Hirdetés
- Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HDD probléma (nem adatmentés)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Projektor topic
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Akciókamerák
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Shadows of Doubt teszt
gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!
-
90 wattal tölt a Xiaomi 15
ma Októberben tarthatja a márka a kínai bemutatót, hogy meglegyen az első Snapdragon 8 Gen 4-es telefon címe.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Voice24
őstag
válasz szkristof05 #118352 üzenetére
Nálunk ilyen, appból mérve:
[link] -
Voice24
őstag
Online, a chat-en keresztül aktiváltattam a 3 db hd stream-et. Először félreértette az ügyintéző a dolgot, és kapásból egy 3. beltérit is bele akart vonni az előfizetésbe, majd tisztáztuk, hogy nekem a felvétel opció miatt csak magára a 3 hd-ra van szükségem.
Utána hamarosan kb. egy percre lefagyott a műsor a boxon, majd elindult. Utána néztem, már a 3 db hd stream volt.
Ami viszont feltűnt, hogy azóta a csatornaváltás lassabb lett, és amikor megjelenik az átváltott csatorna képe, az is 1-2 másodpercig merev, és csak utána indul el. Eddig ilyet nem tapasztaltam, ezt a 3 hd stream megléte okozza? -
Voice24
őstag
Üdv és BÚÉK!
Már másodszor fordul elő az a problémám, hogy a Telekom Műsorújság appban nem látható minden csatorna, ergo nem tudom azokat átrendezni. De nem csak ez a gond, hanem az is, hogy két adó (Rtl2HD és Spíler2HD maguktól elvándoroltak a lista legvégére. A történet azzal kezdődött, hogy hátulról a hármas pozícióba hoztam egy adót, ami ott volt, azt meg elvittem valahova hátra. Ez még rendben működött a műsorújság app-ban. Aztán később tűnt fel, hogy két másik adó (a fent említett kettő), amiknek nem volt közük a pozíció cseréhez, eltűnt a helyéről. Ezeket akartam visszatenni az általam használt helyükre az appban, de ott egyszerűen nem voltak láthatók, még újrapárosítás után sem. Manuálisan, egyesével kellett a box menüjében visszapötyögtetni őket a helyükre a 168-as és 169-es helyről, ahova vándoroltak. Persze ez csak az egyik boxon van meg, a másikon ugyanígy végig kell ezt zongoráznom, mert az app valamiért nem hajlandó látni őket.
Mi lehet a gond, és más is járt már így? -
Voice24
őstag
Az én esetem cáfolja ezt, igenis lehet alkudni, persze nyilván mindent nem lehet elérni náluk. Én tavaly, szintén a konkurenciát felhozva példaként annyit tudtam elérni, hogy az IPTV-nél ingyen megkaptam a felvétel opciót, a netből meg talán 3 hónapon keresztül kaptam kb. 2 ezer forint kedvezményt. Tudom, nem nagy dolgok ezek, de spec ár nincs nálunk, és én ennek is örültem (nem akartam váltani, de felhoztam az ügyintézőnek a meglévő konkurenciát, a szintén telekomos optikát használó Vodát)
-
Voice24
őstag
Hali!
2-3 napja írtam két csatorna "eltűnéséről" és a Műsorújság app hibájáról, amire valaki írta, hogy a ma bekövetkezett kiosztás-változás miatt lehet, ma indítsam újra a boxot, és jó lesz. Nos, nem lett jó. Még áramtalanítás előtt is megvolt a hivatalos változtatás, vagyis eltűnt a listából a History2 és az RtlSpike. De a Műsorújság app továbbra sem mutatta a nálam eltűnt Rtl2HD-t és a Spíler2HD-t, az app 165-ig mutatja a csatornákat, és abban nincs a két adó. Az egyik boxomon, amin manuálisan átmozgattam őket, ott megvannak a beállított helyen (8-as és 22-es), természetesen a másik boxon nem. Ami még fura, hogy az appban a csatornalistában a 8-as és a 22-es üres, ki van hagyva a listában, 7-es után 9-es jön, 21-es után 23-as. Utána mindkét boxot áramtalanítottam, de az újraindítás sem segített, az appban új párosítást is csináltam, az sem oldotta meg. Ja, megpróbáltam a telóm mellett egy tablettel is, ugyanúgy csak 165-ig mutatja a listát, és ugyanúgy nincs benne a két eltűnt adóm.
Én már feladom, rászánom azt a 10 percet, és a másik boxon is manuálisan odapötyögöm a helyükre az eltűnteket, de roh@dtul idegesítő. -
Voice24
őstag
válasz Beni2360 #121904 üzenetére
Nos, hívtam a 1414-et, kétszer kapcsolták tovább "illetékeshez", azaz háromszor kellett elmondanom a problémát. A harmadik hölggyel abban maradtunk, hogy mind a két boxon manuálisan kell elrendeznem a csatornákat, mert a Műsorújság app még nem kiforrott, magyarul nem tudott segíteni semmiben.
-
Voice24
őstag
válasz Voice24 #122024 üzenetére
Csak hogy jól érezzem magam, az X-akták folytatódnak: miután leírtam az előző hsz-t, mentem a második beltérihez, és azon is a menüből, manuálisan átpakoltam a két vándorló csatornát a megszokott helyére (valaki írta, hogy gyorsítani lehet a dolgon a csatornaszám beírásával, ez félig igaz is, mivel a mozgatni kívánt csatornára valóban rá tudok így ugrani, de az átmozgatás már csak az egyesével léptetéssel megy). Na, a lényeg, az előbb bekapcsoltam az első boxot, amin már pár napja manuálisan visszamozgattam a két csatornát. A kis manók megint dolgoztak, az Rtl2HD és a Spíler2HD ismét elvándorolt, megint a 167-es és 168-as helyeken találtam meg őket. Természetesen a Műsorújság app továbbra is csak 163-ig mutatja a csatornákat (pár napja még 165 volt, de ugye kettőt kivettek a listából), így ezen a boxon is eljátszhattam a manuális áthelyezést.
Az még oké, hogy a 1414 az appra azt mondja, nem elég kiforrott, na de ugyanaz a két csatorna miért vándorol el magától, immár nem egyedi jelleggel? -
Voice24
őstag
Hali!
Két kérdésem lenne (bár lehet, hogy összefüggnek, tehát csak egy):
- Nincs akadozás a vezetékes internet vonatkozásában? Nálam furcsán működik, néha pár másodpercre megszakad (de lehet, hogy összefügg a másik kérdésben leírt problémával)- Szerdán este (pont meccs közben) volt egy hosszabb áramszünet a környéken, ami során többször is egy-egy másodpercre visszajött az áram, ami nyilván nem tett jót az elektromos kütyüknek. Utána minden működött normálisan, volt tévé és volt net. Viszont a második, ritkábban használt boxot csak ma akartuk használni, és az bizony nagyon nem akar működni. Folyamatosan újraindul, mint amikor áramtalanítva lett. Eljut a bejelentkező képernyőig, ahol a hálózathoz csatlakozásnál és az IP-cím fogadásánál is megjelenik a pipa, tehát addig rendben, utána még megjelenik a háromszöges háttér, majd pár másodperc múlva újraindul az egész, mintha áramtalanítottam volna, és ezt csinálja a végtelenségig. Csináltam "valódi" áramtalanítást is, kihúztam egy időre a hálózati kábelt is, de semmi változás.
Na és itt lehet kapcsolódás az első kérdéshez, mert ahogy ennél a boxnál szórakoztam, egyszer csak leállt a net is a lakásban. A másik tévébox ment tovább, nem állt meg, de a pc-ken a net leállt. Ekkor újraindítottam a Sagemcomot is, ami után a jó box továbbra is jó volt, a rossz tovább csinálta az újraindulásokat, a net viszont hektikusan működik.
Lehet, hogy a Sagemcomban adódott valami bibi az áramszünet miatt? Elvileg a tetején lévő ellenőrző ledek úgy világítanak, ahogy eddig, tehát azok szerint minden rendben van. -
Voice24
őstag
Hali!
Erősen gondolkodóba estem a váltáson. A legutóbbi számlámon vettem észre, hogy az eddig ingyen kapott felvétel opció kedvezménye megszűnt, immár az 1100-ft-os árát vonták le. Ezt a kedvezményt tavaly kaptam, amikor belengettem nekik, hogy az utcában a Voda is elérhető az optikán, és náluk a felvétel opcióval is olcsóbb a csomag. Akkor a hölgy kérdés nélkül felajánlotta az ingyenes felvételt, én pedig örültem. De most kiderült, ez csak egy évre szólt, és hiába beszéltem két ügyintézővel is a 1414-en, mindkettő határozottan állította, hogy ezt nem tudják meghosszabbítani. A furcsa pedig az volt, hogy amikor ismét elmondtam nekik, hogy ebben az esetben körül fogok nézni a piacon a konkurenciánál, simán nyugtázták, meg sem próbáltak lebeszélni a váltásról. Hát, ha ennyire fontos az ügyfél, tényleg elgondolkodok, mivel a Vodánál a gigabites net két beltérivel a tévészolgáltatáshoz több mint egy ezressel olcsóbbra jön ki. Egyedül egy mobilos előfizetés tart vissza, ami elég kedvező a Magentában, és már amúgy megszűnt csomag, csak rosszabbat tudnék találni helyette. -
Voice24
őstag
Hali!
Más nem tapasztal olyat mostanában, hogy az RtlKlubHD csatorna hangja pár percenként megszakad? Csináltam ma áramtalanítást a boxon, de nem oldotta meg. Más csatornánál még nem vettük észre. Hdmi-n keresztül soundbaron szól a hang, de ha azzal lenne gond, akkor minden csatornán egyformán csinálná, és ha pl. youtube-ot vagy Netflixet nézek, ott sincs ez a hiba. -
Voice24
őstag
Hét elején lejelentettem hibára az RtlKlubHD akadozását. Két napja jött az sms, hogy a hibát a Telekom hálózatában megtalálták és elhárították, de ha továbbra is észlelem, indítsam újra készülékeimet. Észleltem, újraindítottam, utána is észleltem. Ezért tegnap újranyitottam a hibajegyet, ma megint jött ugyanaz az sms, hogy megtalálták, elhárították stb. Nos, kíváncsi lennék, milyen hibát azonosítottak és azt hogyan hárították el, mert még mindig megvan a csatornánál a 7 percenkénti akadás.
Másnál is fennáll még ez a hibajelenség? -
Voice24
őstag
RtlKlubHD csatorna hibájával kapcsolatban tegnap harmadszor is újranyitottam a hibajegyet, mivel a probléma még fennállt. Tegnap délután jött az sms, hogy a hibát a Telekom által üzemeltetett berendezésben megtalálták, 24-72 órán belül elhárítják. Ez eltér a korábbiaktól, mert első két alkalommal a Telekom hálózatában "találták meg" a hibát. Kíváncsian várom, most mire fognak jutni.
-
Voice24
őstag
Kicsit elhúzódott a javítás, 10 napba telt, ma jött sms, hogy az RtlHD csatornát kijavították. Lekopogom, valóban úgy tűnik, hogy megszűnt a szakadozás.
-
Voice24
őstag
Hali!
Neten rendelve váltok a korábbi Szuper Családi csomagról az IPTV M csomagra a több hd adás miatt, és hogy legyen az is az újabb, az 1000/1000-es netcsomagot is váltom vele együtt. Azt írta a rendelésnél, hogy a váltás eszközcserével fog járni, az új cuccot futár hozza ki. Kérdésem, hogy mit fognak cserélni mire, és miért? -
Voice24
őstag
Hali!
Pár napja kérdeztem, hogy csomagváltás miatt milyen eszközt fognak cserélni, akkor írtátok, hogy az ONT-t. Nos, a csomagváltás mind a net, mind a tévé esetében megtörtént a napokban, de a cucc még sehol. A rendeléskor és a visszaigazolásban is azt írták, hogy a várható kiszállítás 04. 20., de azóta sem a Telekomtól, sem futárcégtől nem jött semmilyen újabb értesítés. Egyáltalán lesz itt eszközcsere?
Amúgy elég fura és érthetetlen, hogy a Telekom-fiók menüjéből miért tűnt el a Rendelések menüpont. Így most lényegében nincs semmilyen felület, ahol nyomon tudnám követni, hol tart a dolog. -
Voice24
őstag
Nos, nekem hiába írták, hogy eszközcserével jár a csomagváltásom (1000/1000-es maradt, de a legújabb verzió lett a csomag), mégsem kapok új ONT-ot. Ma chat-en konzultáltam egy ügyintézővel, ránézett a rendelésre, és azt mondta, mivel az új csomagok sikeresen aktiválódtak a meglévő eszközön, nem lesz csere. Mondtam neki, hogy erről azért igazán értesíthettek volna, hogy ne várjak hiába.
Ilyenkor nem lett volna kötelező újabb cuccot küldeni, ha már egyszer ők írtak róla? Az újabb ONT-k amúgy jobbak az 5655-nél? -
Voice24
őstag
Akkor mégis csak kapnom kellett volna új ONT-t, mivel nem csak újabb csomagra váltottam, hanem új hűséget is aláírtam. Ezek szerint a rendelésnél sem véletlenül írta a rendszer és a visszaigazolásban is szerepelt a várható kiszállítás, de valamiért inkább el akarják sunnyogni a cserét. Érdemes újból nyaggatnom őket?
-
Voice24
őstag
Köszi. Az előbb még csak egy "Igen" volt a válaszod , én utána megint chat-eltem egyet velük, most más volt az ügyintéző, de ő is azt mondta, hogy mivel a meglévő ONT tudja a gyors netet, nem cserélik le automatikusan, csak ha valami műszaki gond van a régivel. Ha azt mondom, eldobálja a wifit (ami amúgy tényleg előfordul), azt nem veszik hibára? Na mindegy, teszek még egy próbát chat-en.
-
Voice24
őstag
Na mindegy, közben megvolt a 3. chatelés is, ez a fickó már konkrétan azt mondta, hogy téves volt az információ az eszközcseréről, ha tudja a régi ONT a szükséges paramétereket, akkor szerinte nem cserélnek. A wifi dobálásra pedig azt mondta, indítsam újra hetente, vagy jelentsem le hibára.
Még meglátom, megpróbálom-e a 1414-et. -
Voice24
őstag
Hali!
Ma reggel az fogadott, hogy nem volt net (optika 1000/1000-es), még az iptv sem ment. Áramtalanítottam az ONT-t, utána helyreállt, napközben jó volt. De most este 8 előtt meg megállt a tévé, kifagyott a kép, kikapcsolni ki lehetett, de bekapcsolva hibaüzenet jött, hogy a kért szolgáltatás nem elérhető. Áramtalanítottam a beltérit, utána pedig elindult valami frissítés, de nem úgy, mint amikor az ügyintéző szokott ráküldeni frissítést a beltérire, nem ment alul a csík fekete képernyőnél. A lényeg, hogy most jó. Tudja valaki, mi frissülhetett? -
Voice24
őstag
Erre esetleg valaki?
-
Voice24
őstag
válasz molnarpeter #144478 üzenetére
Köszi, lehetséges. Több éve megvannak a boxok, de ilyen frissítés most futott le először (legalábbis én most láttam)
-
Voice24
őstag
válasz kkp900 #144509 üzenetére
Én pár hónapja neten hosszabbítottam, meg váltottam a legfrissebb csomagokra, és ott a rendelés összesítésnél feketén-fehéren írta, hogy eszközcserével jár a rendelésem, amit futár fog hozni. Nos, nem hozott semmit a futár, amikor pedig rákérdeztem akár a chat-en, akár telefonon keresztül, azt írták/mondták, hogy a jelenlegi eszközöm alkalmas az 1000/1000 csomagra, így nem küldenek új eszközt. Nekem is az a Sagem van, mint neked.
-
Voice24
őstag
válasz toome1985 #144593 üzenetére
Tök jó ez a Telekom, én is tavaly hosszabbítottam, nem változott a net, csak újabb lett, mégis azt írták a rendeléshez, hogy eszközcserével jár, futár fogja kihozni. De Veled ellentétben én mégsem kaptam új ONT-t, azzal indokolták telefonon és chat-en, hogy a jelenlegi eszközöm (5655) tudja a szolgáltatásban foglalt sebességet.
Akkor ez hasraütésszerűen működik, hogy valakinek adnak újabb eszközt, valakinek meg nem? Elég érdekes hozzáállás... -
Voice24
őstag
Hali!
Azt kérdezném, hogy lemondásnak mi a legegyszerűbb módja? 1414? A pdf-es lemondó nyilatkozatot emailben elküldve is befogadják, vagy csak eredetben lehet? Továbbá eszköz leadásánál mi az, amit kérnek és mi az, amit nem? Kábel, eredeti doboz, ilyesmire gondoltam.
Vodára váltanék, mivel havonta több ezer forintos megtakarítást jelentene. -
-
Voice24
őstag
Hali!
Vodára váltás miatt lemondtam a telekomos tévét és internetet, valamint az 1 db mobil előfizetést. Magenta1-ben voltam, de a mobilnak külön MT azonosítója volt. Azt mondták, a zárószámlát majd ugyanúgy a fiókomba lépve tudom befizetni, ahogy eddig is tettem.
Ehhez képest pénteken jött az email tőlük, hogy mobil számlám érkezett, amit befizethetek a telekom.hu oldalon is, de hiába lépek be a megszokott régi fiókba, ott nincs nyoma új számlának. Ha meg a mobilhoz tartozó MT azonosítóval próbálok belépni, azt írja ki, hogy ehhez az azonosítóhoz nem tartozik otthoni szolgáltatás.
Most ilyenkor mi van? -
Voice24
őstag
Erre valaki? [link]
-
Voice24
őstag
válasz Kicsirics77 #149289 üzenetére
Vagy nem.
Chat-eltem velük, előbb azt mondta a hölgy, hogy próbáljak a mobilszámmal belépni a fiókomba, úgy biztosan látni fogom a mobilszámlát. Próbáltam, mindössze egy apróság volt a gond: arra a mobilszámra küldtek ki egy 4 jegyű ellenőrző kódot, amit már visszamondtam. Közben megszakadt a chat, ismét beléptem, a következő hölgy már azt mondta, mivel visszamondtam minden szolgáltatást, a fiókban nem fogom látni a zárószámlát, csekket fogok majd kapni. Mondom, a lemondáskor nem erről tájékoztattak, dehát mindegy, kíváncsian várom a csekket. Azt sem igazán tudta, hogy ha eddig egyben fizettem a három szolgáltatást, most a mobilról miért készült külön számla, az otthoniról pedig eddig miért nem.
Úgyhogy sokkal előrébb nem jutottam. -
Voice24
őstag
Hali!
Érdeklődnék, az androidos box még mindig rémálom, vagy javítottak már rajta? Az okos része nem érdekelne, csak a tévézési szolgáltatása. -
Voice24
őstag
válasz Voice24 #152366 üzenetére
Bár még nem válaszolt senki, azért próbáltam itt kutakodni a box-szal kapcsolatban, és egy érdekes dolog szúrt szemet. Androidos és nem androidos boxokon is említenek páran akadásokat, fagyásokat, volt, aki konkrétan este 8 utáni időszakra írta ezt.
Na, amiért ez érdekes: most májusban hagytam ott a Telekomot a jobb ár miatt a Voda kedvéért, de ugyanúgy maradtam a telekomos optikai hálózaton. És nekem is az a gondom a vodás médiaboxokkal, hogy random fagyogat az adás 4-5 másodpercekre, és ez gyakrabban fordul elő az esti órákban. Nem lehet ezeket a hibákat visszavezetni az optikára? Abszolút nem értek hozzá, de furcsa, hogy két szolgáltató teljesen különböző boxai hasonló hibákat produkálnak ugyanazon az optikai hálózaton. -
Voice24
őstag
válasz patrikcoc #152370 üzenetére
Amióta megjelent az androidos box, lényegében csak negatívumokat lehetett olvasni róla. Nekem még a nem androidos boxaim voltak, mielőtt májusban átmentem a Vodához. Ezért kérdeztem délután, hogy az androidos boxokkal mi a helyzet mostanában, tapasztalatom nincs vele.
-
Voice24
őstag
Üdv!
Azt kérdezném, hogy az androidos tévébox nyűgjeit orvosolták már valamennyire, vagyis használhatóbb lett mára a kütyü? Másik kérdés, hogy külön kérésre adnak-e régebbi, nem androidos boxot új előfizetéshez? -
Voice24
őstag
Hali!
Gondolkodom a Vodáról visszaváltáson Telekomra. Azt kérdezném, hogy a csatornalista változtatható-e a droidos boxokon, és ha nem, a kedvencek opció mennyire válthatja ezt ki? Tehát ha létrehozok egy kedvenc listát, abban változtatható a sorrend? -
Voice24
őstag
Hali!
Az lenne a kérdésem, hogy az újabb fajta androidos tévébox tud kiadni magából 4K-t és Atmos hangzást? Mert érik a visszaváltásom Vodáról T-re, és érdekelne a dolog. A tévém nem tud Atmost, viszont amit most vennék soundbart, az igen, és ha a tévébox is tudja ezt, akkor nem a tévébe, hanem közvetlenül a soundbarba csatlakoztatnám.
Ezek a stream appok jól futnak ezen a boxon?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Xbox tulajok OFF topicja
- Gyúrósok ide!
- 90 wattal tölt a Xiaomi 15
- 2024-ben M1? Nóóórmális?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Filmvilág
- Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Programozás topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen