Hirdetés

Aktív témák

  • ForRedGlory

    félisten

    válasz krisz0323 #2856 üzenetére

    72 órán túli hibajavításnál jóváírást kapsz, ha kérsz... ÁSZF-ben benne van. Olvasni kéne.

    #2857 wwhy: átbasztak, a rendelkezésre állás teljesen mást takar, reklamálj...

    (#2861 wwhy: magától biztosan nem került rá, ott valaki hibázott. Nem kértél csomagmódosítást mostanában? Akinek a Prémium Opció bevezetése előtti az IPTV szolgáltatása, nem kell fizetnie a +1000 Ft-ot. Kicsit visszavehetnél a fikázásból, mert hidd el, nem emberek állítják ki a számlát, viszont a reklamációt emberek bírálják el, és ha fikázol garantálom, hogy csak az ÁSZF szerinti minimum jóváírást kapod (és nem kapsz mondjuk +1 hónap jóváírást a kellemetlenségek miatt). Tudom, mert így csinálják/csináljuk. Ha köcsög az ügyfél, a T sem lesz máltai szeretetszolgálat.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák