- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen notebookot vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ett
aktív tag
válasz Kis Fraky #6007 üzenetére
Lehet, hogy az ajtó éppen nem zörög, de akkor zörög a műszerfalban valami kacat. Mindegyik suzuki zörög, ami ebből a kopogós, kemény műanyagból van összerakva.
Elviszem a macskaköves útra amikor megyek melóba és mindig zörög valami a műszerfal vagy a középkonzol mögött, már nem is tudom honnan. A bizti öv csati is szokott. Ültem már pár ezer ilyenben és mind zörög valamilyen szinten. Más bajom nincs is vele, csak ez.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Kis Fraky #6011 üzenetére
Lehet, de nem tudom milyen kábel. Alig van ott kábel. Az a baj, hogy ha vezetem, nem tudom hallgatni hogy honnan jöhet a zaj. Rázós úton hallatszik, de akkor nagyon. Szétbontani meg nem olyan egyszerű, mert igazából az egész egy darabból áll, és csak a km óra, a légzsákburkolat,a kormány alatti burkolat, meg a kesztyűtartó van rajta, a többi mind egy darabból áll. Ha meg azokat kiszedem, még nem férek hozzá a kábelekhez rendesen. Már próbáltam. Olyan mintha az infokijelző alól jönne a hang, de lehet nincs igazam. Majd keresgélek még egy darabig. Mindenesetre nagyon idegesítő.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Kis Fraky #6017 üzenetére
Az infokijelzot nincs értelme kiszedni. Nem látszik mogotte semmi, már néztem régebben. A fejegységet tényleg jo lenne kiszedni, de nem egyszeru játék, mert macera hozzáférni, a gyárban is spéci kulcsuk van hozzá, itthon meg flexibilis nyelu dugokulcssal lehetne egyszeruen leszedni, de olyanom nincs. Majd kínlodok vele.
csigi: Engem is zavarnak a rezgések, zajok. Mivel autokat nézek egész nap, már olyan szarokat is észreveszek, amiket régen soha. Néha jo dolog, de van amikor nem.
Más: Csináltam ma mini tuningot. Szerváltam világítos lámpamagasságállíto kapcsolot, ami csak az új sx4-ekben van, nem tudom forgalmazzák-e már. Majd elmesélem miben más mint az eddigiek ha érdekel valakit. Na behúztam két vezetéket hozzá, egy pirost sárga csíkkal, ez a világítos kábel a suzukikban, meg egy feketét, ami a test. Szépen megvoltak az ures helyek a csatikban. Nagyon príma lett, és legalább egyedi. Csinálok majd képet rola.
Apropo még mindig nem akarja senki a világítos illumi cancel kapcsoloját nekem adni cserébe egy nem világítosért? Már csak az hiányzik és mindegyik kapcsolo világít ott. Hú de prímán nézne ki.
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Kis Fraky #6021 üzenetére
Tudom hogy kell kiszedni, elég sokat látok ezekből a verdákból napi szinten, csak macera a baloldalihoz hozzáférni picit. De majd megoldom azért. Egyébként épp éjjel regeltem a swiftes oldalra ahol te is vagy. Nagyon príma, sok leírás, tényleg jó. Holnap majd szétnézek, mert éjjel csak pár topicot néztem meg.
Csináltam képet a világítós lámpamagasságállítóról. Igaz csak apróság, de szerintem nagyon faja lett.
Íme: lampa_tesz: Azért, mert a frissítés előtt szüntették még meg a világítást. Az első szériákban még volt. 2005, 2006-os modellekben.
A hello a gyárban glx limitált néven fut. Ugyanaz a lámpa van benne mint a többiben.
A különbségek a simához képest(lehet kihagyok valamit, de azért megpróbálom mindet leírni):
-lökhárítón a grillrács krómcsíkos lett
-az oldalsó index beköltözött a tükörbe, a tükör motorosan behajtható lett
-megkapta a sportnak a km óráját (a krómkarikásat) azzal a különbséggel, hogy csak 200 km/h-ig van skálázva
-csomagtér olyan mint a sporté, vagyis nincs mankókerék, csak defektjavító készlet
-belül az ajtókárpiton kicserélték a betétet a csillogósra, mint a sporton, de meghagyták a szürke kilincset meg a légbefúvót is szürkének
-csak alufelnis változat van
-kérhető bele seggfűtés és esp (bár ezt nem tudom magyar modelleknél bevezetik-e)Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Kis Fraky #6028 üzenetére
Köszi!
Majd felrakom a swiftes oldalra is. Hátha valakinek még tetszeni fog. Igaz csak egy apróság, de attól még jó.
Igen, ülsz a motoron és behajlik. Biztos lehet szerezni, de szerintem aranyárban mérik. Igazából más a tükör burkolata is, szóval az cserés a simán. És a burkolatban ott a motor. Azon kívűl meg már csak mazzag, meg a tükörállító kapcsoló kell és kész.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Kis Fraky #6030 üzenetére
Nem tudok ilyenről. A gyárban biztos nem foglalkoznak kereskedelemmel, mivel ők nem helyeznek forgalomba autót. Én is kérdeztem, hogy nem vehetném-e egyből onnan, minek kivinni a kereskedőhöz. Hogy a kereskedésekben csinálnak-e ilyen becserélősdit azt sem tudom.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
fekeandras
őstag
válasz Kis Fraky #6069 üzenetére
Hát olyat biztosan nem fog menni de még csak meg sem közelíti majd.Egy átírt motorvezérlés + egy módosított gyújtás közel sem dob rajta akkorát mint az utólagos feltöltés.Már itthon is lehet kapni komplett turbo kit-et az 1.3 motorra.Azzal 0,6 bar nyomáson ~150 lóerőt présel ki magából.Én inkább ebbe az irányba mennék el a helyedben.Egyébként milyen swift-ről van szó?Újról vagy a régiről?Motorkód?
mod: A régit a Szuromiék is turbósítótták anno.Valami egész kis pénzből kihoztak 120lóerőt a 68lovas 1.3ból.Az a 800kg-os önsúlynak hála elég érdekes menetteljesítményeket produkált.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz Kis Fraky #6076 üzenetére
Ne viccelődjünk már! Turbó nélkül 130ló a gyári 68helyett? Egy szimpla ECU cserével? Nincs az az isten ...
Van ismerősöm (kettő is) akik anno turbó swift-el indultak gyorsulási versenyeken és van egy haverom aki a ami napig Swift GTi 16v -vel szlalom versenyzik. Van némi rálátásom a dologra. Az amit mondasz képtelenség, egyszerűen fizikailag lehetetlen. Minden alkatrész alulméretezett ehhez. Ahhoz nagyon durván bele kell nyúlni egy szívó motorba, hogy 2x akkora teljesítményt tudjon leadni mint széria állapotában. Azért nem kell mindent elhinni amit mondanak a haverok.
-
dany27
őstag
válasz Kis Fraky #6119 üzenetére
Nekem Castrol Magnatec 10W40 de előtte TXT Softec 5W40 volt benn. Mind2 jó csak kicsit oda van a motor így kell bele a sürűbb amúgy előtte mindíg az 5W40es TXT softec volt bennt!
Állítólag valami gumik vannak oda a szelepeknél ezért engedi be az olajat.....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózatokról alaposan
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Path of Exile (ARPG)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest