Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • toeri

    aktív tag

    válasz AND1 #606 üzenetére

    Azért, mert a cég a végső filléreket is megpróbálta kisajtolni az elavult konstrukcióiból. (''Ezeknek ez is jó lesz!'') Nem mintha más gyártók nem ugyanezt csinálnák, de talán kissé kevésbé feltűnően. Néha hozzányúlnak a dizájnhoz, nem tüntetik fel a jobboldali tükröt az extralistán a 3. évezredben, -ilyenek. Szóval nem azért ócsárolják sokan a Suzit, mert maguk a gépek amiket gyártanak olyan szinten rosszak, hanem azért, mert ők egy negatív életérzést kapcsolnak hozzá. És tényleg társul hozzá egy ilyen, csak van akit ez nem zavar. Vagy nem annyira. ;)

    Üdv, toeri

  • toeri

    aktív tag

    válasz Den #923 üzenetére

    Régebben a lemezeknek jelentős energia-elnyelő szerepük volt az ütközésnél. Mára több gyártó a lemezek alatt ''programozott'' ütközéselnyelő anyagokat alkalmaz, ami viszont azzal jár, hogy a lemezek vastagsága nem vagy akár épp nem kívánt irányba befolyásolná a fellépő energiák elvezetését. A dolgot ahhoz tudnám hasonlítani, mintha egy kitinpáncélos rovart (régebbi technológia) hasonlítanánk egy gerinceshez (újabb technológia). Valamit számít a gerincesnek is ha vastagabb a bőre, mert a kisebb sérülések ekkor kevésbé viselik meg, de egy komoly bajban már nem az lesz a döntő.

    A Swift-tel az a baj, hogy sem egyik sem másik tudomásom szerint. Vagyis nem az a baj, hogy be tudod nyomni, mert egy Renault-ot vagy Hondát ugyanúgy be tudsz nyomni. A gond, hogy a Renault és a Honda benyomható lemezei alatt ott lapul a technika, ami megmenti a rongy életemet adott esetben, míg a Swift bőre alatt csak egy ''sima'' alváz van, ami vagy segít rajtam, vagy nem. (Jelenlegi ismereteim szerint kisebb energiájú ütközéseknél igenis segít, de nagyobbakat már nem nyel el úgy mint az egy mai kocsitól elvárható lenne. Vagyis ha nagy sebességggel ütközöl, vagy az ''ellenfél'' sokkal nagyobb, akkor a Swift nem nyel el elég energiát a többi mai autókhoz képest. Innen szerencse dolga.)

    Tehát az a megállapításod, hogy ''ezel együtt a régi szvift gyenge szerkezetű de nem azért mert vékonyak a borítólemezei.'' teljesen helytálló a fenti magyarázattal kiegészítve.

    Üdv, toeri

  • toeri

    aktív tag

    válasz kymco #1004 üzenetére

    Ez egy igen érdekes kérdés. Én pl. tudom, hogy hol volt sérült az autóm; -hangsúlyosan volt sérülve. Mert a gyárival megegyező minőségben lett helyreállítva. Amikor használtan megvettem, akkor elvittem és a biztosító megbízottja körbemérte és kijelentette róla, hogy nem volt sérült. Ami igaz is meg nem is. Mert a festékvastagság-mérő tényleg azt mutatta ki, hogy nem volt. Ez úgy lehetséges, hogy az adott -sérült- elemet gyári, fényezetlen, újra cserélték, majd a gyári rétegvastagságokat betartva lefényezték. EZ AZ, amit a kereskedő az említett esetben elspórolt és elfelejtett közölni veled, a vásárlóval.

    Tehát amit Den mond az csak félig-meddig van úgy. Ha a javítás a gyárival megegyező minőséget eredményez, akkor a vásárlónak valóban nincs miért reklamálnia. De ennek nem az a választóvize, hogy egy hozzá nem értő vásárló mennyi idő alatt veszi észre, hogy becsapták?! Az ilyen utólag kiderülő turpisságot nem érinti a garancia, hiszen a vásárlás időpontjában fennálló hiányosságról van szó, ami más jogi kategória. (Értsd: ha már az eladás pillanatában be van építve a hiba és nem a használat során keletkezik.) Sajnos a bizonyítása már sokkal nehezebb. :(((

    Üdv, toeri

  • toeri

    aktív tag

    válasz ESP #1018 üzenetére

    Ez már csak azért is tuti, mert nincs olyan, hogy Ignis padlólemez.
    (Az Ignácok egy hegesztéssel megtoldott WR+ padlólemezre készülnek. A TotalCar-oldalon on-line elérhető Teszt-ben annó le is fényképezték a hegesztési varratot, aki nem hiszi ott megtekintheti.)
    Ui. Vagy ha olyan van valkinek, elég ha felhajtja a padlóborítást a raktérben... :DD

    Üdv, toeri

Új hozzászólás Aktív témák