Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qtya123

    őstag

    válasz JSaN #64884 üzenetére

    Na igen, a beázós dolog. Már egy ideje ismert, konkrétan 2013 óta, de a Suzuki még csak véletlenül sem cserélte le azt a silány minőségű anyagot, amivel felragasztja a párazáró fóliát.
    Korábban már írtam, hogy a 25 éves Swiftemben százszor jobb minőségű az a fekete tömítőanyag. 25 év után úgy tapad, mint az állat, a Crossban meg ki van keményedve. Rányomkodod és alig tartja meg, ráadásul kicsit alul is méretezett a fólia, így feszül, tehát könnyebben elenged.

    Inkább szenved a Suzuki is ezekkel a garis vergődésekkel, minthogy másik anyagot használnának. Sok mindent nem csinálnak egyébként vele, több beszámolót is olvastam, hogy egy idő után ismét ázott neki garis javítás után. (érdekes amúgy, hogy csak a Crossokat érinti)

    A mérték változó. Van akinek nagyon beázik és a kárpitig eljut, van aki észre sem veszi, mert annyi a "beázás", hogy egy kiadós eső után, ha kinyitod az ajtót és alá nézel, akkor látod, hogy az alján a kéderen belüli részen van pár vízcsepp az ajtó alján. Tehát kvázi nem ázik be, mert nem jut el a kárpitig, de akkor sem rendeltetés szerűen működik. Nekem is szerencsére csak az utóbbi szint van, a pár csepp az ajtón, de engem ez idegesít, mert ilyen önszivató maximalista vagyok. :D

    Én ezt úgy fogom megoldani, hogy megvárom míg meleg idő lesz (ne törjenek a műanyag patentok), leszedem mind a 4 ajtó burkolatát és a párazáró fóliákat, és az a forintot nem érő gyári tömítést lecserélem erre: [link]

    Jó móka lesz, nincs sok kedvem nekiállni. Meg persze az én autóm már nem garis, megértem ha garisat valaki nem akar otthon szétborítani.

    Attól amúgy ne félj, hogy zörgős, lötyögős lesz emiatt. Sima patentok fogják, nem egy agysebészet, hogy nem úgy rakják vissza és zörögne.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák