Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • skyrabbit

    csendes tag

    Sziasztok!

    Egy olyan problémával fordulnék hozzátok,miszerint kb. 2 hete a 7240-es Fritz!Box-omban két külföldi Voip szolgáltató rövid idővel a router újraindítása után "nem regisztrált" állapotba vált át - s ebben az állapotban is marad. Ugyanakkor pl. a neophone továbbra is zavartalanul működik.
    Mivel a beállítási problémákat ki tudtam zárni (kb. 6 éve használok ilyen rendszert), s egyéb bajok nem merülnek fel, arra gondoltam, hogy esetleg a T-Home (Kábelnettel rendelkezek) kezdett el újabban SIP-et blokkolni. Kérdésem így az lenne, hogy hallott-e vki ilyen jellegű változtatásokról a fent említett szolgáltatónál?

    Köszönettel:

    SR

  • skyrabbit

    csendes tag

    válasz Stanlee #2 üzenetére

    Szia!

    Köszi a választ. Nálam az általad leírt problémát azért lehet kizárni, mert a box újraindítása után egy ideig tudok telefonálni mind a két számról (sipgate.de, poivy). Ha a voiposok blokkolnának, akkor időnként se működne. Azonkívül pedig nagy véletlen lenne, ha két különböző szolgáltató azokat a címeket tiltaná le.

    Egyre inkább az a gyanum, hogy a hiba a boxban van, csak sajnos jelenleg nem tartózkodok a közelében, így csak VPN-en követem nyomon az eseményeket. Egy újra konfigurálást csak decemberben tudok végrehajtani.

    Üdv:

    SR

  • skyrabbit

    csendes tag

    válasz Stanlee #4 üzenetére

    Azt néztem meg először, az ablak teljesen üres. Sőt, ha az összes eseményt nézem, akkor se fedezhető fel semmiféle hibaüzenet.
    Azóta annyi változás történt, hogy közel 20 órája tartja magát mind a három szám - anélkül, hogy vmiféle változtatást végrehajtottam volna.

    Eddig nem láttam összefüggést a két dolog között, de az is lehetséges, hogy az éppen nem elérhető, a rendszerben lévő (powerline-nal és switch-el csatlakoztatott) SlingBox kavarhat be a dologba. Ahogy időm engedi, leellenőrzöm azt is.

Aktív témák