul a folyamat, akkor a távszámlának már nem kell ellenőriz(tet)ni a szolgáltatói oldalon, illetve egyből arra a módozatra aktiválják a fizetést, számlázást...stb!
nekem is felkínálta korábban a t-s ügyfélszolgálatos, hogy elindítja ő az előzetes regisztrációt, de nem kértem, intéztem magamnak, pedig távszámlát is aztán regisztráltam.
az utolsó mondatodat nem értem!?!?[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Arthuro_Adam #21815 üzenetére
ja, ez egyértelmű, t-mobile és t-home ilyen szempontból külön cég, eltérő szolgálatásokkal!
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz polaar #21823 üzenetére
amennyiben a megfelelő szolgáltatós témát kerested, úgy; nagy_t-mobile_topik
szerintem inkább szoftveres probléma lesz a munkaállomáson, ezt úgy tudod kideríteni, hogy másik/több gépen is kipróblod adott netet, ha azo(ko)n jó, akkor a te gépeden kell keresni a hibát!
lehet, hogy fogtál valami férget, érdemes lenne több szempontból átvizsgálni a rendszert!
esetleg ellenőrizd az illesztéseket, hátha frissült valami az oprendszer által, és az kavar be!
próbáld meg úgy is, hogy a böngészőben letiltod a bővítményeket, azok közül is beakaszthat valamelyik!Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Vangelis #21840 üzenetére
csesztetni őket, csesztetni őket, és csesztetni őket!
én a minap még egy novemberi panasz ügyében telefonálgattam, mert mindig elcsesznek valamit, bejelentem, a kivizsgálási határidő (30 nap) utolsó napján jön az sms, hogy kivizsgálták, majd értesítenek postai úton, aztán jön a levél egy hét elteltével, hogy igazat adtak nekem, javítják a hibát - persze sosem sikerül mindent javítani, újabb bejelentés, újabb kivizsgálás, és így tovább! ha nekik ez jó...
van egy olyan érzésem, hogy novembertől kipróbálom a digi szolgáltatásait, árban nagyjából ott leszek mint most, vagy kicsivel még olcsóbb is lesz, bár a tv szolgáltatás minősége lehet, hogy gyengébb lesz, de legalább nem lesz hűség, ha mégsem jönne be!Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Darth_Revan #21853 üzenetére
vigasztaljalak, hogy nálam 32 nap volt úgy, hogy a kábel már a lakásban volt?
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Vangelis #21924 üzenetére
minden panasz/bejelentés kivizsgálására 30 napjuk van, most újabb bejelentést iktattak részedről, amit 30 napon belül ismét kivizsgálnak, és majd értesítenek, hogy miként határoztak! ott sántít a dolog, hogy ezt korábban már bejelentetted, akkor - 30 napon belül - kivizsgálták, majd megküldték azzal kapcsolatban a határozatot! azon határozatban elismerték az igazadat, így azt teljesíteni kellene, a teljesítés elmaradásával kapcsolatos újabb bejelentésednek - és az azzal kapcsolatos (újabb) 30 napos kivizsgálási határidőnek - nincs halasztó hatálya a korábbi határozat végrehajtására vonatkozóan, mivel olyan lényegi változás nem történt, ami - a törvény szerint - akkora fordulatot jelentene az ügy szempontjából!
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Darth_Revan #21927 üzenetére
hónapok kérdése, és rendezőhet a dolog...
nem rosszindulatból írom, de gyakori, hogy elsőre, de néha még másodjára sem tudnak valamit rendesen megcsinálni![ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Robotporszívók
- PlayStation 5
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mobilinternet
- Asszociációs játék. :)
- Router gondok
- Battlefield 2042
- Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkpad X395, 13,3" HD, AMD Ryzen 5 Pro 3500U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, G
- Lenovo Thinkpad X13, 13,3 " FULL HD IPS, I5-10310U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Gar
- Lenovo Thinkpad T495, 14" FULL HD IPS, AMD Ryzen 5 Pro 3500U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11
- Lenovo Thinkpad T490, 14" FULL HD IPS, I5-8365U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garanci
- 100% AKKSI I FÜGGETLEN I iPhone 12 Pro I 6/128GB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen